Magia u lizaków

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Raptor
Kretozord
Posty: 1990
Lokalizacja: True Legion Kraków!!!

Post autor: Raptor »

Kosa pisze:co?? latający slann? jeszcze czego?/ :P
a dlaczego nie?
Kosa pisze:moze niech zna jeszcze inkantacje :roll:
w koncu je tworzyli prawda?

Awatar użytkownika
max
Dziecię Zarazy
Posty: 1784
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: max »

no slann nie lata ale lewituje
powinien miec te 10mova ]:->

a w batlu maxymalnie mozna uzywac slanna 2 generacji niestety
te slanny z 1 tylko znaja wszystkie czary jakie sa w grze i jeszcze wiecej

zasrany chaos zajebal wszystkich najlepszych slannow wiec kupa z inkantacji magii chaosu nekromancji i h magic

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

Nie nie nie :)

Slannowie nie znali nekromancji ta sobie dopiero pozniej wymyslili nekrmoanci. Slannowie stworzyli podwaliny magi a niektore rasy sobie ja troche zmienily, ta magia wyewolulowala w inna np inkantacje... Ale slannowie powinni miec lore ktorej nie zna nikt inny :)
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Luks
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108
Lokalizacja: z Torunia

Post autor: Luks »

To prawda, że slannowie stworzyli podwaliny magi i ogólnie mieli duży udział w stworzeniu tego świata jak np. to oni przysuneli ten świat bliżej słońca itp. itd., ale czy w rulebooku nie ma napisane, że cytuję:Od samego początku Slannowie byli nieliczni, a ich moc słabła z każdym pokoleniem

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Co nie zmienia faktu, że i tak są najpotężniejsi jako magowie, nawet mimo że ich moc słabnie. A poza tym i tak każdy gra 2 generacją więc dla 2 gen jakąś odjebaną lorę mogliby zrobić :)

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Na razie widzę, że Luks jest nekromantą:P

Mi by wystarczyła taka Lore'a jaką miał Mazmamundi, ale jako alternatywa dla tego co jest teraz, a nie tylko ona...

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

IMO powinni po prostu wymyślić dodatkowego Lora ( i dać sobie spokój z tym Mazdą...), którego można by było brać w połączeniu z innymi. I niekoniecznie musiałby być jakiś przegięty, ale mógłby być w jakiś sposób ukierunkowany na Lizaki (VCty I TK mają wskrzeszanie, HE Curse of Arrow Attraction na bolce i Drain Magic jako, że są antymagiczne, Lizaki mogłyby mieć jakąś popychaczkę, rodzaj Warda na strzelanie itp)

Mam nadzieję, że z nowym bookiem wymyślą ten Lore, jakikolwiek miałby on nie być :)

Koszu
Chuck Norris
Posty: 592
Lokalizacja: Wrocław, SB

Post autor: Koszu »

dobrze byłoby, jakby dając nowy lore zostawili też możliwość korzystania ze starych, bo nie wiadomo czy nie wymyślą czegoś takiego, że slann na półkę znowu powędruje..

Luks
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108
Lokalizacja: z Torunia

Post autor: Luks »

Moim zdaniem też powinni mieć jakąś "własną" lorę, bo są nadal najpotężniejszymi magami na świecie, ale chodziło mi o to, że nie są już tak potężni jak wtedy kiedy stwarzali tan świat. Zresztą nie pisałem przecież, że nie są już najpotężniejsi tylko, że są słabsi niż kiedyś. :wink:

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Paffeu pisze:dobrze byłoby, jakby dając nowy lore zostawili też możliwość korzystania ze starych, bo nie wiadomo czy nie wymyślą czegoś takiego, że slann na półkę znowu powędruje..
Hehe dobrze powiedziane :) Na GW nigdy nie możn do końca polegać :)

A co do popychaczek to jest do dość mocny czar i jak najbardziej powinien się znaleźć taki w lorze Slannowej :)


Ja bym chciał, żeby jednostki w jakiejść odległości od Slanna (małej napewno - z 6 cali) były stubborn, a Temple unbreakable. Jeśli temple tak bronią Slanna do ostatniego to tak powinno być, a poza tym nie tylko Temple zrobią wszystko by obronić Slanna.

W takim przypadku Saurusy cholernie by na wartości zyskały nawet, jeśli by je bez zmian pozostawili.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Jak dla mnie to temple teraz lepsze są niż unbreakable :) Mają zajebistego stubborna z rerollem ktory dla mnie jest unbreakable :) i do tego mogą robić flee przed szarżą :)

No ale sauruski napewno wróciły by na stół u mnie jakby taka zasada była

pzdr

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Crusader pisze:Jak dla mnie to temple teraz lepsze są niż unbreakable :) Mają zajebistego stubborna z rerollem ktory dla mnie jest unbreakable :) i do tego mogą robić flee przed szarżą :)

No ale sauruski napewno wróciły by na stół u mnie jakby taka zasada była

pzdr
TG są unbreakable dokładnie w 98.9% :) Szansa na oblanie więc to 1.1%, pewnie wielu graczom się jeszcze nie wydarzyło w karierze i życzę, by to nigdy nie nastąpiło, trzeba mieć mega niefarta :) Dzięki Totem of Prophecy zabezpiecza się ich także przed fear-outnumber, jedyny problem to terror (np. gracz Vampire Counts może dać Grave Guard lub co gorsza Black Knightom sztandar, dzięki któremu sieją terror zamiast strachu i to jest cholernie niebezpieczne dla TG, bo wtedy możliwy jest fear-outnumber :( ).

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4287
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

Temple Guard pisze:
TG są unbreakable dokładnie w 98.9% :) Szansa na oblanie więc to 1.1%, pewnie wielu graczom się jeszcze nie wydarzyło w karierze i życzę, by to nigdy nie nastąpiło, trzeba mieć mega niefarta
a mojemu kumplowi się zdarzyło:D wpadłem lancą realmów zeby zatrzymać TG na kilka tur, wygrałęm combat, on nie zdał stubborna z re-rollem i uciekł 5 cali :P ja go pogoniłem kawalerią na 4cale ;) Kupa śmiechu była ;]
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Jagal pisze:a mojemu kumplowi się zdarzyło:D wpadłem lancą realmów zeby zatrzymać TG na kilka tur, wygrałęm combat, on nie zdał stubborna z re-rollem i uciekł 5 cali :P ja go pogoniłem kawalerią na 4cale ;) Kupa śmiechu była ;]
No faktycznie niezła akcja :) Kumpel musiał być na maksa wkurzony po teście, szczególnie jeśli miał świadomość jak małą miał szansę, że obleje, a jednak stało się :)

Luks
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108
Lokalizacja: z Torunia

Post autor: Luks »

Jak ja mam 5% szans, że obleje to się mogę wkurzyć, a jak mam tylko 1,1%, że nie zdam to naprawdę... Wyobrażam jak się czuł po tym jak nie zdał :twisted:
Luks - swiatło

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Ja gram Slannem od kąd pamiętam i zdażyło mi się już kilka razy (napewno więcej niż 5 i napewno mniej niż 10 :) ). Że na turniejach mi uciekał. Większość tych przypadków to oblane paniki ale, że uciekł od niezdanego brejka też się zdażało.

Ostatnio jak z bratem grałem to w ostatniej turze kombatu nie zdałem stubborna z re-rollem.

Cruss - robienie flee TG jest złe. Rzucasz sztandary to raz, ale pomijając już to - jak Ci niefartem jakiś cholernie mały rzut na flee wyjdzie to co możesz stracic wiesz sam...

Unbreakable daje 100% pewności, że się ustoi to raz. Dwa, że daje też odp na panikę co jest teraz chyba największym mankamentem templi (może nie licząc strzelania) i trzy - daje nam odp na terrorystów (outnumber+terror) i wolny slot na BSB (chociarz ja i tak się już tak przyzwyczaiłem, że mam tego feara na TG, że trudno by się było odzwyczaić).

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Niby dlaczego rzuca sztandary? udowodniłem to Dzikowi na Painkillerze, że nie rzuca... tylko w przegranym kombacie... więc robienie flee jest całkiem dobre! bo zbieramy się jakby coś na 10!

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Nawet jak nie rzuca to i tak bym sie na to nie zdecydował. Co jak co ale uciekac klockiem za 1500 pkt to samobojstwo. Mozna zrobic flee nawet smokiem ale nie TG z 2 generacja.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

ja tam wolę spróbować zwiać i "może" się nie zebrać lub uciec za krótko od pewnej porażki... albo by założyć fajnego trapa... ale to wszystko zależy od sytuacji na polu bitwy...

ps.: ale się off top zrobił :P

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Karol J pisze:Nawet jak nie rzuca to i tak bym sie na to nie zdecydował. Co jak co ale uciekac klockiem za 1500 pkt to samobojstwo. Mozna zrobic flee nawet smokiem ale nie TG z 2 generacja.
Po za tym smok ucieka na 3d6, a slaan na 2d6, co jest istotną różnicą ;p

ODPOWIEDZ