Arena of Death - ogólnie
Re: Arena of Death - ogólnie
nie musi byc KB tylko fajnie by było jakby był łuk
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
ogólnie by było fajnie z jakąś bronią dystansową
aczkolwiek uważam że miała by ona niskie szanse
myślał ktoś żeby dać możliwość taką:
wierzchowiec
lub
dodatkowa umiejętność/ekwipunek
?
aczkolwiek uważam że miała by ona niskie szanse
myślał ktoś żeby dać możliwość taką:
wierzchowiec
lub
dodatkowa umiejętność/ekwipunek
?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Większy wybór broni bo narazie to mało jest rodzajów broni ręcznej, dwuręcznej... bardzo mało... no i wybór rodzaju tarczy, rodzaju hełmu też by się przydał! To jest BARDZO ważne dla przebiegu walki czy masz na głowie łebkę czy gar (Kwestia nie tylko ochrony, ale także ograniczenia widoczności np)
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Zgadza się. Arena nie może być nadmiernie skomplikowana, inaczej sama zabawa zostaje przykryta mechaniką i cyferkami.
W kwestii łuku- u mnie jest to niedopatrzenie, które zostanie naprawione.
W kwestii łuku- u mnie jest to niedopatrzenie, które zostanie naprawione.
No tak, o dla uproszczenia dajmy tylko "broń ręczną" i "bron wielką". Taaa... to dopiero ciekawe będzie IMO pewne szczegóły są na tyle ważne że warto uwzględniać, ewentualnie nieco upraszczajac (np. te a te hełmy ograniczają widoczność,a te i te nie, itp.)
EDIT: Rzecz jasna to tylko propozycja z którą nikt zgadzać się nie musi. Taki urok propozycji
EDIT: Rzecz jasna to tylko propozycja z którą nikt zgadzać się nie musi. Taki urok propozycji
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
-
- Masakrator
- Posty: 2297
W przypadku broni- to inna sprawa. Nawet w whfb zostały wytłuszczone różnorakie typy takowych.
W kwestii hełmów- poniekąd masz rację, różnią się od siebie. Co nie zmienia faktu, iż w mojej opinii to zbytecznie wchodzenie w szczegóły.
W kwestii hełmów- poniekąd masz rację, różnią się od siebie. Co nie zmienia faktu, iż w mojej opinii to zbytecznie wchodzenie w szczegóły.
Jakbym chciał wchodzić w szczegóły to bym zaproponował rozróżnianie materiałów z jakich zrobiona jest broń/zbroja i grubość blachy Hełm to nie taki szczegół, ale rozumiem że nie rozważasz tej propozycji i to szanuję Poniekąd również masz rację
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Tego nie powiedziałem
Pomyślę nad tym na pewno.
Wszak to ja jestem dla graczy! (troszkę jak MG?).
Pomyślę nad tym na pewno.
Wszak to ja jestem dla graczy! (troszkę jak MG?).
W sumie jesteś tak jakby "Mistrzem gry" Kurde, niecierpliwie czekam na arenę, chcąc w końcu zagrać Kłopot jest w tym że porządne zrobienie postaci to gdzieś tydzień, więc mogę nie zdążyć kiedy juz będą 100% pewne zasady Ale zrobię co chcę, to najwyżej przeczekam jeszcze jedną arenę czy coś
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Spokojnie, raczej rewolucja nie następuje z jednej areny na drugą
Areny prowadzone przez Murma i mnie różnią się dwoma zasadniczymi kwestiami:
-Wierzchowcami
-Magią
Murm pozwala na koniki(etc.) oraz ograniczoną magię. U mnie zaś wierzchowców raczej nie doświadczycie( z paru względów, m.in dlatego, iż zawsze wolałem "tradycyjne" lanie się po pyskach bez chabet) oraz magii( dozwalam jedynie na czarujących kapłanów i mumie).
Areny prowadzone przez Murma i mnie różnią się dwoma zasadniczymi kwestiami:
-Wierzchowcami
-Magią
Murm pozwala na koniki(etc.) oraz ograniczoną magię. U mnie zaś wierzchowców raczej nie doświadczycie( z paru względów, m.in dlatego, iż zawsze wolałem "tradycyjne" lanie się po pyskach bez chabet) oraz magii( dozwalam jedynie na czarujących kapłanów i mumie).
Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, o 21:22 przez Varinastari, łącznie zmieniany 1 raz.
Bardziej mi o ekwipunek chodzi I umiejetności. To MUSI być jakoś wpisane w historię postaci przeciez
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
-
- Masakrator
- Posty: 2297
U mnie działa jak w WHFB i jest jak najbardziej respektowany.
Tak swoją drogą, oto moja sugestia( vide Nindza).
Jak wiadome będzie, kto poprowadzi kolejną AŚ, nastąpi możliwość przyklejenia w tym temacie zasad obowiązujących na nadchodzącej Arenie, by gracze mieli czas na przygotowanie postaci.
Tak swoją drogą, oto moja sugestia( vide Nindza).
Jak wiadome będzie, kto poprowadzi kolejną AŚ, nastąpi możliwość przyklejenia w tym temacie zasad obowiązujących na nadchodzącej Arenie, by gracze mieli czas na przygotowanie postaci.
Jak w WFB? To lipa straszna Ale damy radę!
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
mam pytanie - jak dokładnie przebiegają te walki - bo z tego co zrozumiałem to jedna osoba - MG? rzuca kostkami a po tym ładnie to wszystko opisuje i wrzuca na forum, ale od czego zależą te rzuty i na czym polegają - są jak wfb, trafianie, ranienie, savy? i skąd brane są statystyki?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Zgadza sięmam pytanie - jak dokładnie przebiegają te walki - bo z tego co zrozumiałem to jedna osoba - MG? rzuca kostkami a po tym ładnie to wszystko opisuje i wrzuca na forum
Różnie to wygląda. Każdy prowadzący ma swoją mechanikę rozgrywania walk( tj, statystyk, savów etc.).ale od czego zależą te rzuty i na czym polegają - są jak wfb, trafianie, ranienie, savy? i skąd brane są statystyki?
Ja bym proponował, żeby otwarci nowej areny ogłosić tu parę dni przed, to da czas tym, którzy wcześniej nie pomyśleli.
A ja ostatnio ubolewałem po stracie szczura w pierwszej walce. W sumie niczego innego się nie spodziewałem, ale fajnie sobie poerpegować co nieco. Teraz się namyślam nad drugą postacią. Bretoński paladyn czy kolejny szczur, hmm.
A ja ostatnio ubolewałem po stracie szczura w pierwszej walce. W sumie niczego innego się nie spodziewałem, ale fajnie sobie poerpegować co nieco. Teraz się namyślam nad drugą postacią. Bretoński paladyn czy kolejny szczur, hmm.
A ja tak sobie pomyślałem (To tylko pomysł! Dont flame boys ! ).
Czy by nie dało rady odpalić dwóch aren na raz? Druga była by dla osób którzy nie zdążyli zrobić dla postaci do pierwszej areny... Nie wiem czy to byłoby wykonalne by nie było problemów etc... Więc tak tylko pytam .
Czy by nie dało rady odpalić dwóch aren na raz? Druga była by dla osób którzy nie zdążyli zrobić dla postaci do pierwszej areny... Nie wiem czy to byłoby wykonalne by nie było problemów etc... Więc tak tylko pytam .