Dobre do jakiegoś Mordheim, nie WFBBojek pisze:a ja wpadłem sobie na pomysł by zlikwidować wszelkie ASF/ASL i przerzuty trafień/zranień. Zamiast tego powinny być czary dające ewentualnie +1do hita/zranienia.
Każda broń powinna mieć swoją siłę i inicjatywę.
np.
GW +2 do siły, -3 do inicjatywy, parowanie na 6+
Włócznia +2 do inicjatywy(wszak włócznia dłuższa jest od miecza, ewentualnie w przypadku ataku dwóch włóczni...no kto ma więszką)
Halabarda +1 do S +1 do In
broń ręczna-->parowanie, bazowa siła&bazowa inicjatywa
tarcza daje parowanie +1...czyli broń ręczna+tarcza daje nam parry na 5+
flail-->w pierwszej turze +2 do S, +2 do In(bo jest rozkręcony na łańcuchu długim)
i tak dalej i tak dalej, z podziałem na różne bronie typu...mithrilowe, runiczne, elfie, chaosowe, wampirze,ogrowe piąstki itp.
oprócz tego osłabić działa i wywalić wszelkie czary zabijające na testach statystyk.
