kilka pytań o Chaos Dwarfy
Moderator: esgaroth
Re: kilka pytań o Chaos Dwarfy
Napisz do FW, może w następnym faqu odpowiedzą, bo tak to tylko można się przerzucać racjami...
Chłopska Bretka : W/R/P: 4/2/4
prosba o PDF jest równoznaczna z piractwem takze radze usunąć to zdanie zanim admin zobaczy
Hellbound dodaje Nam +1 T i +1 W ale podczas misfire z automatu tracimy d3 woundów no AS
Skullcracker podczas combatu mamy 2d6 Thunderstompów gdy oblęzamy fortyfikacje i budynki mamy +1 do Woundowania
Lumbering and Unstoppable oznacza ze zamiast ruszać się tylko 6 cali mozemy zadeklraować pojechanie wprost przed siebie i wtedy do move'a dodajemy wynik z rzutu 2D6 jezeli rzucimy na kosciach dwie 1 wtedy stoimy w miejscu jeżeli chcemy zadeklarować szarże musimy robić to przed rzutem nawet jak nie dojedziemy to ruszamy się pełnym movem jeżeli wjedziemy w unit który nie był celem szarży wbijamy impacty normalnie przeciwnik na nas ma ASF w 1 turze combatu jeżeli wjedziemy w sojuszniczą wbijamy impacty i odsuwamy się o 1'
Pod koniec combatu wypłacamy Thunderstompy
A zasady Carriage Hauler niezbyt pojmuje więc sie nie wypowiadam
Hellbound dodaje Nam +1 T i +1 W ale podczas misfire z automatu tracimy d3 woundów no AS
Skullcracker podczas combatu mamy 2d6 Thunderstompów gdy oblęzamy fortyfikacje i budynki mamy +1 do Woundowania
Lumbering and Unstoppable oznacza ze zamiast ruszać się tylko 6 cali mozemy zadeklraować pojechanie wprost przed siebie i wtedy do move'a dodajemy wynik z rzutu 2D6 jezeli rzucimy na kosciach dwie 1 wtedy stoimy w miejscu jeżeli chcemy zadeklarować szarże musimy robić to przed rzutem nawet jak nie dojedziemy to ruszamy się pełnym movem jeżeli wjedziemy w unit który nie był celem szarży wbijamy impacty normalnie przeciwnik na nas ma ASF w 1 turze combatu jeżeli wjedziemy w sojuszniczą wbijamy impacty i odsuwamy się o 1'
Pod koniec combatu wypłacamy Thunderstompy
A zasady Carriage Hauler niezbyt pojmuje więc sie nie wypowiadam
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
pytałem z ciekawości, ja tam nie widze żadnej prosby ani zachęcania do piractwa
jeszcze mam pytanie o co chodzi z Resolute, Relentless i Contempt?
iron demon nie wypłaca żadnych ataków poza impactami w szarzy, atakami załogi i thunderstompem?
skullcracker daje 2d6+2 zamiast d6+2 impactów?
widziałem gdzieś na forum, że iron demon strzela. Czym? Jak to dokładnie wygląda?
deathshrieker moze walić pojedyńczym hitem z S8, jak rozpatrujemy trafienie z tego strzału? normalnie jak canonem?
jeszcze mam pytanie o co chodzi z Resolute, Relentless i Contempt?
iron demon nie wypłaca żadnych ataków poza impactami w szarzy, atakami załogi i thunderstompem?
skullcracker daje 2d6+2 zamiast d6+2 impactów?
widziałem gdzieś na forum, że iron demon strzela. Czym? Jak to dokładnie wygląda?
deathshrieker moze walić pojedyńczym hitem z S8, jak rozpatrujemy trafienie z tego strzału? normalnie jak canonem?
Rabsp ostrzegałem... No ale jak wolałeś u nas na forum nie prosi sie o PDFy ani tego typu rzeczy
Takie prosby to do " mikołaja "
nie impactów zadaje d6 + 2
Tylko thunderstompów jest 2D6 wyraźnie to napisałem
Kurde wejdź na strone FW tam przy każdej figsie masz opisana zasade
Bo niechce mi się całego booka przepisywać
Takie prosby to do " mikołaja "
nie impactów zadaje d6 + 2
Tylko thunderstompów jest 2D6 wyraźnie to napisałem
Kurde wejdź na strone FW tam przy każdej figsie masz opisana zasade
Bo niechce mi się całego booka przepisywać
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Zainteresowani wiedza o co chodzi co nie Dmtrij : D
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Shino ostatnio zweryfikował szarżę. Deklarujemy odpalenie bojlera. Rzucamy 2d6 i jedziemy. Jak abomka bez możliwości reakcji poza hold. I nawet widzieć celu za górką nie musimy...Denis pisze:prosba o PDF jest równoznaczna z piractwem takze radze usunąć to zdanie zanim admin zobaczy
Hellbound dodaje Nam +1 T i +1 W ale podczas misfire z automatu tracimy d3 woundów no AS
Skullcracker podczas combatu mamy 2d6 Thunderstompów gdy oblęzamy fortyfikacje i budynki mamy +1 do Woundowania
Lumbering and Unstoppable oznacza ze zamiast ruszać się tylko 6 cali mozemy zadeklraować pojechanie wprost przed siebie i wtedy do move'a dodajemy wynik z rzutu 2D6 jezeli rzucimy na kosciach dwie 1 wtedy stoimy w miejscu jeżeli chcemy zadeklarować szarże musimy robić to przed rzutem nawet jak nie dojedziemy to ruszamy się pełnym movem jeżeli wjedziemy w unit który nie był celem szarży wbijamy impacty normalnie przeciwnik na nas ma ASF w 1 turze combatu jeżeli wjedziemy w sojuszniczą wbijamy impacty i odsuwamy się o 1'
Pod koniec combatu wypłacamy Thunderstompy
A zasady Carriage Hauler niezbyt pojmuje więc sie nie wypowiadam
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
troche przeinaczasz. Jak deklarujesz szarze to jest normalna reakcja.Shino ostatnio zweryfikował szarżę. Deklarujemy odpalenie bojlera. Rzucamy 2d6 i jedziemy. Jak abomka bez możliwości reakcji poza hold. I nawet widzieć celu za górką nie musimy...
Jak nie deklarujesz szarzy i wjedziesz w przeciwnika z boilera to nie ma reakcji a przeciwnik dostaje asf
wgl ID moze marszować bo nigdzie nie było o tym konkrtnej uwagi usłyszałem albo przeczytałem gdzieś ale niewiem czemu ma nie móc marszować skoro jest Unique
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Pytanie odnośnie odpalenia boilera i zetkniecie się z wrogiem.
Czy ID musi wykonać "Close the door" czyli darmowy obrót do wroga ? Czy może ID po zetknięciu się z wrogiem staje w miejscu i to przeciwnik musi się dostawić do ID ?
Ta kwestia ostatnio wywarła spór podczas bitwy. Ja stawiałem na ten drugi wariant, w końcu ID nie może wykonać żądnych pivotów i jedzie na wprost to dlaczego miałby się dostawiać do wroga skoro nie jest to szarża... ?
Jakie jest Wasze zdanie podparte zasadami ?
Czy ID musi wykonać "Close the door" czyli darmowy obrót do wroga ? Czy może ID po zetknięciu się z wrogiem staje w miejscu i to przeciwnik musi się dostawić do ID ?
Ta kwestia ostatnio wywarła spór podczas bitwy. Ja stawiałem na ten drugi wariant, w końcu ID nie może wykonać żądnych pivotów i jedzie na wprost to dlaczego miałby się dostawiać do wroga skoro nie jest to szarża... ?
Jakie jest Wasze zdanie podparte zasadami ?
Jeśli odpalenie boilera prowadzi do styku z wrogim oddziałem traktowane jest jako szarża i robi close.Raamiel pisze:Pytanie odnośnie odpalenia boilera i zetkniecie się z wrogiem.
Czy ID musi wykonać "Close the door" czyli darmowy obrót do wroga ? Czy może ID po zetknięciu się z wrogiem staje w miejscu i to przeciwnik musi się dostawić do ID ?
Ta kwestia ostatnio wywarła spór podczas bitwy. Ja stawiałem na ten drugi wariant, w końcu ID nie może wykonać żądnych pivotów i jedzie na wprost to dlaczego miałby się dostawiać do wroga skoro nie jest to szarża... ?
Jakie jest Wasze zdanie podparte zasadami ?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
jak jest z tym marszem ??
Bo to dosyć ważne dla mnie obecnie jest
Bo to dosyć ważne dla mnie obecnie jest
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
No nie jest. Ale jak dotknie przeciwnika to już jest. A odginać boilera nie można.Raamiel pisze:@Grolshek - ponoć odpalenie boliera nie jest szarżą.... w końcu nie wiem jak to jest. Jest to ważne bo myślałem że przy boilerze przeciwnik nie będzie mógł odginać.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
@Grolshek - Piszesz że nie można a jednak można....
Sytuacja, jedziesz na wprost boilerem a przeciwnik ustawia się jednostką pod kątem posiądając tylko połowę oddziału w Twojej osi. I co jedziesz na wprost zatrzymujesz się i wedle tego co napisałeś musisz ID dostawić do oddziału wroga - czyli obracasz go ileś tam stopni. Dzięki temu ID jest odgięty..... Niszczysz jakieś tam śmieci a w następnej turze giniesz.....
Moim zdaniem po odpaleniu bolera - nie wolno wykonać ŻADNEGO manewru za wyjątkiem ruchu na wprost.
Skoro napisali w zasadach ID że nie może wykonać pivota powinno się rozpatrywać przez analogię że po zatrzymaniu się ID z boilera nie zmienia położenia i wrogi oddział dostawia się do ID.
Mam nadzieję że to jak najszybciej wyjaśnią w FAQ-u.
Sytuacja, jedziesz na wprost boilerem a przeciwnik ustawia się jednostką pod kątem posiądając tylko połowę oddziału w Twojej osi. I co jedziesz na wprost zatrzymujesz się i wedle tego co napisałeś musisz ID dostawić do oddziału wroga - czyli obracasz go ileś tam stopni. Dzięki temu ID jest odgięty..... Niszczysz jakieś tam śmieci a w następnej turze giniesz.....
Moim zdaniem po odpaleniu bolera - nie wolno wykonać ŻADNEGO manewru za wyjątkiem ruchu na wprost.
Skoro napisali w zasadach ID że nie może wykonać pivota powinno się rozpatrywać przez analogię że po zatrzymaniu się ID z boilera nie zmienia położenia i wrogi oddział dostawia się do ID.
Mam nadzieję że to jak najszybciej wyjaśnią w FAQ-u.