Pytania odnosnie BP
Moderator: Barbarossa
No to dlaczego w takim razie przyjęto odgórnie ile scroll zjada PDków ?? 1 lub 2 ?? dlaczego tyle ?? jest jednorazowy a wpływa na całą bitwę.
A problem itemów takich jak Dagger załatwiłbyś w ten sposób, że:
- BoS : 2 PD
- Dagger: 1 na magu zwykłym i 2 na lordzie (a jak to mało to też 2 i 4 odpowiednio )
Prawda jest taka, że BoS daje 1,2 lub 3 kości, więc "siła" 2 jest w pełni uzasadniona (po prostu średnia wygenerowanych kostek).
A z daggera nie zawsze dorzucasz (jak wypadnie ci 1ka, to chyba rzadko sie ryzykuje ?? ja nigdy praktycznie nie dorzucam wtedy), natomiast "bateryjka" ma tę wadę, że się szybko wyczerpuje jak będzie się dorzucać do byle czaru.
Ja kłopotu w tym nie widzę, za to widzę dużo złej woli u niektórych. Ponadto w moim odczuciu ten sposób liczenia PDków daje większe możliwości w doszacowaniu mocy poszczególnych przedmiotów. Ja np. uważam, że Dagger daje duuużo więcej niż tylko te "fizyczne" kostki. Pozwala sprawić, by czar który nie wyszedł, nagle wyszedł, może dodać IF - jego moc wykracza znacznie poza te wykalkulowane kostki (stąd nawet 2/4 PD które moim zdaniem powinien brać). No, ale wolicie tak liczyć, to cóż - tylko się cieszyć mi zostaje bo to w końcu niezły boost armii, którą gram.
Tak więc na spokojnie sobie przemyślcie to moi oponenci, ale spodziewam się, że raczej betonu nie skruszę
Ale może komuś z LS i osób tworzących BP pomysł się spodoba.
A problem itemów takich jak Dagger załatwiłbyś w ten sposób, że:
- BoS : 2 PD
- Dagger: 1 na magu zwykłym i 2 na lordzie (a jak to mało to też 2 i 4 odpowiednio )
Prawda jest taka, że BoS daje 1,2 lub 3 kości, więc "siła" 2 jest w pełni uzasadniona (po prostu średnia wygenerowanych kostek).
A z daggera nie zawsze dorzucasz (jak wypadnie ci 1ka, to chyba rzadko sie ryzykuje ?? ja nigdy praktycznie nie dorzucam wtedy), natomiast "bateryjka" ma tę wadę, że się szybko wyczerpuje jak będzie się dorzucać do byle czaru.
Ja kłopotu w tym nie widzę, za to widzę dużo złej woli u niektórych. Ponadto w moim odczuciu ten sposób liczenia PDków daje większe możliwości w doszacowaniu mocy poszczególnych przedmiotów. Ja np. uważam, że Dagger daje duuużo więcej niż tylko te "fizyczne" kostki. Pozwala sprawić, by czar który nie wyszedł, nagle wyszedł, może dodać IF - jego moc wykracza znacznie poza te wykalkulowane kostki (stąd nawet 2/4 PD które moim zdaniem powinien brać). No, ale wolicie tak liczyć, to cóż - tylko się cieszyć mi zostaje bo to w końcu niezły boost armii, którą gram.
Tak więc na spokojnie sobie przemyślcie to moi oponenci, ale spodziewam się, że raczej betonu nie skruszę

Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
nie, to żaden beton
Po prostu przy dispell dice'ach nie masz losowości, a rzadko która armia w ogole wykorzystuje 10 dd ze scrolami
A w Power dice'ach raczej bym nie przyzwolił nato by dagger zjadał 2 PD- na dużej czarce przy duzym oddziale wygenerujesz nawet +4 DP.
Zaburzasz balans swoimi pomysłami. (z mojej perspektywy dlaczego miałbym przed bitwą liczyć wartpston'ey za 1 pd za cały turniej PD skoro jest używany tylko raz? Bezsens)
Po prostu przy dispell dice'ach nie masz losowości, a rzadko która armia w ogole wykorzystuje 10 dd ze scrolami
A w Power dice'ach raczej bym nie przyzwolił nato by dagger zjadał 2 PD- na dużej czarce przy duzym oddziale wygenerujesz nawet +4 DP.
Zaburzasz balans swoimi pomysłami. (z mojej perspektywy dlaczego miałbym przed bitwą liczyć wartpston'ey za 1 pd za cały turniej PD skoro jest używany tylko raz? Bezsens)
nawet 5 ;0 ale problem jest taki, ze sie tego nie da wyliczyc ile taki przedmiot powinien kosztowac pdA w Power dice'ach raczej bym nie przyzwolił nato by dagger zjadał 2 PD- na dużej czarce przy duzym oddziale wygenerujesz nawet +4 DP.

a to czemu mam liczyć scrolle, skoro są używane tylko raz ??SexRocket pisze:heh i tu lezy pies pogrzebany ;PMorrok pisze:z mojej perspektywy dlaczego miałbym przed bitwą liczyć wartpston'ey za 1 pd za cały turniej PD skoro jest używany tylko raz? Bezsens

a 2/4 PD byście pozwolili ?? bo taka była moja radykalniejsza propozycjaShino pisze:nawet 5 ;0 ale problem jest taki, ze sie tego nie da wyliczyc ile taki przedmiot powinien kosztowac pd Smile dodaje dorzut po rzucie na czar ( czyli rzucasz z efektywnie jednej kostki mniej niz bys rzucal normalnie) ale istnieje mozliwsc jego nie uzywania (poza tym zabija wlasnych wojakow przy tym) i bardzo ciezko byloby to jakos uzasadnic punktowo...A w Power dice'ach raczej bym nie przyzwolił nato by dagger zjadał 2 PD- na dużej czarce przy duzym oddziale wygenerujesz nawet +4 DP.

Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Scimi szczerze Ci odpowiem, ze nie wiem czemu scrolle liczą się przed grą
Naprawdę nie wiem, ale to mi nie przeszkadza ani nikomu innemu.
To generowanie PD jest problemem ;p dlatego zostalo to tak obciete.
Wg mnie najsensowniej jak sie dalo

To generowanie PD jest problemem ;p dlatego zostalo to tak obciete.
Wg mnie najsensowniej jak sie dalo
z twojej perspektywy powinienes nas popierac i krzyczec, ze warpstony nie wlizaja sie do limitu (jakby nie patrzec liczenie kosci z tokenow jest rownie sensowne co liczenie wszystkich kostek na PoD - czyli totalna bzdura)Morrok pisze:(z mojej perspektywy dlaczego miałbym przed bitwą liczyć wartpston'ey za 1 pd za cały turniej PD skoro jest używany tylko raz? Bezsens)

i warpstone charm tez nie zabieralby kostek

Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
W tym co proponuję nie ma znaczenia co się dzieje w bitwie. Nie ma znaczenia ile w danej turze zostanie użytych kostek (czy mag ucieka, czy nie itp.) - po prostu obcięcie magii następuje w fazie tworzenia rozpiski i pewnych rzeczy się nie weźmie w ramach limitu (lub na zasadzie coś za coś). Więc moim zdaniem z perspektywy gracza jest prościej, gdyż skupia się na grze a nie zaprząta sobie glowy liczeniem kości i zastanawianiem nad tym, czy jak rzuci ten czar z 3ech to czy tamtem będzie mógł z 2 czy z 1 - po prostu ma kostki w swojej puli, to rzuca.Voihiern pisze:Ale nawet jakby ustalic ile kazdy przedmiot zjada PD/DD, to i tak troche liczenia zostanie. W koncu mag, ktory ucieka nie generuje PD/DD, mag, ktory nam padl rowniez, prawda?
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Hmmm a może zmniejszyć by limit używanych PD przez magów do 10 ale chodzi o realne kostki. Natomiast Boundy + wybierania czarów + dodatki do castów nie wliczać w to.
W takim wypadku każdy mógłby mieć te 10 kości, a armie magiczne otrzymywałyby bonusy które z pewnej racji im się należą.
PS. nie mówcie że potnie to tak wiele armii bo i tak min 2-3 kostki leci na same dodatki, nie mówiąc już o magach teenzcha.
W takim wypadku każdy mógłby mieć te 10 kości, a armie magiczne otrzymywałyby bonusy które z pewnej racji im się należą.
PS. nie mówcie że potnie to tak wiele armii bo i tak min 2-3 kostki leci na same dodatki, nie mówiąc już o magach teenzcha.
naucz się grać szczurami bez magii ;p (Warlord masakruje VC i DLGobos pisze:z twojej perspektywy powinienes nas popierac i krzyczec, ze warpstony nie wlizaja sie do limitu (jakby nie patrzec liczenie kosci z tokenow jest rownie sensowne co liczenie wszystkich kostek na PoD - czyli totalna bzdura)Morrok pisze:(z mojej perspektywy dlaczego miałbym przed bitwą liczyć wartpston'ey za 1 pd za cały turniej PD skoro jest używany tylko raz? Bezsens)![]()
i warpstone charm tez nie zabieralby kostek

dzieciaku, cisnalem na warlordzie jak ty jeszcze w pieluchy sikalesMorrok pisze: naucz się grać szczurami bez magii ;p (Warlord masakruje VC i DL)


Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.