Pomóżcie Bracia Chaosu...
Moderator: JarekK
Re: Pomóżcie Bracia Chaosu...
Ja nie pytam czy moge rzucić na jednostka w cc (tak jak mówisz jest napisane koło czaru) tylko, gdy ja jestem w cc czy mogę rzucić czar na inna jednostkę niż ta ze mną w cc??
Z deatha czary 1 i 3 wymagają Line of Sight, ponieważ są to magic missile.
Co do bitwy to jestem zdziwiony trochę, że przegrałeś, ale na pewno nie powinieneś się poddawać. Armia, którą grałeś jest w miarę, ok. Spróbuj się umówić na rewanż z kolegą i po wyciągnięciu wniosków z porażki zagraj z nim jeszcze raz, bo reszta zależy od twoich umiejętności. Zdecydowanie ustawianie się bokiem na szarżę pegazów nie jest najlepszym pomysłem. Co do magii, to tak staraj się poruszać magami (o ile zdecydujesz się dalej grac na magii, do czego zachęcam), żeby widzieć cele do snajpy, czy 3 nurgla. I nie rzucaj 3, jeżeli twoje oddziały są w pobliżu ^^
Czary wylosowałeś super, jedyne co zawiniło to czynnik ludzki, ale na pewno się ograsz i zaczniesz spuszczać manto kolegom ^^
Co do bitwy to jestem zdziwiony trochę, że przegrałeś, ale na pewno nie powinieneś się poddawać. Armia, którą grałeś jest w miarę, ok. Spróbuj się umówić na rewanż z kolegą i po wyciągnięciu wniosków z porażki zagraj z nim jeszcze raz, bo reszta zależy od twoich umiejętności. Zdecydowanie ustawianie się bokiem na szarżę pegazów nie jest najlepszym pomysłem. Co do magii, to tak staraj się poruszać magami (o ile zdecydujesz się dalej grac na magii, do czego zachęcam), żeby widzieć cele do snajpy, czy 3 nurgla. I nie rzucaj 3, jeżeli twoje oddziały są w pobliżu ^^
Czary wylosowałeś super, jedyne co zawiniło to czynnik ludzki, ale na pewno się ograsz i zaczniesz spuszczać manto kolegom ^^
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Ja nadal obstawiał bym przy Magii Nurgla. Jest zdecydowanie najbardziej uniwersalna. Co więcej, jest imho najmocniejszym Lorem Wochu.
Nurgle to mój ulubiony lore, czy najmocniejszy?Occ pisze:Ja nadal obstawiał bym przy Magii Nurgla. Jest zdecydowanie najbardziej uniwersalna. Co więcej, jest imho najmocniejszym Lorem Wochu.
Chyba jednak tzeentch bardziej kopie dupy, ale ja stawiam oba lore'y na równi. Slaanesh jest trochę gorszy, lecz też da się na nim grac i do tego można wystawić bardzo ciekawy układ magów. Magia jest trochę gorsza, ale za to masz dużego maga na steed of slaanesh ^^ Gdyby nie zepsuli frenzy, to byłby to naprawdę dobry lore.
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.
Mag chaosu na koniku w maruderach konnych rusza się jak fast... Nawet exalted na juggernaucie w fastach ma ruch jak fast... Podręcznik str.72.Ramzeseba pisze:A powiedzcie mi z tym magiem na chaos steed na pewno nie jest to już light cava z maruderami??
Dużo ciężej się porusza bez tego...
-
- Masakrator
- Posty: 2297
No cóż, już mówię dlaczego wg. mnie to właśnie Lore Kupy jest najfajniejszy:)
a) Najlepsza w grze snajpera jako czar 1.
b) Wredna 4ka i 5tka
c) Porządna 3ka i 2ka
d) Mocna 6tka.
Lore Tęczy jest całkiem mocny, aczkolwiek zabija mnie losowość pocisku i fakt,iż Gateway jest niegrywalny na mniej niż 2k.
Co nie znaczy,że jest słaby. Po prostu ma mniej przydatnych czarów(znowu, wg. mnie).
a) Najlepsza w grze snajpera jako czar 1.
b) Wredna 4ka i 5tka
c) Porządna 3ka i 2ka
d) Mocna 6tka.
Lore Tęczy jest całkiem mocny, aczkolwiek zabija mnie losowość pocisku i fakt,iż Gateway jest niegrywalny na mniej niż 2k.
Co nie znaczy,że jest słaby. Po prostu ma mniej przydatnych czarów(znowu, wg. mnie).
Do tego, mag slanesha na steed of slanesh, korzysta z zasady fast cavalery, przy rzucaniu czarów magic missle (czyli Lash of Slanesh + ewentualnie to co wylosujesz z book of secrets) - mając 360 stopni pole widzenia. Źródło - FAQ GW, Warriors of Chaos. Inni czarodzieje będąc na zwykłych mountach w oddziale fast cavalery z takiej zasady nie mogą korzystać, gdyż ich mounty nie mają zasady fast cavalery (w przeciwieństwie do Steed of Slaneesh).Mag chaosu na koniku w maruderach konnych rusza się jak fast... Nawet exalted na juggernaucie w fastach ma ruch jak fast... Podręcznik str.72.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Widzę coraz bardziej jak kłaniają się u mnie podstawy.
Podręcznik czytałem od deski do deski z 2 razy, ale bez praktyki kicha.
Muszę jechać do bard w Katowicach i trochę popatrzeć jak ludzie grają.
To jest takie granie: spotyka się 4 zielonych i jedna turę robią godzinę na 1000 pkt,
bo ciągle do książki zaglądamy o zasady...
Podręcznik czytałem od deski do deski z 2 razy, ale bez praktyki kicha.
Muszę jechać do bard w Katowicach i trochę popatrzeć jak ludzie grają.
To jest takie granie: spotyka się 4 zielonych i jedna turę robią godzinę na 1000 pkt,
bo ciągle do książki zaglądamy o zasady...
To jugera też się da dołączać do oddziałów ??Mag chaosu na koniku w maruderach konnych rusza się jak fast... Nawet exalted na juggernaucie w fastach ma ruch jak fast... Podręcznik str.72.
Każdy kiedyś zaczynał ^^Ramzeseba pisze:Widzę coraz bardziej jak kłaniają się u mnie podstawy.
Podręcznik czytałem od deski do deski z 2 razy, ale bez praktyki kicha.
Muszę jechać do bard w Katowicach i trochę popatrzeć jak ludzie grają.
To jest takie granie: spotyka się 4 zielonych i jedna turę robią godzinę na 1000 pkt,
bo ciągle do książki zaglądamy o zasady...
Jasne, nawet trzeba czasami. Co do juggera zastanów się, czy nie zmienić trochę układu przedmiotów. Grolshek napisał wyżej kombinację, której ja też używam jak nim gram:Ramzeseba pisze:To jugera też się da dołączać do oddziałów ??Mag chaosu na koniku w maruderach konnych rusza się jak fast... Nawet exalted na juggernaucie w fastach ma ruch jak fast... Podręcznik str.72.
Taki koleś jest niesamowicie twardy i z 5 atakami z siłą 7 w pierwszej rundzie potrafi nawet sam przegonić wiele rzeczy.Grolshek pisze: 1 * Exalted Chaos Champion of Khorne @ 259 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Crown of Everlasting Conquest [50]
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.
Co do lekkiej to sam się zwałowałem bo myślałem, że na darmowy zwrot, a ma przecież reorganizacje
Jak już wiem, że Jogusia da się wrzucić do oddziału, to zmienię trochę rozpiskę na coś takiego i wrzucę ich do Knightów
Tylko muszę doczytać jak to jest z bohaterem w oddziale, ile on bierze na siebie hitów w cc??
Unnamed1500 Pts - Warriors of Chaos Army
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No Mark; Flail; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No Mark; Flail; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour;
Barding
Book of Secrets [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Power Familiar [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 * Exalted Chaos Champion of Khorne @ 209 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts
1 * Exalted Chaos Champion of Khorne @ 184 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield
1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 4
Models in Army: 44
Total Army Cost: 1497
Jak już wiem, że Jogusia da się wrzucić do oddziału, to zmienię trochę rozpiskę na coś takiego i wrzucę ich do Knightów
Tylko muszę doczytać jak to jest z bohaterem w oddziale, ile on bierze na siebie hitów w cc??
Unnamed1500 Pts - Warriors of Chaos Army
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No Mark; Flail; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No Mark; Flail; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour;
Barding
Book of Secrets [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Power Familiar [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 * Exalted Chaos Champion of Khorne @ 209 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts
1 * Exalted Chaos Champion of Khorne @ 184 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield
1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 4
Models in Army: 44
Total Army Cost: 1497
maksymalnie tyle ile modeli przeciwnika się z nim stykaRamzeseba pisze:w
Tylko muszę doczytać jak to jest z bohaterem w oddziale, ile on bierze na siebie hitów w cc??