Dobry polski sklep internetowy z figurkami

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Święty
Chuck Norris
Posty: 462
Lokalizacja: Giżycko / Olsztyn

Re: Dobry polski sklep internetowy z figurkami

Post autor: Święty »

Polecam Crazy Dwarf z Olsztyna ;) Rewelacyjna obsługa, dobre ceny i szybka wysyłka.
Grolshek pisze:Obyś w piekle Slaanesza za pasywnego robił.
Najnowszy plik do Army Builder 2.2c: http://chomikuj.pl/debelial/Army+Builde ... 9732380.ab

Malatyn
Plewa
Posty: 9

Post autor: Malatyn »

Matis pisze:Jaki polski sklep ma najtańsze farby GW? Planuje zrobić spore zakupy i szukam jakiejś fajnej promocji :mrgreen:
nie wiem czy nadal aktualne ale tutaj masz najtaniej:

Citadekl: http://www.rctrax.pl/citadel/1/2008/
Vallejo: http://www.rctrax.pl/valleyo/1/244/

Awatar użytkownika
Gangrel
Mudżahedin
Posty: 250
Lokalizacja: Dziki Wschód

Post autor: Gangrel »

Ostatnio przy zamawianiu w gnomie wyskakuje mi błąd na ostatnim etapie zamówienia... mieliście coś takiego ?

----
zamawiał ktoś coś w tym sklepie polecanym przez kolego powyżej ?
"Od dwóch dobrych generałów wolę jednego, który ma szczęście", Napoleon
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Odnośnie sklepu internetowego, to muszę przestrzec przed kupowaniem czegokolwiek w sklepie "Gnom"... kupiłem u nich tydzień temu box DR/Warlocków i do dzisiaj nie dostałem paczki. Niby można zrozumieć, bo Poczta Polska nawala, ale "Gnom" nie raczy odpisywać na e-maile :P Jutro będę do nich dzwonić.

Awatar użytkownika
MadMax
Wodzirej
Posty: 761
Lokalizacja: Pisz

Post autor: MadMax »

W Gnomie kupiłem już dużo figsów i nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Gdy czegoś nie mieli na półce zawsze kontaktował się ze mną ktoś z obsługi. Może Twoje zamówienie z jakiejś przyczyny do nich nie dotarło?
"War. War never changes".

TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!


Ekspresowa Realizacja !!!

Kamyk
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 128

Post autor: Kamyk »

Ja też zamówiłem trochę towaru ponad tydzień temu i cisza. Co prawda przy jednej pozycji było, że nie mają i przesyłka może być do 14 dni, więc czekam. Ktoś wie jak szybko sprowadzają brakujący towar?

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Ja dostałem na e milu od gnoma że gw zajepało dostawę i coś tam coś tam . trza poczekać - z tego co wiem to nie tylko u nich :)
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

Gangrel pisze:Ostatnio przy zamawianiu w gnomie wyskakuje mi błąd na ostatnim etapie zamówienia... mieliście coś takiego ?

----
zamawiał ktoś coś w tym sklepie polecanym przez kolego powyżej ?
wszystko ok, dostałem gratis white dwarfa

Awatar użytkownika
Rogal
Mudżahedin
Posty: 307

Post autor: Rogal »

http://www.rctrax.pl/

swietna obsługa, bogaty asortyment, jeśli czegoś nie ma to mail order nie stanowi problemu. Quins nawet gwiazkę z nieba ściągnie a do tego śwetnie maluje ;)

Awatar użytkownika
Artur
Chuck Norris
Posty: 541
Lokalizacja: Koszalin, Klub Zad Trolla

Post autor: Artur »

Rogal pisze:http://www.rctrax.pl/

swietna obsługa, bogaty asortyment, jeśli czegoś nie ma to mail order nie stanowi problemu. Quins nawet gwiazkę z nieba ściągnie a do tego śwetnie maluje ;)

Podpisuje się pod to obiema rękoma ;) Super obsługa i możliwość zamówienia wszystkiego (np. ścibor, mail ordery itp.) w dobrych cenach :)
Obrazek

Xargos
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 129

Post autor: Xargos »

Witam,
Oto treść e-maila wysłanego nam przez Radosława Króla, przedstawiciela Games Workshop na Polskę:

"Witam,
W rezultacie błędów zaistniałych podczas realizacji zamówienia Q018110, pozycje zawarte w tym zamówieniu zostaną dostarczone do sklepu Gnom z tygodniowym opóźnieniem.
Zwłoka ta nie została spowodowana przez sklep Gnom i związana jest z czynnikami całkowicie od sklepu niezależnymi, na które sklep nie mógł wpłynąć.
Najmocniej przepraszamy za powstałe opóźnienie,

Radek Król
Regionalny Przedstawiciel Handlowy (Polska)"

Niestety w wyniku zaistniałej sytuacji nie jesteśmy w stanie niczego przyspieszyć, całkowita odpowiedzialność leży po stronie GW....
Nie zmienia to oczywiście faktu, że postaramy się zrekompensować opóźnienia w formie gratisów ustalonych szczegółowo z każdą poszkodowaną osobą. Dotyczyć będzie to wszystkich tych zamówień, które nie zostały wysłane w dacie premiery lub czekały na to konkretne zamówienie.
Z naszej strony możemy tylko powiedzieć Przepraszamy
Prosimy o kontakt mailowy.

Artur Szymała

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

MadMax pisze:W Gnomie kupiłem już dużo figsów i nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Gdy czegoś nie mieli na półce zawsze kontaktował się ze mną ktoś z obsługi. Może Twoje zamówienie z jakiejś przyczyny do nich nie dotarło?
Tutaj chodzi o kontakt z klientem oraz wyjaśnienia. Swego czasu też u nich kupiłem trochę fiksów i problemów nie było. Rozumiem, że mogą mieć kłopot z dostawą(zresztą jak napisano), ale z netem chyba problemu już nie mają? :P Jeśli piszesz do kogoś dwa e-maile w odstępie tygodnia i nie dostajesz odpowiedzi na żadnego, to chyba coś jest nie wporządku.

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Jarlaxle pisze:
MadMax pisze:W Gnomie kupiłem już dużo figsów i nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Gdy czegoś nie mieli na półce zawsze kontaktował się ze mną ktoś z obsługi. Może Twoje zamówienie z jakiejś przyczyny do nich nie dotarło?
Tutaj chodzi o kontakt z klientem oraz wyjaśnienia. Swego czasu też u nich kupiłem trochę fiksów i problemów nie było. Rozumiem, że mogą mieć kłopot z dostawą(zresztą jak napisano), ale z netem chyba problemu już nie mają? :P Jeśli piszesz do kogoś dwa e-maile w odstępie tygodnia i nie dostajesz odpowiedzi na żadnego, to chyba coś jest nie wporządku.
Ja dostałem odpowiedz na każdy e mil :)
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Kamyk
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 128

Post autor: Kamyk »

Kurde ja to mam farta, zawsze coś, zawsze coś!!!! aaaaa :D

Awatar użytkownika
Shaga
Chuck Norris
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Shaga »

Hej, polecam swój sklep. SHAGA Gdynia. Pozdrawiam
www.shaga.pl
Citadel po 10zł
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3443
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

Shaga pisze:Hej, polecam swój sklep. SHAGA Gdynia. Pozdrawiam
http://www.shaga.pl
Citadel po 10zł
Minęło kilka ładnych lat, odkąd widziałem jedną z nich.
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Fuxiorr pisze:
Jarlaxle pisze:
MadMax pisze:W Gnomie kupiłem już dużo figsów i nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Gdy czegoś nie mieli na półce zawsze kontaktował się ze mną ktoś z obsługi. Może Twoje zamówienie z jakiejś przyczyny do nich nie dotarło?
Tutaj chodzi o kontakt z klientem oraz wyjaśnienia. Swego czasu też u nich kupiłem trochę fiksów i problemów nie było. Rozumiem, że mogą mieć kłopot z dostawą(zresztą jak napisano), ale z netem chyba problemu już nie mają? :P Jeśli piszesz do kogoś dwa e-maile w odstępie tygodnia i nie dostajesz odpowiedzi na żadnego, to chyba coś jest nie wporządku.
Ja dostałem odpowiedz na każdy e mil :)
Masz farta :) Mi wysłali jedną lakoniczą odpowiedź i znowu cisza :P

Kamyk
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 128

Post autor: Kamyk »

No mi też nie odpowiadają na emaila :/ ktoś cos wie czy sie ruszyło?

Awatar użytkownika
Mirabelka
Mudżahedin
Posty: 260

Post autor: Mirabelka »

Jakiś czas temu nakłoniłam męża aby napisał coś na blogu odnośnie sklepów w Naszej okolicy. Artykuł dostępny jest tutaj: http://minipaintlab.blogspot.com/2014/0 ... skich.html

Dziś mąż znów złożył zamówienie w sklepie Morion, zostało ono potwierdzone mailowo, że jest do odbioru.

Mąż wchodzi do sklepu uprzejmie podaje dane i chce odebrać rzeczy...na co Pan beztrosko odpowiada, że niestety ale części z rzeczy nie mają i to jakaś pomyłka....Do tego zagajony, że właściwie tej jednej rzeczy Nam najbardziej brakowało z ubawem odpowiada, że jasne jasne wszyscy tak mówią, akurat tego czego nie ma to im najbardziej potrzeba....

Sorry ale jeśli podobna sytuacja mam dwa razy na dwie próby podejścia to jest chyba coś nie tak.

Wiem, że temat służy do polecania dobrych sklepów ale korzystając z okazji gorąco przestrzegam przed jakimikolwiek zakupami w tym czymś. Jest to strata czasu i pieniędzy bo sklep drogi jak sam ciort :/

Jeszcze raz..NIGDY NIE KUPUJCIE W MORIONIE.

dziękuję uprzejmie.

Awatar użytkownika
dzikki
Kretozord
Posty: 1727

Post autor: dzikki »

Morion już nie raz pokazał, że nie sposób się z nimi dogadać. Dwa razy próbowałem się po ludzku umówić na określone figurki i mimo zapewnień było inaczej. Raz okazało się, że zapomniano a drugi raz... no wie pan, gdzieś mam, ale nie wiem. Może pan przyjść jutro.
""A Dwarf is'n short, he is concentrated in every aspect" !"

ODPOWIEDZ