TK

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: TK

Post autor: Shino »

Lidder pisze:@shino
znalazlem kilka ciekawych rzeczy. RB 93. Championa w CC zabijasz tylko poprzez bezpośredni atak lub gdy skończyły się już R&F models. i na tej samej stronie LoS, ktory dziala na strzelanie, magie i miscasty. lepiej jest to wiec przenieść na ogólne zasady wzornikow niż tracic mozliwosc zabicia championa(champion nie musialby zdwac los, bo nie kierowales w niego ataku).
lepiej zabijac characterow i zostawic championa (zabitego przez tg jesli juz) niz na odwrot ;)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Lidder pisze: 2. aha.
a dziala to tak samo jesli mam na jednym oddziale flejmingi a na drugim juz nie?

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Shino pisze:
Lidder pisze: 2. aha.
a dziala to tak samo jesli mam na jednym oddziale flejmingi a na drugim juz nie?
tak, ogólnie to co teraz uściśliliśmy(kulamy po kolei jak koles ma charmed shield czy cos podobnego) wprowadza więcej bublu niż to jest wszystko warte, ale hej! pomagamy TK :)

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Ale gdyby nie kulanie ataków po kolei, to charmed shieldbyłby jeszcze w pyte lepszy. Np. dostajesz serie z oddziału z KB, i deklarujesz że charmed shield w KB? Bez sensu by to było strasznie. Pierwszy hit to pierwszy hit, tak samo w shootingu od skinków np. trzeba kulać by stwierdzić czy przyjmie poisona czy zwykły.

Awatar użytkownika
Vallarr
Falubaz
Posty: 1018

Post autor: Vallarr »

Zaraz, woundy przy ward save 2+ na ostatnia rane WE tez sa kulane po kolei? :shock:

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

ja widzę pierwszych n ataków, każdy tak samo wartościowy i morderczy. :) jest w ogóle coś w RB na kształt 7. edycji co mówi "kulaj po kolei, ale żeby zaoszczędzić czas wal garściami"?

@vallarr faq sugeruje, że gdy jesteśmy na 1 ranie to mamy 2+ ward na kolejne ataki

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Z tym wardem kulasz po kolei bo musisz wiedzieć kiedy Ci się włączy.

Natomiast co do charmed shielda to sugerujesz że jak heros dostanie np. 9 ataków od skotłowanych spearmanów DE to może wybrać że pierwszy szedł akurat ten jeden co kulnął KB? Poszukam przy okazji czy jest jakiś odpowiednik "fast dice rolling", aczkolwiek instytucja kulania po kolei ma mega sens, inaczej np. WE lord dostający 3 rany na raz nie skorzysta z warda na ostatnią bo dostanie je na raz kiedy go jeszcze nie miał.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

ok Kolejna rzecz, ktorej prawie jestem pewien:

Stalkerzy uzywaja I monstera czy handlersow? niby handlersi sa "ignored for gaming purposes"

Awatar użytkownika
Vallarr
Falubaz
Posty: 1018

Post autor: Vallarr »

kudłaty pisze:aczkolwiek instytucja kulania po kolei ma mega sens, inaczej np. WE lord dostający 3 rany na raz nie skorzysta z warda na ostatnią bo dostanie je na raz kiedy go jeszcze nie miał.
O to wlasnie chodzilo mi w poprzednim poscie. Jedyne, co znalazlem w rb na ten temat to fakt, ze ataki z taka sama inicjatywa ida rownoczesnie, ergo wlasnie nie skorzysta. Interpretacja "bo ma mega sens" jest mila, ale sie nie broni.
Choc jako gracz min. WE bylbym bardziej niz zadowolony gdyby znalazlo sie cos, co przegapilem :P

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Ignored. Bierzesz tylko ich Ld do testów Ld, resztę ignorujemy.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Rothand
Chuck Norris
Posty: 640
Lokalizacja: Poznań, Plewiska
Kontakt:

Post autor: Rothand »

Pytanko:

Necropolis Knighs
...As mount and rider share the same soul,only by destroying both can an opponent truly defeat a necropilis Knight...

Ma sava na 3+ ktory jest połaczeniem jego zbroi/mounta i zasady construktow...
problem jest jak w to sie bije.
Przyjmuje sie ze caly model ma 4 rany? ...czy moze po 1 ranie ginie knight i walczy tylko necroserpent?

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

Ma sava na 3+ ktory jest połaczeniem jego zbroi/mounta i zasady construktow...
problem jest jak w to sie bije.
Przyjmuje sie ze caly model ma 4 rany? ...czy moze po 1 ranie ginie knight i walczy tylko necroserpent?
Nie ma żadnego problemu. Wszystkie zasady wyjaśnia opis jednostek "Monstrous Infantry" na str. 83 głównego podręcznika. Necropolis Knights są traktowani jak każda inna kawaleria z jednym wyjątkiem: używamy najwyższego współczynnika "Wounds", c oznacza, że każdy model ma 3 woundy i zabijasz go jako całość, a nie jeźdźca osobno i mounta osobno.

Awatar użytkownika
Rothand
Chuck Norris
Posty: 640
Lokalizacja: Poznań, Plewiska
Kontakt:

Post autor: Rothand »

Sliczne dzieki.

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Mam pytanie. Czy Transmogrifying Gaze działa na Steam Tank' a?
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

FAQ do Empire dalo mu zaloganta z inicjatywa. Wiec skoro ma inicjatywe to tak dziala

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

szybkie pytanie:
za pomoca nefferra's scrolls of mighty incantations rzucamy czar na 10 kosicach.
czy IF'ka wchodzi na kazdym dublecie czy tylko na tych dodatkowych kosciach za lvl czarodzieja?
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Na każdych
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

wystarczy Ci 7 kości :)

Awatar użytkownika
Bałagan
Chuck Norris
Posty: 507

Post autor: Bałagan »

Lidder pisze:wystarczy Ci 7 kości :)
rzucałbym z dwóch, cztery dodatkowe masz za level maga

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

ja z 3, bo wystarczy 7.

ODPOWIEDZ