Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
ściągasz sztandarowego zanim wykonasz jakikolwiek ruch.
ja mam za to pytanie podobne - jeżeli po pierwszej turze kombatu zostanie tylko sztandarowy jednostki i nie przejdzie on breaka, czyli automatycznie ginie to czy oddział który spowodował ten break może zrobić overrun? teoretycznie nie bo oddział przeciwnika nie został wycięty w całości w cc a sypnął się po breaku. jak to rozpatrzyć? u wampirów jest podobnie gdy cały oddział popierwszej turze rozsypuje się z combat resolution ale tam można chyba zrobić overrun - przynajmniej tak ostatnio zasłyszałem od jednego sędziego na turnieju - chyba nawet na masterze.
ja mam za to pytanie podobne - jeżeli po pierwszej turze kombatu zostanie tylko sztandarowy jednostki i nie przejdzie on breaka, czyli automatycznie ginie to czy oddział który spowodował ten break może zrobić overrun? teoretycznie nie bo oddział przeciwnika nie został wycięty w całości w cc a sypnął się po breaku. jak to rozpatrzyć? u wampirów jest podobnie gdy cały oddział popierwszej turze rozsypuje się z combat resolution ale tam można chyba zrobić overrun - przynajmniej tak ostatnio zasłyszałem od jednego sędziego na turnieju - chyba nawet na masterze.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Po wampirach można overrunować, gdy oddział się sypnie od cr, tak samo po demonach i slavach, więc myślę, że w sytuacji gdy ginie sztandar też.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Wybierasz modlitwę i rzucasz boud spell level 3 ,to znaczy ,że rzucasz w fazie magii tak jak czar ,tylko tyle ,ze wychodzi na 3+ i jeśli wypadną dwie szóstki to czar wchodzi automatycznie ,ale nic się nie dzieje z kapłanem poza tym ,ze nie może rzucać w tej turze modlitwy.Modlitwy działaja do twojej kolejnej fazy magii (przeciwnik w swojej nie mozę rozproszyć) 

Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Z czego wynika to, że nie można rozproszyć?Kordelas pisze:Modlitwy działają do twojej kolejnej fazy magii (przeciwnik w swojej nie mozę rozproszyć)
I moje właściwe pytanko.
Jeżeli kładziemy Kapłana na koniu do oddziału demigryfów to ze względu na inną podstawkę musi stać na peryferiach oddziału. A co jeżeli chcę ustawić kapłana na przodzie, a trójkę demigryfów za nim w rządku?
Czy są jakieś formalne zasady zabraniające tego?
Przeciwnik nie może tego rozpraszać w swojej turze bo nie jest to czar RiP.
Odnośnie kapłana w demigryfach to ustawiasz demigryfy tak jak chcesz, a następnie stawiasz kapłana z boku oddziału
Odnośnie kapłana w demigryfach to ustawiasz demigryfy tak jak chcesz, a następnie stawiasz kapłana z boku oddziału
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Ale pytanie chyba dotyczy linii stworzonej z kapłana i demisiów stojących za nim tak że żaden demiś nie bije tylko rycerz wypłaca supporting.
Nie spotkałem się jeszcze z takim ustawieniem bo jest według mnie bez sensu i nie widzę zastosowania ale chyba można coś takiego zrobić.
Nie spotkałem się jeszcze z takim ustawieniem bo jest według mnie bez sensu i nie widzę zastosowania ale chyba można coś takiego zrobić.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
przeca Macias dobrze napisał. Ustawiasz Demisie jak chcesz (w kresce) z później kapłana z boku co tu jest niejasnego?
z przodu kapłan na kawaleryjskiej a z tyłu Demigryf? toż to nielegalne ustawienie. Bohater nie pasujący do oddziału musi stać z boku, zapisane w RB
z przodu kapłan na kawaleryjskiej a z tyłu Demigryf? toż to nielegalne ustawienie. Bohater nie pasujący do oddziału musi stać z boku, zapisane w RB
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
No dobra a to nie powoduje wystąpienia takiej sytuacji że demiś i ksiądz stoja w jednej linii a kolejne szeregi musza się składać z 2 demisiów?
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Nie, bez względu na to jak demigryfy są ustawione kapłan zawsze stoi obok skrajnego modelu w pierwszym szeregu. Nic nie może stać bezpośrednio za nim lub po jego drugiej stronie (względem oddziału).
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
A jak to wygląda w przypadku dołączenia konnego herosa do piechoty?
Jeśli piechota ma podstawki 20mm to też nie można zrobić linii? A co jak ma 25mm?
Jeśli piechota ma podstawki 20mm to też nie można zrobić linii? A co jak ma 25mm?
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Jak ma 25 to konny zastępuje 2 modele piechoty, jeśli ma 20 to stoi obok całej formacji. Wszystko jest na str. 98 w RB.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Nie wiem, czy już tutaj udzielono takiej odpowiedzi.
Czołg - Mischart - wynik 7:
Czy czołg ma Armour save na D3 woundów jakie obrywa?
Czołg - Mischart - wynik 7:
Czy czołg ma Armour save na D3 woundów jakie obrywa?
Wg polskich uściśleń:
Wynik ten nie pozwala na wykonanie rzutu ochronnego Armour Save.
Wisła Kraków.
Hej,
Może źle szukam, ale nie znalazłem tego w uściśleniach. Jakiś namiar?
Pozdrawiam,
Może źle szukam, ale nie znalazłem tego w uściśleniach. Jakiś namiar?

Pozdrawiam,
Strona 16, u samej góry
Wisła Kraków.
ma podstawkę 48'x72'
ps. przeczytaj rulebook. w 8 edycji maszyny nie mają podstawek... liczy się "body"

ps. przeczytaj rulebook. w 8 edycji maszyny nie mają podstawek... liczy się "body"
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Tylko potem są duże problemy z wyznaczaniem stref takiej maszyny, więc podstawka jest zalecana. Uściślenia mówią, że musi być nie mniejsza niż koło o średnicy 40mm i żadna część maszyny nie powinna wystawać. Moje cannony będą na podstawkach 40x80mm, bo akurat takie idealnie pasują pod cannona.rob pisze: ps. przeczytaj rulebook. w 8 edycji maszyny nie mają podstawek... liczy się "body"
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()