VC 2250
VC 2250
Lord 3lvl 455
Flayed Hauberk
Biting Blade
Helm of Commandment
Black Periapt
Dispel Scroll
Master of the Black Arts
Forbidden Lore
Summon Ghouls
Vampire BSB 225
Dark Acolyte
Avatar of Death
2x Dispel Scroll
Vampire 195
Book of Arkhan
Talisman of the Lycri
Avatar of Death
Dark Acolyte
3x10 Crypt Ghouls, ch 264
4x5 Dire Wolves 160
2x3 Fell Bats 120
21xGrave Guards, FCG, War banner 307
6xBlack knights, barding 168
2xVarghulf 350
razem 2244
nie wiem dokladnie czy sprawdzi mi sie ta 6 rycerzy. jakies sugestie?
Flayed Hauberk
Biting Blade
Helm of Commandment
Black Periapt
Dispel Scroll
Master of the Black Arts
Forbidden Lore
Summon Ghouls
Vampire BSB 225
Dark Acolyte
Avatar of Death
2x Dispel Scroll
Vampire 195
Book of Arkhan
Talisman of the Lycri
Avatar of Death
Dark Acolyte
3x10 Crypt Ghouls, ch 264
4x5 Dire Wolves 160
2x3 Fell Bats 120
21xGrave Guards, FCG, War banner 307
6xBlack knights, barding 168
2xVarghulf 350
razem 2244
nie wiem dokladnie czy sprawdzi mi sie ta 6 rycerzy. jakies sugestie?
ghule, GG-to 4 oddzialyGdzie będą wampirki?
w zasadzie czarowanie jest ich glownym zadaniem. nie sa moze mega przypakowani w walce ale z ghulami moga cos przepchnacJa osobiście bym inaczej herosów złożył, ale domyślam się że mają czarować...
biegacz ma talisman tylko na wszelki wypadek-ot zostalo troche punktow i tyle. mam sporo smiecia i odnawialnych championow-z zasady nie maja sie z bohaterami zadawacbiegacz ma tylko save na...4+ albo 3+...nie wiem co wybrałeś z AoD. To samo na BSB...byle bohater może ich sklepać...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Możesz wywalić jednego Varghulfa i dać zamiast tego Necrosa 2 czarowago z 2 DS. Nie dość, że zwiększysz potencjał magiczny, to jeszcze będziesz miał pewną popychaczkę, no i oczywiści będziesz miał miejsce na GoB.Fojtu pisze:wampirki w zaleznosci od potrzeby- pewnie jeden w gg i po jednym do ghuli.
w tej armii nie ma sensownego warda-jedyne nad czym sie zastanawialem to gem of blood, ale brakowaloby mi tego trzeciego scrolla bardzo
chcesz miec warda na wampirze?
proszę bardzo:
Wyrzucasz black periapta i wstawiasz na jego miejsce talisman of protection.
A periapta dajesz temu wampirowi co ma BOA kosztem tego biegania. I już masz załatwoine ;]. Jest to o tyle korzystne, że tamten duży wampir ma moc wskrzeszania ghuli i szkodaby było oszcządzać jego kości do periapta.
proszę bardzo:
Wyrzucasz black periapta i wstawiasz na jego miejsce talisman of protection.
A periapta dajesz temu wampirowi co ma BOA kosztem tego biegania. I już masz załatwoine ;]. Jest to o tyle korzystne, że tamten duży wampir ma moc wskrzeszania ghuli i szkodaby było oszcządzać jego kości do periapta.
sam sie nad tym zastanawialem, ale wydaje mi sie ze za duzo trace z walkiMożesz wywalić jednego Varghulfa i dać zamiast tego Necrosa 2 czarowago z 2 DS. Nie dość, że zwiększysz potencjał magiczny, to jeszcze będziesz miał pewną popychaczkę, no i oczywiści będziesz miał miejsce na GoB.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
nigdzie nie pisalem ze chce wardachcesz miec warda na wampirze?
proszę bardzo:
Wyrzucasz black periapta i wstawiasz na jego miejsce talisman of protection.
A periapta dajesz temu wampirowi co ma BOA kosztem tego biegania. I już masz załatwoine ;]. Jest to o tyle korzystne, że tamten duży wampir ma moc wskrzeszania ghuli i szkodaby było oszcządzać jego kości do periapta.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
poza tym periapt i BoA to oba arkany
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
wydaje ci się...
z WS od wampira przepychają prkatycznie każdą rzecz, każdy ma 3 ataki z S 5 (wystarczy zwykla 5)
Skaveny?- z życia wzięte- jeżeli zajmujesz się BK, to nie masz czasu na upiorki... Albo jak juz strzelisz, to i tak zabijesz 2,3 z ratlinga, magię można zblokować, a wystarczy chociaż żeby jeden przeżył i mamy terror na połowie armii...
z WS od wampira przepychają prkatycznie każdą rzecz, każdy ma 3 ataki z S 5 (wystarczy zwykla 5)
Skaveny?- z życia wzięte- jeżeli zajmujesz się BK, to nie masz czasu na upiorki... Albo jak juz strzelisz, to i tak zabijesz 2,3 z ratlinga, magię można zblokować, a wystarczy chociaż żeby jeden przeżył i mamy terror na połowie armii...