Wróg u bram!
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Wróg u bram!
Temat ten powstaje, aby nie mnożyły się tematy typu "HE vs. DE", "Co na Brete" itd. Żeby w jednym miejscu zebrać porady doświadczonych graczy na temat walk z danymi armiami.
A teraz mój interes - Co wystawiacie na Demony? Bo będę z nimi grał i trochę się obawiam. Na pewno na stole pojawi się Star Dragon i Bolce. Ale co do reszty to kompletnie nie mam pomysłu. Pomóżcie
A teraz mój interes - Co wystawiacie na Demony? Bo będę z nimi grał i trochę się obawiam. Na pewno na stole pojawi się Star Dragon i Bolce. Ale co do reszty to kompletnie nie mam pomysłu. Pomóżcie
daj jego rozpe to ci coś opracujemy ;p hahaha
4 bolce i SD to dobry punkt wyjścia do tego ze 2 caddych SM WL musowo Lion Standar i BAnner Of Balance przydałby sie BSB z BB ale to juz by ssało po pts ale wiesz jak to jest gdy demonom na the end na bannerku wrzucisz jeszcze 4-6
jak ma blodka z mieczykiem z płonącymi atakami(raczej gość nie beidze taki głupi ale zawsze moz esie zdazyć) to złap go SD albo DP i sie sypie facet jak sie patrzy łucznicy zestrzelą nieco furi i myśle ż ebedize git
4 bolce i SD to dobry punkt wyjścia do tego ze 2 caddych SM WL musowo Lion Standar i BAnner Of Balance przydałby sie BSB z BB ale to juz by ssało po pts ale wiesz jak to jest gdy demonom na the end na bannerku wrzucisz jeszcze 4-6
jak ma blodka z mieczykiem z płonącymi atakami(raczej gość nie beidze taki głupi ale zawsze moz esie zdazyć) to złap go SD albo DP i sie sypie facet jak sie patrzy łucznicy zestrzelą nieco furi i myśle ż ebedize git
jak na blodku to proponuje SD i 2 magow 2lvl
jak na wronie to SD i 2 caddych
pozatym zwroc uwage ktore jednostki demonow maja ogniste ataki i rozjerzdzaj je DP (flammery, horrory)
na demony bral bym SM... przeciwnik nie bardzo ma jak ich zastrzelisc a w walce to juz sobie poradza elfy
zastrzel psy i furie a bedzie dobrze ...
jak na wronie to SD i 2 caddych
pozatym zwroc uwage ktore jednostki demonow maja ogniste ataki i rozjerzdzaj je DP (flammery, horrory)
na demony bral bym SM... przeciwnik nie bardzo ma jak ich zastrzelisc a w walce to juz sobie poradza elfy
zastrzel psy i furie a bedzie dobrze ...
Magia DE nie jest wcale taka zla, jest tez bardzo losowa, najgorsza jest magiczka na małe pkt która rzuca czar z 4 -5 kostek, bo jak nie ma miscasta lub nie zostaly nam scrolle to czar wchodzi i sie robi nieładnie.
Co myślicie o kombo na nowe magiczne DE:
Arcy z BoH = 360 pkt.
Mag 1 lev, DS, DS = 140 pkt.
Mag 1 lev, DS, +1 do rozpaszania = 150 pkt.
BSB na koniu, enchand shield, reaver bow, DA, lanca = 186 pkt.
lub trochę bardziej magiczne i droższe:
Arcy z BoH = 360 pkt.
Mag 2 lev, DS, DS, Silver Wand = 185 pkt.
Mag 2 lev, DS, +1 do rozpaszania = 185 pkt.
BSB na koniu, enchand shield, reaver bow, DA, lanca = 186 pkt.
Co myślicie o kombo na nowe magiczne DE:
Arcy z BoH = 360 pkt.
Mag 1 lev, DS, DS = 140 pkt.
Mag 1 lev, DS, +1 do rozpaszania = 150 pkt.
BSB na koniu, enchand shield, reaver bow, DA, lanca = 186 pkt.
lub trochę bardziej magiczne i droższe:
Arcy z BoH = 360 pkt.
Mag 2 lev, DS, DS, Silver Wand = 185 pkt.
Mag 2 lev, DS, +1 do rozpaszania = 185 pkt.
BSB na koniu, enchand shield, reaver bow, DA, lanca = 186 pkt.
Lepiej zapomnieć o książce na nowe DE. Nawet w magicznej rozpisce ładnie się mieści ring of hotek (może być albo przy czarodziejkach, albo z dala od nich, zalezy, jak trzeba). A wtedy zapomnijcie o swoich dwóch czarach na turę.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
ja bym zainwestowal w naszego pedanta czyli rzuca się podwójnie na tabele miscastów i wybieramy jakie chcemy kuku dla wrogiego maga
teraz jak już bede wystawial 2 caddych to z 3 scrollami i pedantem.
to jest lepsze niż 4 scrolle. Przy odrobnie szczęscia, a raczej pecha wroga, któy rzuci miscast i wie, że musi dwa razy rzucic na tabelke to jest zle.
4 scrole to prawie jak 3. Super magiczne armie i tak się przebiją, ale moze to ich też troskze kosztować nerwów.
A, ta laska z rozpraszaniem +1 jest slaba, bo kosztuje jak dobrze pamiętam 40 pkt, a nie 30, jakby kosztowala 30 czyli laska+scroll wartoby bylo ją brać, wszakże +2 do rozproszenia to dużo, ale jak kosztuje 40 to nikla inwestycja.
to jest lepsze niż 4 scrolle. Przy odrobnie szczęscia, a raczej pecha wroga, któy rzuci miscast i wie, że musi dwa razy rzucic na tabelke to jest zle.
4 scrole to prawie jak 3. Super magiczne armie i tak się przebiją, ale moze to ich też troskze kosztować nerwów.
A, ta laska z rozpraszaniem +1 jest slaba, bo kosztuje jak dobrze pamiętam 40 pkt, a nie 30, jakby kosztowala 30 czyli laska+scroll wartoby bylo ją brać, wszakże +2 do rozproszenia to dużo, ale jak kosztuje 40 to nikla inwestycja.
mysle ze warto zaryzykowac, wziąc high magic i zniszczyc ring of hotek, jak dobrze interpretuje to czar wychodzi z if i od razu jest miscast. przezyjemy miscasta i delfy juz sa naszeJankiel pisze:Lepiej zapomnieć o książce na nowe DE. Nawet w magicznej rozpisce ładnie się mieści ring of hotek (może być albo przy czarodziejkach, albo z dala od nich, zalezy, jak trzeba). A wtedy zapomnijcie o swoich dwóch czarach na turę.
Ja wlasnie ostatnio wprowadzilem zmiana w swoim standardzie, wywalilem scrola z mojego arcymaga i wsadzilem wlasnie pendanta... Ochrona nie ucierpiala jakos szczegolnie a juz z demonami i wlasnie DE pendant bardzo bardzo pomogl...
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
czyli już używaleś pedanta? I jak? Co się wydarzylo?
Uzywalem bo teraz co sie dzieje z magia jesli chodzi o DE, Demony czy VC to jest rzecz straszna, wiec trza przeciwnikom jakos zycie utrudniac prawda...? Wywalilem scrola z mojego arcymaga i dalem pendanta, teraz mam 3DS i wydaje mi sie spoko... Narazie niestety nie testowalem go na turnieju, ale zobaczymy, bo tez moze byc opcja ze na magiczna armie nie trafie ale jakies ryzyko trza podejmowac... W grze z DE ladnie wybralem wynik konca tury magii a drugim razem rebound, zas z demonami ladnie przeciwnik za drugim razem rzucil dwie "1", wiec oplacalo sie... Opcja warta mysle rozwazenia...
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Ja gram takim od poczatku 7ed i uwazam ze sie sprawdza... To prawda ze przez krasie sie malo przebija i wogule, ale jakos daje rade... Wiadomo ze nie jest to jakas wypasiona sila przebicia, co z Boh, ale Ring of Hotek az tak nie boli... Koles jakos stopniowo sie przebija z czasem w trakcie gry, poza tym on raczej wspiera moje unity niz kara wrogie wiec jakos daje rade... Teraz gostka wystawiam z Dragon magiem zeby sie jeszcze bardziej panowie przebijali i wydaje mi sie spoko, a fun z gry mam niesamowity...
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Porównanie:
Arcymag z BoH + caddy
Vs.
Arcymag z 2 scrollami, RoF, SW i mag z DS i seer'em
Imo, BoH jest lepszy ale mamy tylko 66% szans na wylosowanie najpotrzebniejszego czaru takiego jak kuźnia na 10-15 BK, jeśli się uda - na 99% szans wygramy bitwę xD
Natomiast Arcymag bez BoH ale z zabawkami ma 83% szansy a mały mag wybierze czary jakie chce a nie "jedynke z metala lub lighta".
Z BoH'a rzucimy statystycznie 2 zaklecia z 4 kości, no i mamy znowu duże szanse na Ifkę, oraz 1 z metala/lighta, która i tak raczej zostanie zbita.
Bez Boha, możemy rzucić z arcy i maga:
1 czar na 4 kostach, 2 czary na 3 kostach i Bound.
Najgorsze jest w drugim wariancie że najświeższe armie grają na magii i przeciwmagii:
VC: Vampir Lord, Vampir, Vampir, Vampir/Caddy = 7 DD +1(2) DS
Demony nie Blodziowe: 3/4 poziomowy mag, 2* heraldzi teenzecha + 3*horrory = 9 DD (łatwo zważywić do 6) + 2 DS
DE na magii: Super Czarodziejka, 2* małe czarodziejki = 6 DD + 3 DS
I mówmy sobie prawdę: trudno jest się przebić w kluczowych turach 1-3, bo jak się nie przebijemy to ZUO do nas dojedzie i magowie się na wiele nie zdadzą.
Arcymag z BoH + caddy
Vs.
Arcymag z 2 scrollami, RoF, SW i mag z DS i seer'em
Imo, BoH jest lepszy ale mamy tylko 66% szans na wylosowanie najpotrzebniejszego czaru takiego jak kuźnia na 10-15 BK, jeśli się uda - na 99% szans wygramy bitwę xD
Natomiast Arcymag bez BoH ale z zabawkami ma 83% szansy a mały mag wybierze czary jakie chce a nie "jedynke z metala lub lighta".
Z BoH'a rzucimy statystycznie 2 zaklecia z 4 kości, no i mamy znowu duże szanse na Ifkę, oraz 1 z metala/lighta, która i tak raczej zostanie zbita.
Bez Boha, możemy rzucić z arcy i maga:
1 czar na 4 kostach, 2 czary na 3 kostach i Bound.
Najgorsze jest w drugim wariancie że najświeższe armie grają na magii i przeciwmagii:
VC: Vampir Lord, Vampir, Vampir, Vampir/Caddy = 7 DD +1(2) DS
Demony nie Blodziowe: 3/4 poziomowy mag, 2* heraldzi teenzecha + 3*horrory = 9 DD (łatwo zważywić do 6) + 2 DS
DE na magii: Super Czarodziejka, 2* małe czarodziejki = 6 DD + 3 DS
I mówmy sobie prawdę: trudno jest się przebić w kluczowych turach 1-3, bo jak się nie przebijemy to ZUO do nas dojedzie i magowie się na wiele nie zdadzą.
magia na przebijanie sie ma swoje kluczowe tury 4-6 bo dopiero wtedy przeciwnikowi koncza sie scrolle a cala zabawa polega na tym aby nie dac sie zaszrzowac do tego czasu...
plusem magie bez ksiazki jest to ze mozasz sobie pozucac wiecej mniejszych czarow (male/duze pociski) a nie tylko 2 czary na 12+ tak wiec jak juz sie taka magia przebije to 4 pociski na ture robia swoje...
plusem magie bez ksiazki jest to ze mozasz sobie pozucac wiecej mniejszych czarow (male/duze pociski) a nie tylko 2 czary na 12+ tak wiec jak juz sie taka magia przebije to 4 pociski na ture robia swoje...
jasli nie masz magi to masz problem... probuj wybic zaloge boltami i moze helca poszaleje...
mozesz tez (ale to musial byc wywalic bolta/y i dac orla albo 2 nalepiej) podlatywac orlami i probowac wyciagac hellke zeby nie strzelala a ganiala orly... ostatecznie zjesc SD S7 zrobi swoje
mozesz tez (ale to musial byc wywalic bolta/y i dac orla albo 2 nalepiej) podlatywac orlami i probowac wyciagac hellke zeby nie strzelala a ganiala orly... ostatecznie zjesc SD S7 zrobi swoje