Mark of Nurgle; General; Shield; Barding
Chaos Runesword [50]
Armour of Damnation [45]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
Exalted Hero of Tzeentch @ 195 Pts
Mark of Tzeentch; Halberd; Battle Standard; Barding
Bronze Armour of Zhrakk [15]
Talisman of Protection [15]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 140 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
13 Chaos Warriors of Nurgle @ 306 Pts
Mark of Nurgle; Halberd; Chaos Armour; Shield; FCG
War Banner [25]
15 Chaos Warriors of Slaanesh @ 295 Pts
Mark of Slaanesh; Halberd; Chaos Armour; Shield; FCG
7 Chosen of Tzeentch @ 270 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Rage [35]
1 Champion @ [25] Pts
Chaos Armour
Favour of the Gods [5]
Chaos Chariot of Slaanesh @ 130 Pts
Chaos Chariot of Slaanesh @ 130 Pts
Chaos Warshrine @ 130 Pts
No Mark
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 80 Pts
Mark of Slaanesh; Spear
2 Chaos Spawn of Slaanesh @ 150 Pts
Mark of Slaanesh
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
Problemem chaosu są drodzy bohaterowie i drogie jednostki. Postanowiłem więc ograniczyć liczbe bohaterów do sensownego, taniego minimum. Armia oparta na piechocie wojowników. "Klocki" wspomagane bohaterami spokojnie będą dawać rade jak dojdzie do walki. Do jednego idzie bsb'ek do drugiego generał. Martwi mnie tylko podatność na terror i strach warriorów nurgla, więc nie wiem czy nie dac jednego z bohaterów na daemonic mount'a - chociaż wydaje mi się to za drogą inwestycją. Bardziej prawdopodobne jest danie lordowi marki slaanesha i wsadzeni go na sprężyne. Czempioni w piechocie są do wyzywania na pojedynki żeby lord i bsb'ek nie musieli się bawić w zabijanie czempionów
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Chosen'i - cóż pewnie można znaleźć bardziej uniwersalne i lepsze jednostki (chociażby rycerzy) ale mają fajne figurki i kusi mnie na nich pograć.
Rydwany z marka slaanesh'a zapewnią solidne wsparcie tam gdzie to będzie potrzebne a w ostateczności pomogą spawnom, ołtarzowi i marudersom gonić fasty.
Problemem poważnym dla tej armii mogą być smoki bo nawet piechota nie ustoi szarży smoka od tyłu czy boku a złapac go będzie cięzko. Można rydwanami próbować go ograniczać ale to też nie na dłuższą mete skuteczne może się okazać.
W najbliższym czasie mam zamiar znależć czas i przetestować tę rozpiskę. Co o niej sądzicie?
W wersji bardziej hardkorowej za lorda wchodzi exalted hero i zostaja jeszcze punkty na rycerzy czy cóś
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Można też wywalić chosenów i warshrine'a -> zamiast tego dać leadbelcherów do odstrzeliwania fastów i np. rycerzy albo trole.