HE na 600 pkt;D

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Anaris
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

HE na 600 pkt;D

Post autor: Anaris »

Witam, to moje pierwsza rozpiska a najlepiej zaczac na mniejsze pkt aby walczyc na wieksze ;D

A wiec :
HEROES:
Mage
-Upgrade: 2lv
-Elven Steed

CORE
16x Archers
16xSperamen

RARE
1xRepeater Bolt thrower

Prosze jeszcze o podanie przykladnowych scrolli i jakis itek zostalo mi 30 pkt do 600 ;D z gory thx !! :!:

EDIT: Walcze przeciwko DoCh

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

Kupiłeś sobie batalion i chciałbyś grać tym co masz? To całkiem spoko, ale
- z demonami, nawet kiepsko złożonymi, będzie Ci ciężko. Te HE są słabiutkie
- gra w battla zaczyna się od jakiś 750 pts.
- żeby grać trzeba znać zasady gry jak i swojej armii. ;)

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

Nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś chyba jeden oddział spearmenów mógl miec magiczny sztandar? bo jak tak to Banner of Sorcery nawet kostem paru łuczników
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Yourself
Mudżahedin
Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Yourself »

Mogą mieć banner do 25 punktów a BOS kosztuje 50. Ogólnie rozpa słaba i nie ma zbyt dużych szans na zwycięstwo. Najbardziej brakuje mi tu SM. Po za tym magia jest za droga na 600 punktów. Wiele nie zrobisz masz tylko 4 PD a taka 10 horrorów generuje 1 PD i 1DD więc twój mag nic nie zrobi. Zrób z niego caddiego (mag 1 lvl noszący scrolle) Zabierz mu konia. Wywal spearmenów a łuczników zmniejsz do 10. Za zaoszczędzone punkty wciśnij SM z Championem z amulet of light i jeszcze jednego bolca.
matilizaki napisał:
Na brete

wybiegac biegaczem do przodu i wbijac sie od tyłu w kawalerie jak sie wyjdzie z tyłu

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

co dwa bolty to nie jeden:) strzelanie chyba bedze lepsze od magii...ale czemu nie i magia, wbrew pozorom na 600pts magia moze bardzo wiele. Jeden PS może zrobić krzywdę i przechylić szalę zwycieśtwa na Twoja stronę
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Rzeczywiście rozpa niezbyt mocna ale na figsach gra się o wiele lepiej niż na proksach :D
Ale moze się na niej nawet fajnie grać zwlaszcza jeśli obaj jesteście początkujący
Więc tak

1)ja bym proponował maga pieszego i dać mu jawel of dusk to da ci jedno zaklęcie na 3 i drugie na 2 kostkach co daje szanse ze jedno (a może oba) sie przebije

2) 2 archerów użyj jako spearów i wystaw 6x3 i możesz dać im warbanner

DoCh tez grają na batalionie?

Wszystko ma FCG? Bo jeśli tak to szybko usuń go archerów. a jeśli to daj włóczniom

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

1 Noble @ 118 Pts
General; Great Weapon
Armour of Caledor [25]

19 SpearElves @ 205 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Captain @ [10] Pts

18 SpearElves @ 177 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 2

Models in Army: 42


Total Army Cost: 600

Moim zdaniem jedyna sluszna rozpa HE pod BP

Anaris
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Post autor: Anaris »

A wiec tak te Doch gra od 2 lat ... a wymyslilem cos nowego.

HEROES:
Noble: @ 134
-elven steed @ 12
-shield @2
-lance @4
-Dragon Armour @6
-Guardian Phoenix @25

CORE
10x Archers @110
10x Speramen @90

Special:
10x Shadow warriors @160

RARE
1xRepeater Bolt thrower @100

Yourself
Mudżahedin
Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Yourself »

Jeżeli spearmenów się wystawia to 21 z FCG z Warbannerem. 10 nic nie zrobi. SW nie będą się dobrze spisywać na DOCH. Lepsi będą SM(swordmasters). A na Noblu przydałby się jeszcze barding a zamiast guardian phoenixa IMO lepszy będzie ES(enchanted shield) I SOM(sword of might).
matilizaki napisał:
Na brete

wybiegac biegaczem do przodu i wbijac sie od tyłu w kawalerie jak sie wyjdzie z tyłu

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Anaris pisze:A wiec tak te Doch gra od 2 lat ... a wymyslilem cos nowego.

HEROES:
Noble: @ 134
-elven steed @ 12
-shield @2
-lance @4
-Dragon Armour @6
-Guardian Phoenix @25

CORE
10x Archers @110
10x Speramen @90

Special:
10x Shadow warriors @160

RARE
1xRepeater Bolt thrower @100

Nie obraź się ale ta rozpa ma znikome szanse ;] . Pieski przede pprzez to lepiej niż przez imperialną piechotę a gorzej juz się chyba nie da
IMO lipiej by bylo jakbys wystawil nobla na piechotez oddzialem SM < najlepiej 2 oddzialy oczywiscie tylko 1 z noblem . no i archerów

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

W Twojej rozpisce nie ma jednostek, które mogłyby przyjąć atak frontalny. Niby są Włócznicy ale w takiej ilości to zostaną zjedzeni na "dzień dobry". SW zamień na SM, już 7 z mieczami co się zowie powinna kroić wroga, jeszcze jak dostaną jakiś banerek, ale to już zależy czy chcesz grać na magu czy na fighter'ze (tu możesz rozważyć również BSB). Guardian Phoenix sobie podaruj, na rzecz bardingu na koniku a jeśli chcesz zwiększyć przeżywalność to ES lub HoF będzie odpowiedni :wink:

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Na 600 pkt nie warto brać BSB IMO. Za drogo no i dodatkowy hero na generała potrzeny jest

A noble to ja proponuje na piechote GW, caledor armour, talisman of loec

SW raczej się nie spiszą lepiej SM z bannerem odporności na Fear

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Fakt, że drogo ale rozważyć zawsze można :wink:

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Ukalez pisze:W Twojej rozpisce nie ma jednostek, które mogłyby przyjąć atak frontalny. Niby są Włócznicy ale w takiej ilości to zostaną zjedzeni na "dzień dobry". SW zamień na SM, już 7 z mieczami co się zowie powinna kroić wroga, jeszcze jak dostaną jakiś banerek, ale to już zależy czy chcesz grać na magu czy na fighter'ze (tu możesz rozważyć również BSB). Guardian Phoenix sobie podaruj, na rzecz bardingu na koniku a jeśli chcesz zwiększyć przeżywalność to ES lub HoF będzie odpowiedni :wink:
Ja bym tu wiedział jeszcze Amulet of Light cpby zdejmować wardy demonków

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Amulet of Light nie zdejmuje Wardów :wink: , jedynie sprawia, że ataki w CC są magiczne, więc np. na VC bardzo pożyteczna rzecz :D

Yourself
Mudżahedin
Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Yourself »

Zdejmuje bo o ile się nie mylę demony nie mają warda przeciwko magicznym atakom
matilizaki napisał:
Na brete

wybiegac biegaczem do przodu i wbijac sie od tyłu w kawalerie jak sie wyjdzie z tyłu

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Zdejmuje bo o ile się nie mylę demony nie mają warda przeciwko magicznym atakom
Wydaje mi się że w tej edycji już mają stałego (ale mogę sie mylić)

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Mają Warda 5+ na wszystko i magiczne ataki, specjalnie podręcznik do Demonów przejrzałem :D

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Ukalez pisze:Mają Warda 5+ na wszystko i magiczne ataki, specjalnie podręcznik do Demonów przejrzałem :D
A jakże inaczej w końcu to jest przegięte ; ]

Co do rozpy to tylko nobel na piechte cos do zapchania corów i sami SM . na 600 inaczej tego nie widze

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

ja osobiście wystawiłbym takie kombo
noble - arm. of caledor, GW, phoenix guard (jak DoCH mają warda to czego my nie mamy mieć;D 0
10 łuków
7 SM
8WL
i 8PG mając nadzieje że z fearem, wardem na 4+ ustoją co daje nam następnie możliwość wbicia sie czymś innym od boku w to co zatrzymają. rozpa zmusza do kminienia ale ma szanse na wygranie

ODPOWIEDZ