TK - 4444 pkt.
TK - 4444 pkt.
Nie mam poki co tyle figsow ale co tam
Troche lipny ten IB ale co tam
NO i 7 X charioty :D to jest to
Jka bym mial grac na te pkt to bym nawe pomyslal o wywaleniu gwardii i dac wiecej skorpow i chariotow
Liche High Priest @ 340 Pts
Hierophant
Hieratic Jar [25]
Cloak of the Dunes [20]
Collar of Shapesh [25]
Dispel Scroll [25]
Tomb King - chariot @ 318 Pts
General; Light Armour
Flail of Skulls [45]
Enchanted Shield [10]
Golden Ankrha [45]
Tomb Prince - chariot @ 176 Pts
Flail; Light Armour; Shield
Chariot of Fire [25]
Tomb Prince - chariot @ 199 Pts
Flail; Shield
Armour of the Ages [35]
Vambraces of the Sun [15]
Tomb Prince - chariot @ 194 Pts
Light Armour; Shield
Brooch of the Great Desert [25]
Sword of Might [20]
Liche Priest @ 165 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Liche Priest @ 165 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Icon Bearer @ 65 Pts
Battle Standard
3 Skeleton Chariots @ 200 Pts
Standard; Musician
Icon of the Sacred Eye [50]
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
2 Tomb Swarm @ 90 Pts
19 Skeleton Warriors @ 177 Pts
Bow; FCG
19 Skeleton Warriors @ 177 Pts
Bow; FCG
Tomb Scorpion @ 85 Pts
Tomb Scorpion @ 85 Pts
Tomb Scorpion @ 85 Pts
Tomb Scorpion @ 85 Pts
4 Carrion @ 96 Pts
24 Tomb Guard @ 358 Pts
FCG i Icon of Rakaph [40]
Bone Giant @ 220 Pts
Bone Giant @ 220 Pts
Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe
Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 6
Models in Army: 117
Total Army Cost: 4440
Troche lipny ten IB ale co tam
NO i 7 X charioty :D to jest to
Jka bym mial grac na te pkt to bym nawe pomyslal o wywaleniu gwardii i dac wiecej skorpow i chariotow
Liche High Priest @ 340 Pts
Hierophant
Hieratic Jar [25]
Cloak of the Dunes [20]
Collar of Shapesh [25]
Dispel Scroll [25]
Tomb King - chariot @ 318 Pts
General; Light Armour
Flail of Skulls [45]
Enchanted Shield [10]
Golden Ankrha [45]
Tomb Prince - chariot @ 176 Pts
Flail; Light Armour; Shield
Chariot of Fire [25]
Tomb Prince - chariot @ 199 Pts
Flail; Shield
Armour of the Ages [35]
Vambraces of the Sun [15]
Tomb Prince - chariot @ 194 Pts
Light Armour; Shield
Brooch of the Great Desert [25]
Sword of Might [20]
Liche Priest @ 165 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Liche Priest @ 165 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Icon Bearer @ 65 Pts
Battle Standard
3 Skeleton Chariots @ 200 Pts
Standard; Musician
Icon of the Sacred Eye [50]
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
2 Tomb Swarm @ 90 Pts
19 Skeleton Warriors @ 177 Pts
Bow; FCG
19 Skeleton Warriors @ 177 Pts
Bow; FCG
Tomb Scorpion @ 85 Pts
Tomb Scorpion @ 85 Pts
Tomb Scorpion @ 85 Pts
Tomb Scorpion @ 85 Pts
4 Carrion @ 96 Pts
24 Tomb Guard @ 358 Pts
FCG i Icon of Rakaph [40]
Bone Giant @ 220 Pts
Bone Giant @ 220 Pts
Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe
Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 6
Models in Army: 117
Total Army Cost: 4440
raz grałem na 10k (sic!) i dlatego pozwolesobie skomentować, za słąba magia . Warto byłoby wystawić caskiet czyli drugiego arcylicza i jeszcze ze dwóch małych, kosztem rydwanów i jakiś hero. Przynajmniej mi sie tak zdaje. Na takie punkty khemrii moze czarować nieziemsko Oczywiscie wszystko IMO
na WI jest max 14 poziomow magii (HLP-4 lv. ,King/Liczka - 2 lv. TP - 1 level ) . W tej rozpie mamy 13 Leveli wiec nie jest tak zle szczegolnie ,ze sporo mamy do walki (na WI wymagany jest tez BSB )
No ten BSB mnie zdziwił, ale wszystko jasne Ja jednak byłbym za casketem bo przeciewnik zawsze sobie te 2-4 kostki albo scrolla na niego zostawi. nawet jak nie wejdzie to ładnie scrolle lecą Reszta nie mam zastrzeżeń
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
no niestety BSB to mus
kasketu nie lubie wole te rary ktore mam chociaz ....
kasketu nie lubie wole te rary ktore mam chociaz ....
Jak trafisz na cos mobilnego i z duzym save'm to masz przesrane.
Na te punkty np. w Mortalach wystawiam:
2 x Chaos Lord na Smoku (w tym Tzeentch ze Staff of Change)
2 x caddy
2 x duzy regon Chaos Knights + Exalted na Demonic Mouncie
5 x piatka Chaos Knights of Khorne + psy
3 x screamery
Wszystko w zasadzie immune to psychology (khorne, slaanesh, demonic)
Bez znaczenia kto zaczyna. 4 DS + 13 DD (kazda z przerzutem!) = przez 2 tury zadna inkantacja nie wchodzi. 4 panow z S7 i max w 2 turze zostaja Ci tylko 3 regimenty rydwanow oraz (przy duzym farcie) 4 herosow ktorzy teraz chodza z kapcia
Nawet niech niektore z tych rydwanow mnie teraz zaszarzuja - 3d3 impakty z S4 na armour save 1+ lub 2+ to smiech na sali przecierz. W trzeciej/czwartej rundzie cala moja armia jest po drugiej stronie stolu.
Jedyne co by mi w tej rozpisce sprawilo klopot to Tomb Guardzi (killing blow) i moze giganty.
Mysle ze podobny los czeka ta armie z HE na kawalerii, nie daje jej tez zadnych szans przeciwko Imperium albo Dwarfom.
Casket mozna sobie podarowac - na te punkty to kazdy go zdispeluje bez problemu.
Wedlug mnie to powinienes wywalic 3 regimenty czariotow (za duzo ich i zrobi sie korek uliczny) i te 2 Tomb Swarmy wywalic (w tej liczbie sa na prawde nedzne - ostatnio moi rycerze nawet na nich nie zwolnili jak jechali w casket). Za punkty kupic jeszcze jedne Carriony (przydadza sie na Imperium i Dwarfy) a reszte zainwestowac w magie albo jakis jeden silny regiment do walki i jakies mieso armatnie do poswiecania.
Na te punkty np. w Mortalach wystawiam:
2 x Chaos Lord na Smoku (w tym Tzeentch ze Staff of Change)
2 x caddy
2 x duzy regon Chaos Knights + Exalted na Demonic Mouncie
5 x piatka Chaos Knights of Khorne + psy
3 x screamery
Wszystko w zasadzie immune to psychology (khorne, slaanesh, demonic)
Bez znaczenia kto zaczyna. 4 DS + 13 DD (kazda z przerzutem!) = przez 2 tury zadna inkantacja nie wchodzi. 4 panow z S7 i max w 2 turze zostaja Ci tylko 3 regimenty rydwanow oraz (przy duzym farcie) 4 herosow ktorzy teraz chodza z kapcia
Nawet niech niektore z tych rydwanow mnie teraz zaszarzuja - 3d3 impakty z S4 na armour save 1+ lub 2+ to smiech na sali przecierz. W trzeciej/czwartej rundzie cala moja armia jest po drugiej stronie stolu.
Jedyne co by mi w tej rozpisce sprawilo klopot to Tomb Guardzi (killing blow) i moze giganty.
Mysle ze podobny los czeka ta armie z HE na kawalerii, nie daje jej tez zadnych szans przeciwko Imperium albo Dwarfom.
Casket mozna sobie podarowac - na te punkty to kazdy go zdispeluje bez problemu.
Wedlug mnie to powinienes wywalic 3 regimenty czariotow (za duzo ich i zrobi sie korek uliczny) i te 2 Tomb Swarmy wywalic (w tej liczbie sa na prawde nedzne - ostatnio moi rycerze nawet na nich nie zwolnili jak jechali w casket). Za punkty kupic jeszcze jedne Carriony (przydadza sie na Imperium i Dwarfy) a reszte zainwestowac w magie albo jakis jeden silny regiment do walki i jakies mieso armatnie do poswiecania.
po 1 : takie gdybania jak trafsz na to to tym cie jade ........
po 2 : magii sie wiecej nie da bo na WI sa ograniczenia do 14 lvl. (ja ma w tej 13)
po 3 : 2 smokow nie wystawisz ...... z reszta luknij zasady wystawiania na WI sa ograniczenia .....
Charioty akurat lubie i mi sie sprawdzaja ,a na takie pkt. to pewnie spore stoly wiec problemu z wystawieniem nie powinno byc problemu
po 2 : magii sie wiecej nie da bo na WI sa ograniczenia do 14 lvl. (ja ma w tej 13)
po 3 : 2 smokow nie wystawisz ...... z reszta luknij zasady wystawiania na WI sa ograniczenia .....
Charioty akurat lubie i mi sie sprawdzaja ,a na takie pkt. to pewnie spore stoly wiec problemu z wystawieniem nie powinno byc problemu
A oto moja max ofensywa na takie pkt
Tomb King @ 279 Pts
General; Great Weapon; Shield
Golden Ankrha [45]
Armour of the Ages [35]
Cloak of the Dunes [20]
Tomb King - rydwan @ 316 Pts
Light Armour; Shield
Collar of Shapesh [25]
Flail of Skulls [45]
Chariot of Fire [25]
Tomb Prince - rydwan @ 192 Pts
Light Armour
Sword of Might [20]
Vambraces of the Sun [15]
Enchanted Shield [10]
Tomb Prince - rydwan @ 176 Pts
Flail; Light Armour; Shield
Brooch of the Great Desert [25]
Tomb Prince - rydwan @ 151 Pts
Flail; Light Armour; Shield
Liche Priest @ 165 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Liche Priest @ 165 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Icon Bearer - kunik @ 125 Pts
Battle Standard; Light Armour
Icon of the Sacred Eye [50]
10 Skeleton Warriors @ 80 Pts
Bow
10 Skeleton Warriors @ 80 Pts
Bow
Tomb Swarm @ 45 Pts
14 Skeleton Heavy Horsemen @ 284 Pts
FCG i War Banner [25]
3 Skeleton Chariots @ 180 Pts
Mirage Standard [40]
3 Skeleton Chariots @ 140 Pts
Standard
3 Skeleton Chariots @ 140 Pts
Standard
3 Skeleton Chariots @ 140 Pts
Standard
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
Tomb Scorpion @ 85 Pts
Tomb Scorpion @ 85 Pts
Tomb Scorpion @ 85 Pts
Tomb Scorpion @ 85 Pts
Tomb Scorpion @ 85 Pts
5 Carrion @ 120 Pts
Bone Giant @ 220 Pts
Bone Giant @ 220 Pts
Bone Giant @ 220 Pts
Bone Giant @ 220 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 4
Models in Army: 82
Total Army Cost: 4443
Tomb King @ 279 Pts
General; Great Weapon; Shield
Golden Ankrha [45]
Armour of the Ages [35]
Cloak of the Dunes [20]
Tomb King - rydwan @ 316 Pts
Light Armour; Shield
Collar of Shapesh [25]
Flail of Skulls [45]
Chariot of Fire [25]
Tomb Prince - rydwan @ 192 Pts
Light Armour
Sword of Might [20]
Vambraces of the Sun [15]
Enchanted Shield [10]
Tomb Prince - rydwan @ 176 Pts
Flail; Light Armour; Shield
Brooch of the Great Desert [25]
Tomb Prince - rydwan @ 151 Pts
Flail; Light Armour; Shield
Liche Priest @ 165 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Liche Priest @ 165 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Icon Bearer - kunik @ 125 Pts
Battle Standard; Light Armour
Icon of the Sacred Eye [50]
10 Skeleton Warriors @ 80 Pts
Bow
10 Skeleton Warriors @ 80 Pts
Bow
Tomb Swarm @ 45 Pts
14 Skeleton Heavy Horsemen @ 284 Pts
FCG i War Banner [25]
3 Skeleton Chariots @ 180 Pts
Mirage Standard [40]
3 Skeleton Chariots @ 140 Pts
Standard
3 Skeleton Chariots @ 140 Pts
Standard
3 Skeleton Chariots @ 140 Pts
Standard
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
Tomb Scorpion @ 85 Pts
Tomb Scorpion @ 85 Pts
Tomb Scorpion @ 85 Pts
Tomb Scorpion @ 85 Pts
Tomb Scorpion @ 85 Pts
5 Carrion @ 120 Pts
Bone Giant @ 220 Pts
Bone Giant @ 220 Pts
Bone Giant @ 220 Pts
Bone Giant @ 220 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 4
Models in Army: 82
Total Army Cost: 4443
Pisze tylko, co ja bym wystawil na te punkty i nie trzeba zbytnio gdybac, aby przewidziec wynik takiego spotkania porownujac obie rozpy
Zreszta tez jestem z Wawy, wiec mozemy rozegrac taki sparring i sprawdzic kto mial racje.
Fakt, ze nie zauwazylem ze to na WI jest rozpa. Co do chariotow, to nadal ciezko mi sobie wyobrazic manewrowanie takimi 7 klocami, ktore w dodatku same sobie zadaja impakty od wjezdzania w las czy cokolwiek, ale co kto lubi. 4 giganty wygladaja imponujaco - teraz przynajmniej imperialne czy dwarfowe defensy tak latwo Cie nie rozstrzelaja. I nadal nie wiem po co jest tam ten Tomb Swarm, przecierz nie utknie w nim nawet najslabsze fast cavalry
Zreszta tez jestem z Wawy, wiec mozemy rozegrac taki sparring i sprawdzic kto mial racje.
Fakt, ze nie zauwazylem ze to na WI jest rozpa. Co do chariotow, to nadal ciezko mi sobie wyobrazic manewrowanie takimi 7 klocami, ktore w dodatku same sobie zadaja impakty od wjezdzania w las czy cokolwiek, ale co kto lubi. 4 giganty wygladaja imponujaco - teraz przynajmniej imperialne czy dwarfowe defensy tak latwo Cie nie rozstrzelaja. I nadal nie wiem po co jest tam ten Tomb Swarm, przecierz nie utknie w nim nawet najslabsze fast cavalry
swarma zawsze wystawiam jednego (zazwyczaj na 2 nie styka mi pkt.)
On jest po to by nie marnowac skorpa na jakiegos maga itp.
W wiekszej liczbie jak 3 nie oplaca sie bo sa za drogie (jak nie wyjda itp.) a latwo je zabic
On jest po to by nie marnowac skorpa na jakiegos maga itp.
W wiekszej liczbie jak 3 nie oplaca sie bo sa za drogie (jak nie wyjda itp.) a latwo je zabic
J abym na te pkt. zagral quattarem 7 gigantow i morzeeeeee skorpow
Edit:
W Quatarze wchodzi :
Sehenesmet
25 x skorp :
6 gigantow
3 x cariony (5/6)
normalnie zagralbym czyms takim
Edit:
W Quatarze wchodzi :
Sehenesmet
25 x skorp :
6 gigantow
3 x cariony (5/6)
normalnie zagralbym czyms takim
troche slaba ochrona magiczna
ja bym wystawil takie cuś
King ages,ankhra,vembrances
LHP cloak,collar,staff of R.
3 LP 5ds,jar
prince,chariot,flail of skulls
bsb na osiołku + scroll
2 swarmy
7 light cavalery + champion
2x 16 havy full cg, war banner
3x chariot + mirage
24 skeletons do walki, full cg, banner of undying legion
20 lucznikow full cg
10 lucznikow + champion
24x Tomb Guard, full cg, icon of Rekaph
4x scorpion
5x carrion
3x screaming skull catapult + skulls of bad foe
10x menflayers
Nic tego nie powstrzyma
ja bym wystawil takie cuś
King ages,ankhra,vembrances
LHP cloak,collar,staff of R.
3 LP 5ds,jar
prince,chariot,flail of skulls
bsb na osiołku + scroll
2 swarmy
7 light cavalery + champion
2x 16 havy full cg, war banner
3x chariot + mirage
24 skeletons do walki, full cg, banner of undying legion
20 lucznikow full cg
10 lucznikow + champion
24x Tomb Guard, full cg, icon of Rekaph
4x scorpion
5x carrion
3x screaming skull catapult + skulls of bad foe
10x menflayers
Nic tego nie powstrzyma
Ta Quatara byla bardziej for fun niz na zasady WI choc ciagle niedoczekalem sie gry tym army listem (na turniejach niedostpne ,z reszta skorpow brak ) ,a kumpli nie chce dobijacnie masz bsb Rolling Eyes Rolling Eyes i nie zmienia to faktu, ze co lepszy special cie miazdzy (zwykly chos na mutacjach robi z tego papke...)
Generalnie jak sobie robilem statystyczne rzuty to przy 16 skorpach w II turze wychodzilo 7-9 .Przy 25 to jest ............:D:D:D
Wybacz ale jak takich 2-4 panow wpada w cos to ......
2 nic nie robi 3 co twardszym rzeczom tez nie.. 4 juz ma szanse... dziwnie to liczysz...szczurek pisze: Ta Quatara byla bardziej for fun niz na zasady WI choc ciagle niedoczekalem sie gry tym army listem (na turniejach niedostpne ,z reszta skorpow brak ) ,a kumpli nie chce dobijac [/quote[] dziwne.. ja juz gralem tym na turniejach kilka razy...statystycznie przy 16 w 2 turze wychodzi 7 z czego 1 nie moze sie ruszac i blokuje ci innego skorpiona albo 2...Generalnie jak sobie robilem statystyczne rzuty to przy 16 skorpach w II turze wychodzilo 7-9 .Przy 25 to jest ............:D:D:DWybacz ale jak takich 2-4 panow wpada w cos to ......
Z tym blokaowaniem to przesadzasz
Przy 25 skorpach spojnie moga po 4 szarzowac wiec nie jest tak zle :D
Przy 25 skorpach spojnie moga po 4 szarzowac wiec nie jest tak zle :D
na jakie pkt. i co miales w rozpach no i najwazniejesze JAK SI ESPRAWDZALOdziwne.. ja juz gralem tym na turniejach kilka razy...
Zgadza się. Na 2000 punktów goblinami wystawiam 2 razy tyle.
Do tego te skorpiony są straszną kaszanką - odbijają się od wszystkiego jak piłki ping pongowe, nawet jak wpadają z tyłu oddziału. Znam z autopsji. Nadają się tylko do maszyn i na jakieś gobliny/gnoblary może.
Ja bym dał jeszcze jeden jakiś klocek ciężkiej, niepowstrzymanej kawalerii szatana do tej rozpiski albo lepiej - bezkresne, niezmierzone morze szkieletów zrobił.
Zamiast 3 czariotów i 2 skorpionów dać jeszce 3 klocki szkieletów. Wtedy masz 4 okrutne kloce rydwanów z herosami co dają trupy i do tego 5 klocków piechoty co daje outnumber i static CR. I szarżami kombinowanymi piechota i rydwany, piechota i rydwany... rozplaszczasz wszystko na placek
Do tego te skorpiony są straszną kaszanką - odbijają się od wszystkiego jak piłki ping pongowe, nawet jak wpadają z tyłu oddziału. Znam z autopsji. Nadają się tylko do maszyn i na jakieś gobliny/gnoblary może.
Ja bym dał jeszcze jeden jakiś klocek ciężkiej, niepowstrzymanej kawalerii szatana do tej rozpiski albo lepiej - bezkresne, niezmierzone morze szkieletów zrobił.
Zamiast 3 czariotów i 2 skorpionów dać jeszce 3 klocki szkieletów. Wtedy masz 4 okrutne kloce rydwanów z herosami co dają trupy i do tego 5 klocków piechoty co daje outnumber i static CR. I szarżami kombinowanymi piechota i rydwany, piechota i rydwany... rozplaszczasz wszystko na placek
bo to jest porno ofens TK (zobacz ile 4 giganty pkt. zrzeraja )Zgadza się. Na 2000 punktów goblinami wystawiam 2 razy tyle.Heh, to jest na prawdę mało na tyle pts.
niezgodze sie (choc czasem jak sie ma chujowe rzutu to nawet ........:D)Do tego te skorpiony są straszną kaszanką - odbijają się od wszystkiego jak piłki ping pongowe, nawet jak wpadają z tyłu oddziału. Znam z autopsji. Nadają się tylko do maszyn i na jakieś gobliny/gnoblary może. Rolling Eyes
Poza tym z boku ,tylu to nie ma zbytniego znaczenia gdyz maja US4
Generalnie nie bez powodow sa najlepsza jednostka TK tylko trzeba nimi umiejetnie grac (nie szarzowac na pale wszystkiego bo maja tylko 4 A).
moze i dobry pomysl ale jak szkiele beda hth to zbytnio nie ma jak dobic chariotami (dobry gracz zastawi sie jakas plewa ......) .Generalnie opcja do przemyslenia (ja sie zbytnio nad rozpa nie zastanawialem bo nei startuje )Zamiast 3 czariotów i 2 skorpionów dać jeszce 3 klocki szkieletów. Wtedy masz 4 okrutne kloce rydwanów z herosami co dają trupy i do tego 5 klocków piechoty co daje outnumber i static CR. I szarżami kombinowanymi piechota i rydwany, piechota i rydwany... rozplaszczasz wszystko na placek
No ja tam sie nie znam na TK za bardzo, grałem przeciwko nim kilka razy i zawsze wygrywałem. Jedyna rzecz z jaką miałem u nich kiedykolwiek problemy to duży klocek Tomb Guardów albo niezdispelowany kaszkiet na 2000 pts. Z tym że grałem Chaosem zawsze, a tam duży sejw i S7 robiły swoje.
Te 4 giganty są spoko, ale jakoś nie przemawia do mnie wystawianie samych chariotów do walki. Moim zdaniem nie przebiją się przez twardsze klocki bez wsparcia jednostek rankowych.
Te 4 giganty są spoko, ale jakoś nie przemawia do mnie wystawianie samych chariotów do walki. Moim zdaniem nie przebiją się przez twardsze klocki bez wsparcia jednostek rankowych.