slann w regimencie z herosem mającym mirror shield (odbijanie magic misslie na 2+) kontra ten sam regiment.
ktorykolwiek slann rzuca np. 2d6 s4 i teraz przeciwnik może odbić na 2+ w regiment castera, czy ten drugi może zrobić to samo?

pozdro
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
To opis, magic missile musi uderzyć w cel, a nie być rzucony (może chodzi o to, by uwzględnić jakieś przedmioty walące magic missile z automatu, nie boundy). Zgodnie z tym pewno ping pong.Shield. Any magic missile that strikes the bearer or any unit he is with is reflected on the roll 2+ on a D6. If the spell is reflected, the results of the magic missile are resolved against the caster of the spell or the unit the character is with (following the normal targeting rules). This is in turn cannot be dispelled.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
czyli chyba jednak mozeByro pisze:To opis, magic missile musi uderzyć w cel, a nie być rzucony (może chodzi o to, by uwzględnić jakieś przedmioty walące magic missile z automatu, nie boundy). Zgodnie z tym pewno ping pong.Shield. Any magic missile that strikes the bearer or any unit he is with is reflected on the roll 2+ on a D6. If the spell is reflected, the results of the magic missile are resolved against the caster of the spell or the unit the character is with (following the normal targeting rules). This is in turn cannot be dispelled.