Opis przedmiotu z księgi armii:
" The bearer may re-roll all rolls to hit and wound until the end of the phase."
str. 1 podręcznika głównego zasad:
" Sometimes the rules allow you a "re-roll" of the dice. This is exactly as it sounds - pick up the dice you wish to re-roll and roll them again."
I teraz tak. Przyjęło się, że użycie Talisman of Loec narzuca wykorzystanie rerolli na wszystkich kościach. Tymczasem wydaje mi się, że w świetle zasady zawartej w podręczniku wybór kości które zostaną przerzucone zostaje w rękach gracza. Może się pojawić pytanie czemu w takim wypadku w opisie przedmiotu nie użyto zwrotu "all failed rolls" Otóż wydaje mi się, że zwrot ten nie został użyty celowo, tak aby Talisman of Loec mógł skutecznie funkcjonować z magiczną bronią dającą killing blow - White Swordem. (np. rzuciłem udanie 4 rzuty na zranienie, ale żadnego killing blowa, więc wykorzystuję Talisman of Loec i przerzucam rzuty w nadziei, że tym razem mi się poszczęści).
Widziałem na forum LS, że wątek talizmanu się przewijał, czy jest już jakiś konsensus w tej kwestii?
Talisman of Loec
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Talisman of Loec
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
To co zacytowales z podrecznika nie oznacza, ze mozesz wybierac kosci, ktore chcesz przerzucic. Przedmiot/umiejetnosc pozwala przerzucic nietrafienia - zbierasz wszystkie nietrafione i przerzucasz. Przedmiot pozwala Ci przerzucic wszystkie rzuty - jesli sie zdecydujesz to przerzucasz wszystko.Embir pisze:wybór kości które zostaną przerzucone zostaje w rękach gracza
Zalozmy jednak, ze to Ty masz racje. Grasz jednostka, ktora ma mozliwosc przerzutow na zranienie. Miales kiepski rzut, ale tego chciales, bo nie chcesz wpasc na nastepna jednostke po overrunnie. Jednak to rowniez za malo, zeby utrzymac sie w walce. Musisz wbic jeszcze 1 rane zeby byc pewnym sukcesu. Co teraz? decydujesz sie, ze przerzucisz 1-2 kosci?
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Ja bym się zdecydował.
Ten przedmiot i tak dużo kosztuje gracza HE (bo tracimy wounda po jego użyciu) dlatego nie widzę przeciwwskazań by działał tak jak mówi Embir
@Embir Mialem zadać to samo pytanie dzisiaj

@Embir Mialem zadać to samo pytanie dzisiaj

Nie rob wiekszego zamieszania.Lidder pisze:To co zacytowales z podrecznika nie oznacza, ze mozesz wybierac kosci, ktore chcesz przerzucic. Przedmiot/umiejetnosc pozwala przerzucic nietrafienia - zbierasz wszystkie nietrafione i przerzucasz. Przedmiot pozwala Ci przerzucic wszystkie rzuty - jesli sie zdecydujesz to przerzucasz wszystko.Embir pisze:wybór kości które zostaną przerzucone zostaje w rękach gracza
Zalozmy jednak, ze to Ty masz racje. Grasz jednostka, ktora ma mozliwosc przerzutow na zranienie. Miales kiepski rzut, ale tego chciales, bo nie chcesz wpasc na nastepna jednostke po overrunnie. Jednak to rowniez za malo, zeby utrzymac sie w walce. Musisz wbic jeszcze 1 rane zeby byc pewnym sukcesu. Co teraz? decydujesz sie, ze przerzucisz 1-2 kosci?
Niech ktos z ls sie wypowie i po sprawie.
pozdrawiam