Czysty Offens WE - 2250
Czysty Offens WE - 2250
Witam,
Po testach i paru turniejach zauważam, że w armii WE im mobilniejsza armia tym lepiej mi się nią gra (przynajmniej mi). Rozpiska zatem ewoulowała mi do czegoś takiego
Spellweaver Lv 4
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Shield
- Briarhearth
- Amaranthine Brooch
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Shield
- Oaken Armour
10 Glade Guard
10 Glade Guard
10 Glade Guard
5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
Treeman
Treeman
Rozpa prosta jak konstrukcja cepa. O ile najlepsze wyniki uzyskuje zawsze jeśli gram na alterach wardownych, to nieraz brakuje mi większej ilości wsparcia dla nich. Stąd x4 wildzi, którzy mają być dodatkowym problemem już od 1 tury. Drzewce to jak wiadomo ciężkie wsparcie. Ich przeżywalność jest zdecydowanie większa, bo zanim dojdą do walki przeciwnik w pierwszej kolejności musi się pozbyć niewygodnych wildów i alterów zanim zacznie brać się do drzewców, które nawet mogą stać na środku patelni i czuć się tam całkiem bezpiecznie . Antymagie jest wystarczająca, tzn. taka na którą nie trzeba marnować kolejne sloty herosów (caddych, driadka antymagiczna). Łucznicy wiadomo są wsparciem, aby czyścić szybciej stół z przeszkadzajek czy też wymieniać się ogniem z innymi jednostkami defensywnymi - aczkolwiek zastanawiam się czy by ich przypadkiem też nie zamienić na coś ofensywnego .
Ogólnie drzewce, wildów i bohaterów zachowuję jako trzon. Natomiast potestuję inne warianty corów w tej rozpie jak:
Spellweaver Lv 4
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Shield
- Briarhearth
- Amaranthine Brooch
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Shield
- Oaken Armour
5 Glade Riders lub 10 Glade Guards
5 Glade Riders
5 Glade Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
Treeman
Treeman
oraz
Spellweaver Lv 4
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Shield
- Briarhearth
- Amaranthine Brooch
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Shield
- Oaken Armour
8 Dryads
8 Dryads
8 Dryads
8 Dryads
5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
Treeman
Treeman
Łucznicy wiadomo niesamowicie przydatni. Jednak w większości gier, które rozgrywałem nigdy jakoś nie robili tyle ile od nich wymagałem . Przy agresywnym stylu gry z alterami często łucznicy nie mają jak się spłacić gdy alterowie odwalają swoją robotę. Stąd będę musiał przetestować warianty bez nich.
Pewnym minusem jest zawsze brak gwardii dla maga, zwłaszcza jak w rozpach nie ma się nawet schować do oddziału. Ale to już ryzyko. Woddelficki lasek musi wystarczyć w przypadku rozpy na forestach. W tym wypadku można go również przekształcić w forest spiryta. Co też będę chciał uwzględnić o ile znajdę punkty
Po testach i paru turniejach zauważam, że w armii WE im mobilniejsza armia tym lepiej mi się nią gra (przynajmniej mi). Rozpiska zatem ewoulowała mi do czegoś takiego
Spellweaver Lv 4
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Shield
- Briarhearth
- Amaranthine Brooch
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Shield
- Oaken Armour
10 Glade Guard
10 Glade Guard
10 Glade Guard
5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
Treeman
Treeman
Rozpa prosta jak konstrukcja cepa. O ile najlepsze wyniki uzyskuje zawsze jeśli gram na alterach wardownych, to nieraz brakuje mi większej ilości wsparcia dla nich. Stąd x4 wildzi, którzy mają być dodatkowym problemem już od 1 tury. Drzewce to jak wiadomo ciężkie wsparcie. Ich przeżywalność jest zdecydowanie większa, bo zanim dojdą do walki przeciwnik w pierwszej kolejności musi się pozbyć niewygodnych wildów i alterów zanim zacznie brać się do drzewców, które nawet mogą stać na środku patelni i czuć się tam całkiem bezpiecznie . Antymagie jest wystarczająca, tzn. taka na którą nie trzeba marnować kolejne sloty herosów (caddych, driadka antymagiczna). Łucznicy wiadomo są wsparciem, aby czyścić szybciej stół z przeszkadzajek czy też wymieniać się ogniem z innymi jednostkami defensywnymi - aczkolwiek zastanawiam się czy by ich przypadkiem też nie zamienić na coś ofensywnego .
Ogólnie drzewce, wildów i bohaterów zachowuję jako trzon. Natomiast potestuję inne warianty corów w tej rozpie jak:
Spellweaver Lv 4
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Shield
- Briarhearth
- Amaranthine Brooch
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Shield
- Oaken Armour
5 Glade Riders lub 10 Glade Guards
5 Glade Riders
5 Glade Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
Treeman
Treeman
oraz
Spellweaver Lv 4
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Shield
- Briarhearth
- Amaranthine Brooch
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Shield
- Oaken Armour
8 Dryads
8 Dryads
8 Dryads
8 Dryads
5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
Treeman
Treeman
Łucznicy wiadomo niesamowicie przydatni. Jednak w większości gier, które rozgrywałem nigdy jakoś nie robili tyle ile od nich wymagałem . Przy agresywnym stylu gry z alterami często łucznicy nie mają jak się spłacić gdy alterowie odwalają swoją robotę. Stąd będę musiał przetestować warianty bez nich.
Pewnym minusem jest zawsze brak gwardii dla maga, zwłaszcza jak w rozpach nie ma się nawet schować do oddziału. Ale to już ryzyko. Woddelficki lasek musi wystarczyć w przypadku rozpy na forestach. W tym wypadku można go również przekształcić w forest spiryta. Co też będę chciał uwzględnić o ile znajdę punkty
Zostawię, jeśli okażą się skuteczniejsi
O ile samych łuczników w tej konfiguracji testowałem, to ta sama konfiguracja bez łuczników jeszcze nie była testowana. A i tak aby rozpiskę chociażby w minimalnym stopniu sprawdzić trzeba koło 10 bitew z różnymi przeciwnikami i armiami.
O ile samych łuczników w tej konfiguracji testowałem, to ta sama konfiguracja bez łuczników jeszcze nie była testowana. A i tak aby rozpiskę chociażby w minimalnym stopniu sprawdzić trzeba koło 10 bitew z różnymi przeciwnikami i armiami.
2xdriad sie jednak bardzo przydaje...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
2x8 driad sa niezlym rozwiazaniem , bo malo kto sie nimi przejmuje , a jak dojda to do flankowania sa niezli i tani , a lucznicy mi kosili ''tylko'' BG ,ale ich oslaniam harpiami i problem znikl.
pozdro
P.S sorry za brak polskich liter
pozdro
P.S sorry za brak polskich liter
I believe in Honour.!
jak dla mnie łucznicy są bardzo potrzebni - tylko oni łatwo pozbędą się uprzykrzających życie śmieci jak fasty i małe latacze, dodatkowo mogą osłabić oddziały przeciwnika - ściągnąć ranki itp, wiem że atak z boku czy tyłu działa podobnie ale pamiętajmy że skirmish nie kasuje rank...
cała rozpa mi się podoba, naprawdę można ciekawie zagrać - czekam na jakieś raporty:)
cała rozpa mi się podoba, naprawdę można ciekawie zagrać - czekam na jakieś raporty:)
Grałem na czymś podobnym do opcji 1 Milusie to jest na defensy Może w opcji pierwszej zmieniłbyś 1x10 glade guardów na 5x fasta ?
Potem wywalasz jedną 5 wildów, a tego altera z socm i hoth zamieniasz na BSB na orzełku z Słomką i socm W ofensie z drzewcami taki pan się bardzo fajnie sprawdza. Sam sprawia spore zagrożenie dla fastów/łuczników, a zawsze znajdzie się tam, gdzie potrzebny jest drzewcowi przerzut. Bo IMO granie na dwóch bułach bez BSB to lekkie samobójstwo jest.
I jeszcze znajdą się wtedy pkts, na danie tej wspólnoty czarce, co by nie musiała zdawać żadnych terrorów/ panik w tym lesie (dwa razy na ostatnim turnieju tak padła moja caddy-generał-moje rzuty rullez! ), można się wtedy pokusić jeszcze o danie gołej piątki wardencerów, fajni są jako takie wsparcie, przeciwnik ich lekceważy a mogą wypłacić 15A z s4 i sami połamać jakiś mniejszy klocuszek..
EDIT: po ściągnięciu 1 wildów idelanie styka pkts. na 5wd do obstawy w lasku magicznki i zmiany tego jednego altera na BSB na eaglu
Ogólnie te rozpiski są kozak, często gram na podobnych.
Pozdro
Potem wywalasz jedną 5 wildów, a tego altera z socm i hoth zamieniasz na BSB na orzełku z Słomką i socm W ofensie z drzewcami taki pan się bardzo fajnie sprawdza. Sam sprawia spore zagrożenie dla fastów/łuczników, a zawsze znajdzie się tam, gdzie potrzebny jest drzewcowi przerzut. Bo IMO granie na dwóch bułach bez BSB to lekkie samobójstwo jest.
I jeszcze znajdą się wtedy pkts, na danie tej wspólnoty czarce, co by nie musiała zdawać żadnych terrorów/ panik w tym lesie (dwa razy na ostatnim turnieju tak padła moja caddy-generał-moje rzuty rullez! ), można się wtedy pokusić jeszcze o danie gołej piątki wardencerów, fajni są jako takie wsparcie, przeciwnik ich lekceważy a mogą wypłacić 15A z s4 i sami połamać jakiś mniejszy klocuszek..
EDIT: po ściągnięciu 1 wildów idelanie styka pkts. na 5wd do obstawy w lasku magicznki i zmiany tego jednego altera na BSB na eaglu
Ogólnie te rozpiski są kozak, często gram na podobnych.
Pozdro
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
BsB na orle ze słomka i SoCM to naprawde świetny wybór przy 2óch warzywach, grałem tak na ostatnim DMP i naprawde swietnie sie spisywał ostrzału sie nie boisz, bo zawsze mozna go z drzewem schować/ obeliskiem / laskiem, przerzuty daje wszedzie gdzie sa potrzebne, dodatkowo takiej bretoni genialnie tnie marsz, potrafi scieganac pomniejsze oddziały wroga, do kombinowanych szarzy tez jest przejedyny ( zawsze masz +1 do Cr), nawet jak alter zawali ^^ ( co czasami przy rzutach nie cięzko zrobic). Poza tym jednego altera dał bym w kombinacji HoDA + ES/HoH - wiadomo ze miękki ale umiejetnie zagrany tez działa sporo, tym bardziej że driadamy mozna go sobie ładnie screenować ( nie musisz go juz w 2giej turze gry wprowadzac do walki, tym bardziej ze czasami sie poprostu tak nie da ; ) )
Nom gremlin dobrze prawi (polejcie mu )
Szkoda że BSB na orle nie ma us5
Pzdr
Szkoda że BSB na orle nie ma us5
Pzdr
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Nie, to z us5 to były moje marzenia
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Z lizakami z mała iloscia strzelania i brakiem hody na terki moze byc ciężko, silnik łatwo im wyłaczyc przy tylu oddziałach wildów/driad, z danonami bedzie gorzej ale z nimi zawsze jest ciężko, tym bardziej bez hody na flamery, i małym ostrzale na wiekszego demona czy psy. Z VC raczej nie powino byc większych problemów bo jestes mobilny, mozesz flankować i walic od przodu o ile wczesniej sciagniesz smieci które Ci te szarże odegna. Brokuły powiny wystarczyc, chociaz nie masz więcej niż 50% szans ze pozbedziesz sie smieci, przy nikłym ostrzale ; )
To co napisałem wyzej to raczej taki teoryhammer, ale BSB czy to na orle, czy nie być musi przy 2óch drzewach ba nawet przy jednym to mus! 2 oddziały GG/1 oddział + Hoda to minimum, aby pościagac smieci i z 1/2 oddziały driad do screenowania odginania szarż. Czyli zmixował bym cory z Tych rozpisek które zaproponowałes : ) Ogólnie też lubie grać na alterach, ale 2 drzewa to dla mnie za duzo ; ))
Wrzuć jakies raporty jeżeli bedziesz testował ta rozpiske ; )
To co napisałem wyzej to raczej taki teoryhammer, ale BSB czy to na orle, czy nie być musi przy 2óch drzewach ba nawet przy jednym to mus! 2 oddziały GG/1 oddział + Hoda to minimum, aby pościagac smieci i z 1/2 oddziały driad do screenowania odginania szarż. Czyli zmixował bym cory z Tych rozpisek które zaproponowałes : ) Ogólnie też lubie grać na alterach, ale 2 drzewa to dla mnie za duzo ; ))
Wrzuć jakies raporty jeżeli bedziesz testował ta rozpiske ; )
Witam,
Przez jakiś czas byłem zagranicą i nie miałem możliwości odpisać - stąd brak odpowiedzi na całkiem liczny zbiór sugestii, za które jestem wdzięczny .
Zatem do rzeczy.
Z łucznikami w zasadzie jest podobnie. Bardzo często nie zdążą nic zrobić. Sęk w tym, że armia WE, a w zasadzie wszystkie jednostki w tej armii są predysponowane do tępienia fastów. Drzewce anihilują lekkie jednostki przy pomocy korzeni dzięki zasięgu skutecznego do 16 cali (Marsz 10 + 6 cali zasięgu = 16). Driady skutecznie odstraszają lub wybijają przeszkadzajki, alterzy jeszcze szybciej się z nimi rozprawiają, łucznicy wystrzeliwują, wildzie i gr same w sobie są fastami i też radzą sobie z nimi doskonale. Stąd bardzo często łucznicy nie mają jak się popisać i nie mają szans się spłacić lub też nie mają żadnych ciekawych celów.
Ogólnie drzewce, wildów i bohaterów zachowuję jako trzon. Mocno zastanawiam się jak wyważyć cory. Przy rozpie w której są dwa drzewa i 4xwildzie, cory nie mogą już stanowić większej ilości i jest problem z ich dobraniem. Paradoksalnie do tych rozpisek świetnie sprawdzają mi się GR w liczbie 2 a nawet 4 oddziałów. W tym wypadku wygląda to tak:
Spellweaver Lv 4
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Shield
- Briarhearth
- Amaranthine Brooch
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Shield
- Oaken Armour
5 Glade Riders
5 Glade Riders
5 Glade Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
Treeman
Treeman
Aż 10 jednostek z ruchem 18 cali! Gra czymś takim to czysta upierdliwość dla przeciwnika . Stąd ostatnio skłaniam się do mobilnych łuczników. Tracę 15 łuków ale zyskuje kolejne 3 oddziały uderzeniowe, przeszkadzajki i wciąż siłę ognia która potrafi razem wyeliminować jeden lekki oddział przeciwnika. Chociaż do tych GR wcisnąłbym jedne driady . Stąd myślę nad 2xGR i 1xdryads. Kombinacje niestety zawężam do 3 corów, bo nie chciałbym się pozbywać żadnych wildów, drzewa ani alterów. Stąd szukam optymalnego rozwiązania dla corów w liczbie 3 (no ew. 4 maks).
Jeśli zaś chodzi o mus brania BSB przy dwóch drzewcach to zauważyłem, że bez bsb dwa drezwka radzą sobie równie dobrze. Chodzi oto, że taka opcja zakłada kilka wąznych czynników jak: BSB musi być przy drzewach, a drzewa przy nim, co często bywa niekorzystne w koncentrowaniu takiej siły w jednym miejscu i wiąże ich manewrowość, do tego należy pomyśleć o obstawie BSB, tak aby mógł bezpiecznie przemieszczać się za tymi drzewcami. Nieraz to komplikuje życie. Powiem szczerze, że przy grze bez bsb operowanie drzewcami jest poprostu nieco mniej problematyczne . Mam porównanie bo przecież grałem dziesiątki bitew z dwoma drzewcami i bsb.
Sprawozdanie z raportów przedstawię niebawem, bo przed wyjazdem rozegrałem sporo bitewek z lizakami, VC, HE...
Przez jakiś czas byłem zagranicą i nie miałem możliwości odpisać - stąd brak odpowiedzi na całkiem liczny zbiór sugestii, za które jestem wdzięczny .
Zatem do rzeczy.
GarG pisze:2xdriad sie jednak bardzo przydaje...
Tularian pisze:2x8 driad sa niezlym rozwiazaniem , bo malo kto sie nimi przejmuje , a jak dojda to do flankowania sa niezli i tani , a lucznicy mi kosili ''tylko'' BG ,ale ich oslaniam harpiami i problem znikl.
Ogólnie jestem za "odskirmishowywaniem" WE. Tancerze chociaż bardzo dobra jednostka wypadła u mnie ostatecznie. Driady również coraz rzadziej robią coś konkretnego. Oczywiście nie jest to spowodowane tym, że są słabymi jednostkami. Poprostu bardzo często przy 3 alterach i 2+ regimentach wildów oraz GR coraz częściej służą do zajmowania ćwiartek - bitwa nieraz kończy się bez ich udziału.Laik pisze:jak dla mnie łucznicy są bardzo potrzebni - tylko oni łatwo pozbędą się uprzykrzających życie śmieci jak fasty i małe latacze, dodatkowo mogą osłabić oddziały przeciwnika - ściągnąć ranki itp, wiem że atak z boku czy tyłu działa podobnie ale pamiętajmy że skirmish nie kasuje rank...
Z łucznikami w zasadzie jest podobnie. Bardzo często nie zdążą nic zrobić. Sęk w tym, że armia WE, a w zasadzie wszystkie jednostki w tej armii są predysponowane do tępienia fastów. Drzewce anihilują lekkie jednostki przy pomocy korzeni dzięki zasięgu skutecznego do 16 cali (Marsz 10 + 6 cali zasięgu = 16). Driady skutecznie odstraszają lub wybijają przeszkadzajki, alterzy jeszcze szybciej się z nimi rozprawiają, łucznicy wystrzeliwują, wildzie i gr same w sobie są fastami i też radzą sobie z nimi doskonale. Stąd bardzo często łucznicy nie mają jak się popisać i nie mają szans się spłacić lub też nie mają żadnych ciekawych celów.
Ogólnie drzewce, wildów i bohaterów zachowuję jako trzon. Mocno zastanawiam się jak wyważyć cory. Przy rozpie w której są dwa drzewa i 4xwildzie, cory nie mogą już stanowić większej ilości i jest problem z ich dobraniem. Paradoksalnie do tych rozpisek świetnie sprawdzają mi się GR w liczbie 2 a nawet 4 oddziałów. W tym wypadku wygląda to tak:
Spellweaver Lv 4
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Shield
- Briarhearth
- Amaranthine Brooch
Alter Noble
- Great Weapon; Longbow; Shield
- Oaken Armour
5 Glade Riders
5 Glade Riders
5 Glade Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders
Treeman
Treeman
Aż 10 jednostek z ruchem 18 cali! Gra czymś takim to czysta upierdliwość dla przeciwnika . Stąd ostatnio skłaniam się do mobilnych łuczników. Tracę 15 łuków ale zyskuje kolejne 3 oddziały uderzeniowe, przeszkadzajki i wciąż siłę ognia która potrafi razem wyeliminować jeden lekki oddział przeciwnika. Chociaż do tych GR wcisnąłbym jedne driady . Stąd myślę nad 2xGR i 1xdryads. Kombinacje niestety zawężam do 3 corów, bo nie chciałbym się pozbywać żadnych wildów, drzewa ani alterów. Stąd szukam optymalnego rozwiązania dla corów w liczbie 3 (no ew. 4 maks).
Dzidzia pisze:a tego altera z socm i hoth zamieniasz na BSB na orzełku z Słomką i socm
Pomysł z BSB na orle jest bardzo ciekawy i ma potencjał. Chwilowo od niego odstraszają mnie 3 rzeczy - brak 360 stopni pola widzenia, modyfikatorów za strzelanie do skirmisha względem altera oraz koszt. Jako BSB ten bohater jest zdecydowanie ciekawszym wyborem niż pieszy z hailem, który zazwyczaj tylko gdzieś się kampuje i do tego w obstawie wardancerów jako gwardzistów (nazywam to wersją "zachowawczą" albo "remisową"). Najbardziej mi zależy na jednostkach, których nie będę się bał stracić. Alterzy to takie psy gończe puszczone ze smyczy - poprostu biegną (często jako przynęta). BSB na orle to już potencjalne 300 punktów dla przeciwnika. W dodatku można mu uciec z zasięgu szarży, i dodatkowo człowieka kusi aby go kampować gdzieś wokół drzewców, a wtedy ogranicza się jego taktyczną mobilność i manewrowość. Ale jest to na tyle ciekawy wybór że będę chciał wypróbować go w towarzystwie dwóch alterów, bo jego "potencjał" kusi i napewno dobrze zagrany może czynić cuda. Stąd napewno z tej opcji skorzystam (przetestuję go w kilkunastu bitwach).Gremlin pisze:BsB na orle ze słomka i SoCM to naprawde świetny wybór przy 2óch warzywach, grałem tak na ostatnim DMP i naprawde swietnie sie spisywał ostrzału sie nie boisz, bo zawsze mozna go z drzewem
Jeśli zaś chodzi o mus brania BSB przy dwóch drzewcach to zauważyłem, że bez bsb dwa drezwka radzą sobie równie dobrze. Chodzi oto, że taka opcja zakłada kilka wąznych czynników jak: BSB musi być przy drzewach, a drzewa przy nim, co często bywa niekorzystne w koncentrowaniu takiej siły w jednym miejscu i wiąże ich manewrowość, do tego należy pomyśleć o obstawie BSB, tak aby mógł bezpiecznie przemieszczać się za tymi drzewcami. Nieraz to komplikuje życie. Powiem szczerze, że przy grze bez bsb operowanie drzewcami jest poprostu nieco mniej problematyczne . Mam porównanie bo przecież grałem dziesiątki bitew z dwoma drzewcami i bsb.
Sprawozdanie z raportów przedstawię niebawem, bo przed wyjazdem rozegrałem sporo bitewek z lizakami, VC, HE...