Bretonnia Papy Nurgla

Bretonnia

Moderatorzy: Jagal, Milczek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sakwan
Pseudoklimaciarz
Posty: 25
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Bretonnia Papy Nurgla

Post autor: Sakwan »

Jako że jest to mój pierwszy post na forum wypada się przywitać. Tak więc:

Witam!

W moje ręce wpadła pokaźnych rozmiarów armia do Bretonnii. Chcę, aby nadała mi się także do Mordheim jako Carnival of Chaos i Witch Hunters, tak więc wypracowałem kompromis między armią, a ww bandami. Wszyscy będą w większym lub mniejszym stopniu zmutowani: macki, bąble, śluz i inne oznaki dotyku Papy Nurgla ( WH też będą zmutowani :P ). Tu pojawia się moja prośba do Was, czytelników forum. Jeśli macie dostęp do fot/grafik/innego czegoś przedstawiającego zmutowanych ludzi/figurki zmutowane, to zapodajcie je tutaj. Dostęp do GS'a jest, tak więc nie będzie problemu z ograniczeniami :D.

PS. Nie jestem pewien, ale może ten temat powinien znajdować się w "Malowanie i modelowanie -..."? Jeśli tak, to prosiłbym o przeniesienie ;)
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Torgill
Mudżahedin
Posty: 310
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Torgill »

Mutanty nabijam na czubek lancy ;P

A tak na serio - jeśli chodzi o mutacje to jedynym ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia.

Awatar użytkownika
Gniewko
Masakrator
Posty: 2320
Lokalizacja: czasem Bielitz, czasem Breslau

Post autor: Gniewko »

No i wypadałoby dodać, że chyba najlepszym klimatem dla takiej armii są ziemie Mousillonu. Jak wiadomo powszechnie panuje tam rozkład i zepsucie, a większość mieszkańców to wyrzutki, renegaci, heretycy i zdeformowani odszczepieńcy.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.

Awatar użytkownika
Sakwan
Pseudoklimaciarz
Posty: 25
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Sakwan »

Torgill pisze:Mutanty nabijam na czubek lancy ;P
Widze, że się nie polubimy :P
Torgill pisze:A tak na serio - jeśli chodzi o mutacje to jedynym ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia.
No właśnie, moja wyobraźnia podsuwa mi jedynie inspiracje na wielkie kupy toczone śluzem i robakami, a mi chodzi o chłopów i rycerstwo dotknięte nieznacznymi mutacjami (macki zamiast rąk, bąble na kończynach, wypływające flaki itp.).

7.10.2009 godz. 16.00

Na pierwszy ogień poszła piechota. Z Pana Grubaska powstał ktoś z commanda (najprawdopodobniej on czempionem się zwał). Wydłużyłem mu nogi, dorobiłem kaptur a la Ku-Klux-Klan i zmutowałem prawą rączkę (strasznie poorana, nabrzmiała, otwarte rany i te klimaty) podobnie jak nogi, a także goły brzuch - także poorany jak ręce i nogi)
Poza rolą czempiona w regimencie, będzie pełnił rolę Karnawałowego Brutala do Mordheim.

PS. Jak tylko znajdę kabel od aparatu zapodam zdjęcia, ale na razie niech poniesie Was wyobraźnia, abym mógł Was rozczarować efektem gotowca :D

PPS. Relacje z tworzenia armii będziecie mogli czytywać w sposób, którego przykład możecie podziwiać wyżej ;)
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
cobra651
Wodzirej
Posty: 738
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle, Varangian Guard

Post autor: cobra651 »

Zatem czekamy na efekty prac. Ciekawa koncepcja, bardzo mi się podoba wizja zmutowanych Bretońców :lol2:

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4288
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

Powodzenia bo projekt jest bardzo ambitny!
I nie ograniczaj sie w niczym przy nim :P
Moja propozycja taka :

załóż nowy temat w Galerii a tutaj wklejaj linki ;)

a tematu nie zamykam ofc :)
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Awatar użytkownika
Torgill
Mudżahedin
Posty: 310
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Torgill »

Sakwan pisze:Widze, że się nie polubimy :P
Dlaczego? Ja lubię mutanty... zwłaszcza te stratowane przy rycerskiej szarży ;)

A tak na serio, to spróbuj zrobić różne stopnie mutacji. To o czym piszesz to już jednak mocne - bardzo widoczne mutacje i też są ok - bardzo widowiskowe. Ale dla części figsów możesz zrobić coś nieznacznego, taką wisienkę na torcie. A to coś nie tak z samą głową, a to jedna ręka ma szczypce zamiast dłoni. A to inna ręka jest ucięta, ale coś nowego - zupełnie innego z niej wyrasta, a to druga twarz wyłania się z brzucha (oglądałeś Pamięć Absolutną?), albo kilka twarzyczek pod brzuchem konia. Albo pół głowy mutanta, a pół dalej w rycerskim hełmie, a to kopia będzie żywym stworzeniem, a z kropierza wyłonią się złowieszcze, uzębione paszcze z językami. Sporo możesz pokombinować z klejnotami rycerskimi - mogą odzwierciedlać zmutowanie ich właściciela.
A bitsy bierz nie tylko nurglowe, innych bogów Chaosu, albo nawet innych firm też mogą się przydać.

Dobre filmy - zwłaszcza klasyka z lat 80tych i pierwszej połowy 90tych mogą być niezłą inspiracją.

A na koniec możesz stworzyć funowy armylist do takiej hordy i wypróbować kto kogo nabije na lancę ;P

Awatar użytkownika
Sakwan
Pseudoklimaciarz
Posty: 25
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Sakwan »

Ok. Temat w galerii założony i sugerując się Jagal'em podsyłam link

Na następny ogień leci... hmm... nie mam pojęcia kto, ale będzie robił za 2-go brutala w Mordheim ;)
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Na pewno pewną inspiracją mogą być figurki Kraken Editions
Obrazek

Awatar użytkownika
Sakwan
Pseudoklimaciarz
Posty: 25
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Sakwan »

UPload w galerii.

Teraz już pozostał mi do dokończenia ten regiment i biorę się za bowmenów... potem znów men-at-arms i bowmeni i na koniec zostawiam sobie "mięsko", czyli kawalerie i pegaza :D
ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ