a wiesz co wymyśliłem? Jako, ze nie jest określone co jest pierwsze- czy najpierw włacza się banner, czy najpierw jest rzut kostką na to czy się dezaktywuje, to wymyśliłem, ze mozna go włączyć w tej samej turze co się wyłączył. Powiedz, ze nieMłody pisze:Własnie chyba takie granie sztormówką nie przejdzie.
Tak czy siak jest to tak dobry item że aż zal go nie brać

Ale stwierdziłem, ze byloby to zbyt chamskie naginanie zasad, dlatego gram wersję light. Włączam w turze przeciwnika (1), jeżeli się wylaczy w kolejnej (2) to moge ponownie wlaczyc dopiero w następnej po dezaktywacji (3)
12 cali. Malo kiedy przerzucisz sie z widelek 7-13 cali. Raz dzis zawędrowała na 15, raz na 5, a srednio latala 10Hobbit pisze:Losowy ruch to nie tragedia. Pamiętaj, że dzięki niemu masz 360 stopni szarży, i jakieś 15 cali niepewności dla przeciwnika w każdą stronę.