O&G ETC zsyp propozycji

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

O&G ETC zsyp propozycji

Post autor: swieta_barbara »

Jak juz pojawilo sie do DE i DoCh, to chcialem tez zareklamowac zielonoskorych:

bo warboss: wyvern, ulag's akk-rit axe (+1s w 1szej turze, reroll hita), kb, enchanted shield, heavy armour, 5+ ward
night goblin shaman: staff of sneaky stealin
night goblin shaman: ds, pierscionek z boundem (snajperka 24", s5, no as), collar of zorga
night goblin shaman: pipes of doom
3 fasty wilcze: muzyk, wlocznia, luki
3 fasty pajecze: muzyk, wloczna, luki
4x2 snotlingi
25 big unsow z muzykiem i totemem
5 trolli
10 squig hopperow
2 rydwany orkowe
2 bolce z bullimi
2 klopy z bullimi
gleba

108 modeli, 17 wystawien, 9 kostek dispela + ds + zabieranie kostki, 8 kostek powera + bound, morze taniego smiecia, wiwerna i hopki wyskakujace zza gorek do nieba, 2 rydwany i trolle do kontry, 5 maszynek, w tym 2 klopy. No i oczywiscie redukcja strat o 20%, tak wiec fast jest wart 52 punkty, snoty i bolce 32, rydwan i gleby 64, a szamani 100-110.

Klimat :]

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

jedyny babol to te trolle, których pieszczenie generałem na latajacej wiwernie to delikatnie mówiąc poroniony pomysł ;)

Ale starczy ze te punkty wrzucić wypaśny oddział dziczych wariatów z +k6 do szarży, i już jest lepiej ;)
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

szameni siedzą w snotach ? można ich prosto ustrzelić. nie lepiej savadże :?:
pipsy :?: rozumiem że liczysz na DE (panika na jednym fascie), HE (może 2 regony DP), DOW (fasty), Bretę (au) ew. Empire - bo ja wiem czy to dobry deal :?:
trole potrzebują niańki.

pzdr,
Ż.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Co do pipesow, to moze trafilyby sie jakies smoki, orki i gobliny (fasty), dow (fasty i ciezka kawa), lizie (terki), we (gr) -> wyjdz poza nasze polskie ramy Zaba :] Ogarnij bogactwo swiata Warhammer Fantasy Battles, hahaha.

A przy takiej ilosci smietnika, to snotow z szamanami strzelcy nigdy nie zobacza. Pamietaj, ze polowa czarow malej waaagh jest bezzasiegowa (stopa, popychaczka, mork wants ya!).

Co do trolli i nianczenia ich generalem na wronie, to nie mam wielkiego doswiadczenia (1 turniej w babicach), ale mialem 2 trolle solo i ani razu wlasciwie nie wylecialy mi z generalskiego (poza gry z Handelkiem, kiedy mi posadzil generala w szybkich ruchach).

A inni warbossi? Chcialbym zobaczyc jakies inspirujace propozycje.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

ciekawszego warbossa na wronie ciezko zlozyc.
niby mozna probowac z shagga ale jest wtedy zbyt sytuacyjny.

nie wiem czy nie wolalbym czesci snotlingow nie wymienic na pump wagony-> przy opcji szerszych slotow moga byc calkiem ciekawa alternatywa.

no i pipes sa takie se-> ost przerabialem to na bretonni (rycorzami szturmowalem defens zielonych) i tez nie zrobilo to na mnie wiekszego wrazenia.

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Z pipesami szału nie ma, ale na euro spora szansa dostawic sie do armii której mogą coś zrobić, a jak smok fuksem spierdoli to jest game breaker. Przydałoby sie wcisnąć dlatego horn of ugork, 9Ld to nie to samo co 10 :).

@barbara
fajna partyzantka, zupełnie nie w moim stylu więc ja bym tym grać nie potrafił - speciale i rary masz ptymalnie zlozone, praktycznie kazda orkowa rozpa na ten format będzie miała bardzo podobny zestaw. Jedyne czego nie widze w tej rozpie to trolle - generał na wronie jako kontra albo do akcji podjazdowych potrzebuje mobilnośći , a przywiązanie do trolli temu nie służy.

Ja bym zielonych na ten format widział mniej wiecej tak:

2 klopy, 2 bolce, doom - czyli must be w orkasach (lepszego parku przy tym ograniczeniu maszyn nie ma)
2 rydwany orkowe
7 hopkow
5 troli
3 fasty
snoty x1
2x 25 nocnych z 2 fanolami
25 boyzów
klocek savagy z wloczniami (18 big unow albo 25 zwyklych)
siatkarze z 1 fanolem
2 pompki do obstawy maszyn (jak starczy punktow)

warboos na swini z KB, akkrit axe, save 1+, 5+ ward
bsb z totemem, caddy
szef w rydwanie

Nie wiem jak z punktami wiec moze przecholowałem. Mini walec z wsaprciem artyleryjskim - khemri, szczury, WE, brete powinno scisnac.


Druga opcja jaka bym widział jest z duzym szamanem, oddziały podobne ale raczej bez troli - chociaz na ld8 tez moga dzialac - i drugie snoty beda konieczne). Mamy wtedy bardziej defensywną wersje:

Duzy goblin szaman 2 DS'y, +1 do casta
maly orkowy + DS ring
bob generał na swini i bsbek na swini - oczywiscie obaj ze sprzetem ale nie wiem jakim konkretnie ;p

GoblinNadGobliny
Mudżahedin
Posty: 324

Post autor: GoblinNadGobliny »

Tez mysle o opcji z duzym szamanem (wtedy bez trolli). Tak na pierwszy raz bym jednak proponowal:

Warboss na swini z full itemami
BSB na swini analogiczny
2x szamani NG, 2lvl - pewnie 3 scrolle i bound

3x25NG (siec, szatandar, muzyk, 2 fanole)
2x wilki (wlocznie, luki, muzyk)
2x pajaki (wlocznie, luki, muzyk)
25 bigunow fcg, mork spirit totem

2x boar chariot
1x wolf chariot
2x spear chukka z bullym
2x lobba z bullym

doom diver
5 trolli

No i dochodzi czlowiek do wniosku, ze te 2600pkt to wcale nie tak duzo:P

Kuszacy jest pomysl wystawienia 2x pump wagona, wtedy dochodza dwa speciale na chociazby squig herdy - a do obrony maszyn itd pump wagony sa jak znalazl.

W Twojej rozpie barbara bym wywalil trolle i dal za nie giganta. Wiadomo, ze miekki itd - ale specyfika grania pojedynczym trollem a piatka jest zupelnie rozna. Malego mozesz poswiecic bez bolu w sercu, dodatkowo nie powinien on sie w zbyt dlugotrwale combaty wlaczac, duzy klocek to co innego.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

quas, Charki - max 3 rydwany w rozpie, drezyna to rydwan.

Charki - duzo masz tych klockow, ale nie widze w nich potencjalu. Wiesz jak to wyglada, klocki sa fajne wizualnie, ale w czasie gry bardzo czesto dzieje sie tak, ze stoja i nic nie robia, do czasu az nie wleci w nie jakas kawaleria mocna z bsb albo duzy potwor, albo ogolnie jakis terrorysta wyladuje miedzy nimi i wszystko zaczyna sie skladac jak domek z kart. Jednoczesnie klocki orkowe maja ten bol, ze z latwoscia panikuja maszyny i rydwany, nie wspominajac nawet o innych klockach.

Moja rozpa, mimo posiadania trolli, jest dosc odporna na psychologie - snoty nie panikuja nikogo, snotow nie panikuje nic, fasty nie panikuja maszyn, klocka, ani rydwanow, wiwerny nie panikuje prawie nic.

Zreszta okaze sie, kto ma lepszy zamysl - przy obecnych AR nie jest powiedziane, ze O&G sa bezsensowne w teamie, moze warto porywalizowac, zeby chociaz dac kapitanom jakas chwile namyslu.

GoblinNadGobliny
Mudżahedin
Posty: 324

Post autor: GoblinNadGobliny »

Przedewszystkim trzeba zaczac znowu grac orkami. Bo armia z wiadomych wzgledow turniejowo umarla.
Jak spojrzalem na ranking generalow, to OnG najwiecej punktow w tym sezonie ugralem... ja :D (jeszcze 100pkt za bilaticon mam niezaliczone, bo sie orgowie walneli przy wysylaniu), przy 6 turniejach rozegranych zielonymi. Takze niech warszawka odstawi elfy i wroci do korzeni.
Obrazek

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

swieta_barbara pisze:quas, Charki - max 3 rydwany w rozpie, drezyna to rydwan.
szkoda, w takim razie robią wylot - rydwany znacznie lepsze
Charki - duzo masz tych klockow, ale nie widze w nich potencjalu. Wiesz jak to wyglada, klocki sa fajne wizualnie, ale w czasie gry bardzo czesto dzieje sie tak, ze stoja i nic nie robia, do czasu az nie wleci w nie jakas kawaleria mocna z bsb albo duzy potwor, albo ogolnie jakis terrorysta wyladuje miedzy nimi i wszystko zaczyna sie skladac jak domek z kart. Jednoczesnie klocki orkowe maja ten bol, ze z latwoscia panikuja maszyny i rydwany, nie wspominajac nawet o innych klockach.
Klocki są trzy + trolle, te 25 goblinów to wsparcie klocurów i trolli, oraz ochrona ich przed szarża. Kluczem oczywiście jest nie dac sobie wyciągnąć fanoli śmieciami. DE czy HE ściska ta rozpe co podałem z palcem w nosie - myślałem ze chodzi co o rozipski orków które mogłyby sie nadawać do temau na euro - wtedy zakładamy ze sa dostawiane do armii z którymi ta rozpa możne powalczyć - breta, we, ogry (o ile jakies by byly :) ) khemri, ze szczurami możne powalczyć. Na uniwersalną turniejową mogłoby być kiepsko i pewnie trzeba by ją mocno dopracować żeby radziła sobie ze standardowym imperium, demonami, czy tez wspomnianymi wcześniej he i de.

Twoja rozpa ma potencjał na singlowe turnieje z zasadami euro, jedynie strata wrony jest bardzo odczuwalna, resztę można poświecić bez mrugnięcia okiem.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

ło żesz K*%$# Mać
znowu sie zrobilem z tymi rydwanami :/
naprawde mam ochote wystawic 2 drezynki (mam gest,80pkt nie majatek a moga troche namieszac) i za kazdym razem pod gorke :/

ECS jest na tyle fajny ze praktycznie kazda armia ma cos do zaoferowania (najslabiej wyglada niestety imperium).

Trzebaby wogole zaczac grac- a czasu naprawde jak kot płakał. Lige gram rycorzami ale juz na Silesian Warsach powalcze zielonymi :twisted: (bez wsparcia kontyngentow demoniczno-elfowych) 8)

GoblinNadGobliny
Mudżahedin
Posty: 324

Post autor: GoblinNadGobliny »

drezyny do defensu maja sens, ze wzgledu przede wszystkim na 360 stopni. W wersji z duzym magiem i bez xeta rydwany nie sa znowu takie niezawodne (ze wzgledu na fear testy), zeby na sile je warto bylo brac. Docelowo pomysle nad rozpiska stricte defensowa na euro cs, a noz kiedys bedzie okazja wyprobowac.
quas pisze: Trzebaby wogole zaczac grac- a czasu naprawde jak kot płakał. Lige gram rycorzami ale juz na Silesian Warsach powalcze zielonymi :twisted: (bez wsparcia kontyngentow demoniczno-elfowych) 8)
Ho-ho, zabrzmialo niemal jak wyzwanie! Ja na SW tez bez kontyngentow demoniczno-elfowych (co najwyzej z jednym jencem z loren, albo zielonym rycerzem - ale on ze wzgledu na kolor w oczywisty sposob pasuje).
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Z tego wlasnie powodu sprobuje restze ligi cisnac zielonymi, a nuz ktorys z kapitanow wezmie mnie do skladu, to przynajmniej chlopaki sobie orki pofraguja ^^

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

zwlaszcza ze ten format jest calkiem przychylny zielonym
nie rozstrzela nas banda dlugouchych trepow
maszyny nie beda sie musialy odganiac od hord latajacego ciałatajstwa.
itd.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Ja rozwazam dwie opcje:
- "mur piechoty"
- "duzo groznych, mobilnych oddziałów"

Opcja "Mur piechoty"

Black Orc Warboss @ 250 Pts
Heavy Armour
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Enchanted Shield [15]
Collar of Zorga [5]
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
Boar

Black Orc Big Boss @ 180 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Martog's Best Basha [15]
Effigy of Mork [35]
Boar

Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2;
Staff of Sneaky Stealin' [50] - zabiera kostke powera przeciwnikowi i dodaje ja do mojego dispel poola

Ściana:

5 Trolls @ 200 Pts

15 Squig Herd @ 150 Pts

25 Orc Boyz
@ 165 Pts
Shield; Standard; Musician

23 Black Orcs
@ 365 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Gorks Waaagh Banner [25]

2x 25 Night Goblins @ 129 Pts
Shield; Musician, 2 Fanatic

Śmieci:

10 Savage Boyz @ 90 Pts
Spear

2 Snotlings @ 40 Pts

Boar Chariot @ 85 Pts
3 Orc Crew

5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Musician

2x 5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Musician


"Oszczał" ;) :

2x Rock Lobber @ 75 Pts
Bully

2x Spear Chukka
@ 80 Pts
Bully

Doom Diver
@ 80 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4+1 +2DS
Models in Army: 188
Total Army Cost: 2591

Mocne strony:
- 4 mocne oddzialy piechoty posrodku wspierane przez BSB i Generała to coś, co jest naprawdę ciężkie do sforsowania nawet dla armii z duzym kopem. Możliwość gry "na nagonkę" (jeśli teren na to pozwoli) - czyli zacieśniamy koło wokół przeciwnika. Nocniki jako support, glownie do ochrony maszyn lub taktycznego puszczania fanoli w kombaty.
- od cholery specjalistycznych smieci
- maksymalny park maszyn
- mininalna podatnosc na ostrzał i magię wroga

Słabe strony:
- dosyć wolne
- ryzyko "efektu domina" - szczegolnie jesli strace generała


I opcja "duzo groznych, mobilnych oddziałów"

Black Orc Warboss @ 451 Pts
Heavy Armour
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Enchanted Shield [15]
Warboss Umm's Best Big Boss At [30]
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]

Wyvern @ [200] Pts

Black Orc Big Boss @ 180 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Martog's Best Basha [15]
Effigy of Mork [35]
Boar

Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2
Staff of Sneaky Stealin' [50]

"Grozne" oddzialy:

15 Squig Herd @ 150 Pts

24 Black Orcs @ 379 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Gorks Waaagh Banner [25]

25 Orc Boyz @ 165 Pts
Shield; Standard; Musician

Giant @ 205 Pts

2 x Pump Wagon @ 80 Pts

Boar Chariot @ 85 Pts
3 Orc Crew

Smieci:

10 Savage Boyz @ 90 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint

2x 2 Snotlings @ 40 Pts

5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Musician, Short Bow

"Oszczał" ;) :

2x Rock Lobber @ 75 Pts
Bully

2x Spear Chukka
@ 80 Pts
Bully

Doom Diver
@ 80 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4+1
Models in Army: 133
Total Army Cost: 2598

Poniewaz gienek lata taktycznie i niekoniecznie zawsze przy reszcie armii, wiec reszta armii musiala byc od niego w miare niezalezna. Dlatego gigant zamiast Trolli, dlatego brak nocników. BSB dołacza do zwykłych orków (chyba, ze bedzie musial wesprzec Black Orków) i w ten sposob mam dwa niezle kloce piechoty z Ld8. Oraz klocek Herda, ktory jest ITP. Do tego dochodzi troche odwracaczy uwagi w postaci rydwanów i giganta, oraz fastów i innych smieci.

Mocne strony:
- armia bardziej nastawiona na atak i kazdy oddzial moze w miare operowac samodzielnie
- ale nie musze atakowac, bo mam niezle wsparcie maszyn. Moge stac, osłabiac wroga i dobic kiedy do mnie przyjdzie, albo stac, oslabiac wroga i potem go dobic w jego strefie wystawienia (teoretycznie), jesli nie bedzie chcial przyjsc do mnie
- gdyby sprawy poszly zle, latwiej moge bronic ocalale jednostki (chronic punkty)

Slabe strony
- oddzialy uderzeniowe bez Ld generała nie sa takie znowu super zajebiste. Wlasciwie to w porownaniu do wielu innych armii w ogole nie sa zajebiste (ale jest ich sporo)
- ryzyko niezgrania ataku i stopniowego rozbrajania mojej armii - oddzial po oddziale
- kilka oddziałow podatnych na magię i ostrzał



Bede wdzieczny za uwagi i komentarze do obu propozycji.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Mur piechotny to moim zdaniem slaba strategia bless - jeden pechowy terror (na generale zwlaszcza, i efekt domina...). Poza tym nie widze w warhammerze armii, w ktorych taka fala odnosilaby znaczace sukcesy.

Jak orki na ETC, to koniecznie z wiwerna! Pamietaj, ze gorki sa do nieba, wiec wykorzystanie waaagh! ma zupelnie inny wydzwiek. Przy czym w opcji duzo groznych oddzialow, wprowadzilbym pewne zmiany (wiem,ze zmieniaja one w duzej mierze koncepcje gry, ale mysle, ze podszedles do tego zbyt klimaciarsko):
wiwerna wylacznie do zadan dywersyjnych i niszczenia maszyn, tzn. duzy szaman. Najlepiej z pierdzionkiem i wardem. Daje Ci to od razu bardzo duzy potencjal w antymagii, jesli juz zamierzasz grac ofensywnie (no i to waaaagh!!!)
wywalilbym drezyne, bo moim zdaniem zajmuje tylo slota dla orczego rydwanu. Fajny jest natomiast oddzial czarnuchow, sadze ze moze dac rade, zwlaszcza z dodatkowym 2d6 do ruchu. 6x4, prawda?
Reszta flawless.

GoblinNadGobliny
Mudżahedin
Posty: 324

Post autor: GoblinNadGobliny »

Moglbys wrzucic linka do kompletnych uscislen ETC? Bo o gorkach do nieba szczerze mowiac nie wiedzialem, fakt, ze wyverne to mocno wspiera.
Obrazek

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

swieta_barbara pisze:A przy takiej ilosci smietnika, to snotow z szamanami strzelcy nigdy nie zobacza. Pamietaj, ze polowa czarow malej waaagh jest bezzasiegowa (stopa, popychaczka, mork wants ya!).
masz na mysli zasięg wzroku?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Bless podziwiam twoje samozaparcie do wrzucania klcka Black orków w rozpiske - ten oddział jest za drogi jak na swoje mozliwosci imo.

btw. ograniczenia euro dla orków są już ostateczne? Czy jest może jeszcze jakaś szansa na ugrywalnienie w nim drezynek - 2 pompki zajmują jeden slot na rydwan, albo wogole pompki nie wliczaja sie do limitu rydwanów :mrgreen: ?

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

swieta_barbara pisze:Mur piechotny to moim zdaniem slaba strategia bless - jeden pechowy terror (na generale zwlaszcza, i efekt domina...). Poza tym nie widze w warhammerze armii, w ktorych taka fala odnosilaby znaczace sukcesy.
Nie jest tak źle. "Murem piechoty" gralem zanim wszedl nowy BP. A moj stary mur piechoty byl duzo slabszy od tego, ktory moge zmontowac na te zasady. W dodatku potencjalni przeciwnicy sa okrojeni o to wszystko, co mnie najbardziej bolało. O dużo lataczy, o wielu pestkujących strzelaczy, o licznych terrorystów. Najtrudniejszym przeciwnikiem takiej armii są chowajace sie welfy. Ale z nimi tez nie przegrywam, tylko remisuje.
Jak orki na ETC, to koniecznie z wiwerna! Pamietaj, ze gorki sa do nieba, wiec wykorzystanie waaagh! ma zupelnie inny wydzwiek.
To fakt. Górki do nieba zmieniaja znaczaco uzytecznosc ptaszora. Ale jakbym wystawil duzego szamana na ptaku, to co poza nim? 3 Kowbojów i klocek z Totemem, zeby uzupelnic antymagię (2+2+3+ 3 za 2DS= 10)?
Jesli tak, to moze BSB jak w podanych rozpach, jeden chłopak na rydwanie i jeden dowolny kowboj (goblin, albo ork na patencie).
wywalilbym drezyne, bo moim zdaniem zajmuje tylo slota dla orczego rydwanu.
Nie zajmują, bo juz nie mialem wolnego slota special. Mam 3 sloty wykorzystane na maszyny, oraz 3 na: herda, borków i jeden rydwan. Nic z tego bym nie chcial wywalac (chyba, ze Borków, jesli bedzie lepsza koncepcja na armie). W takim ukladzie drezyny moga zostac, choc to jest jednak dosyc slaby wybor. Moze je wywalic i po prostu do duzego szamana na ptaku dorzucic dwoch kowbojow na rydwanach i jednego BSB na dziku (np. z Totemem)
Fajny jest natomiast oddzial czarnuchow, sadze ze moze dac rade, zwlaszcza z dodatkowym 2d6 do ruchu. 6x4, prawda?
Oddzial ma potecjał. Zacząłem od kombinowania z BiUnsami ale potem okazało sie, ze sa niewiele tansi od Borków a roznica miedzy nimi jest jednak spora.
W zaleznosci od potrzeb mozna ich wystawiac albo na 4x6 albo 5x5.

Generalnie, prawda jest taka, ze prawie wszystko w tej rozpie mozna zmieniac poza parkiem maszyn, ktory w takim ukladzie jest chyba optymalny.
Obrazek

ODPOWIEDZ