na czym zawiodłem się w poprzednich bitwach napiszę zaraz
pozostało jeszcze 171 pts. z którymi nie mam za bardzo pomysłu co zrobić - ew. można dodać jeszcze jedną 6 SH do zastąpienia tamtych gdy oni padną1650 HE
Mag -> 185
2lvl [35]
RoF [40]
SW [10]
Mag -> 140
Dps [20]
RoC [20]
Noble -> 182
DA, konik w baringu, battle standard
SoM [15]
GP [25]
ES [10]
10xAr -> 110
10xPG -> 212
S [12]
BoS [50]
16xWL -> 304
S+C [24]
LS [25]
AoL [15]
6xSH -> 146
M [8]
Sh [12]
2xRBT -> 200
generalnie zamysł jest taki :
PG zajmują centralna pozycję na stole tak by mieć wszędzie w miarę blisko - chowam tam dużego maga - najlepiej jakiś lasek albo jeszcze lepiej domek
mały mag wędruje do oddziału WL po to by zdjąć HoDA lub ten armor dający 3+ warda na pierwszą ranę - raczej to drugie bo RoC ma tylko 24" a HoDA 30" - ale tak czy siak postaram się nim zniszczyć jakiś cenny przedmiot - raczej będę grał na obronę więc będzie on się mógł przemieszczać, a po wykonaniu tego szlachetnego zadania wróci do PG
Noble chowa się w WL i jak trzeba to wyszarżuje w jakiś słaby oddział
ew może trzymać się w SH ale tak czy siak potem musi siedzieć te 12" od WL i ruszyć jak będzie trzeba im z pomocą
jedne SH rozstawiam tuż przed laskiem po to by wykurzyć z tamtąd wey'ów którzy ostatni zrobili mi wielkie kuku
generalni jeśli ten drugi oddział się pojawi to będą służyły one do wykurzenia wey'ów na pociski i ew. ostrzał z bolców
podsumowując :
SH posłużą do osłony flanki podczas gdy reszta armii obstawi róg i postara się schować przed ostrzałem przeciwnika
nie muszę mówić że magowie dostają 2x fire - najlepsze do wybijania gejowni
ostatnio wziąłem DP ale w tej armii to nie ma w co tym zaszarżować pomijając już fakt że spanikowali i uciekli za planszę w pierwszej turze
a no i takie pytanko : czytałem FAQ i pisze tam że Lionpelt nie chroni przed magicznymi pociskami a w AB mam jak wół że chroni od shooting'u - HoDA jest magiczna ale jest też shooting'iem bo jest uwalniana w tej właśnie fazie
to w końcu jak jest? chroni czy nie chroni prze HoDĄ ?