
1.Nie chciałem i dalej nie chcę maszyn na punkty poniżej 2000
2.Rozpiska ma być ofensywna
Co zmienić, co poprawić? Nie sprawdził mi się z pewnością klocek Savage Orcs, bo tylko parę razy doszedł do jakiegokolwiek combatu, które zresztą notorycznie przegrywał. Ale jakiś klocek orkowej piechoty musi być. Inaczej to dupa a nie klimat armii nie? Myślałem nad wystawieniem następnym razem jak będą zapewne dosyć większe punkty, jakieś Goblin Ecology. Może Fire Kobolds? Hoppersi też zostają, sprawdzają się ponad moją chęć, często gęsto robiąc rzeczy zupełnie zaskakujące

Rozpiska 1200pkt.
Black Orc Big Boss 130pkt
Boar, Heavy Armour, Gork's Waaaagh! Banner(D6 do szarży one use only)
Goblin Shaman 105pkt
Dispell Scroll*2, 2lvl
Gigant 205pkt
7 Squig Hoppers 105pkt
7 Squig Hoppers 105pkt
5 Forest Goblin Spider Riders 71pkt
Musician, Spear, Shield
5 Goblin Wolf Riders 76pkt
Musician, Spear, Shield
5 Goblin Wolf Riders 76pkt
Musician, Spear, Shield
20 Night Goblins 64 pkt
Musician
18 Savage Orcs 206pkt
FCG, shield, 2nd Choppa
Big Bossa wkładałem do Dzikusów. Goblin Szaman na pierwszych grach siedział w regimencie, jednak po paru animozjach, bądź niepotrzebnych kombatach stwierdziłem że postawię go za górką, bądź w lesie. Dzikusy z reguły szły środkiem na pełnym gazie, gigant flankował, hoppersi też gdzieś na flankach, no i pomoc fastów. W sumie miałem też odrobinkę pecha w paringach, bo dwa razy trafiłem na bliźniaczą armię z inną rozpiską, jednak nie wiedziałem zupełnie jak to ugryźć. A w ostatniej grze trafiłem na gwiazdę wieczoru, więc też nie narzekam

No, ale dobrze. Jak jest?