Imperium 1650p BP
Imperium 1650p BP
Moja pierwsza rozpiska Imperium:
Captain of the Empire @100p.
Hammer of Judgment
Armour of Meteoric Iron
Battle Wizard @145p.
Level 2
Rod of Power
Talisman of Protection
Warrior Priest @146p.
Sword of Justice
Doomfire ring
heavy armour; shield
10 Crossbowman @80p.
10 Crossbowman @80p.
10 Handgunners @80p.
20 Sperman @100p.
19 Sperman @95p.
10 Swordsmans @60p
6 Knighty Order @162p.
Standar Bearer; musican
Great Cannon @100p.
Mortal @75p.
9 Great Swords @108p.
Standar Bearer; musican
Steam Tank@300p.
Punkty: 1647
PD: 4
DD: 4
Modele: 106
Rozpiske robiłem pod meczyk towarzyski, ale wstawiam bo chce wiedzieć co ma sens a co powinienem bezwzględnie wywalić. Dałem tylko jednego maga bo wiem, że mój przeciwnik ma 0 magii.
Captain of the Empire @100p.
Hammer of Judgment
Armour of Meteoric Iron
Battle Wizard @145p.
Level 2
Rod of Power
Talisman of Protection
Warrior Priest @146p.
Sword of Justice
Doomfire ring
heavy armour; shield
10 Crossbowman @80p.
10 Crossbowman @80p.
10 Handgunners @80p.
20 Sperman @100p.
19 Sperman @95p.
10 Swordsmans @60p
6 Knighty Order @162p.
Standar Bearer; musican
Great Cannon @100p.
Mortal @75p.
9 Great Swords @108p.
Standar Bearer; musican
Steam Tank@300p.
Punkty: 1647
PD: 4
DD: 4
Modele: 106
Rozpiske robiłem pod meczyk towarzyski, ale wstawiam bo chce wiedzieć co ma sens a co powinienem bezwzględnie wywalić. Dałem tylko jednego maga bo wiem, że mój przeciwnik ma 0 magii.
Dobrze sprawdzili się GS z Kapitanem i Rycerze, bo sporo ugrali. Działo też dobrze. Czołg, rewelacyjnie. Wszelkiej maści piechota nawet dobrze, tylko troche jej było za dużo jak na nasz stół i się troche pałętali. Problem był z kuszami i handgunami bo przez stand and shoot mało zdziałali. Najgorzej poszło z moździerzem bo wybuchł w pierwszej turze. Zero porzytku. Fajne są blesy Prista, przydają się. Troche gorzej było z magiem, bo stał na górce z swordmenami, a miał czary z domeny ognie 1 i 3. O ile kula ognie coś tam ugrała to czerep nic ponieważ na drodze stali handgunerzy. Na przyszłość wezme mniej piechoty, więcej knigtów, i inne magiczne przedmiosty. Ogólnie jednak przyjemnie się grało, wygrałem 11-9 ;P
Rozpiska lightowa w sumie spoko. Widać, że nie jesteś całkiem zielony w battla. Wiedziełeś, że przeciwnik nie ma magii i mogłeś taką sytuacje bezlitośnie wykorzystać, ale ty tego nie zrobiłeś. Z tego co wiem z Core do CC najlepsi są swordmani, ale nie można nie doceniać spearmanów. Trochę mało tych Graetswordów. Co do bohaterów, to z Capitana zrobiłbym BSB, a Talisman of Protection wyrzucił (nie da się wyrzucić tej 6 ). Ogólnie to każdy gra jak chce, a imperium jest bardzo różnorodne i ma naprawdę wiele taktyk. Najważniejsze, żeby ci się przyjemnie grało tak jak teraz.
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Steam Tank to rzeź na punkty <2k
mortar jest świetny na O&G i mały stół
osobiście z walczącej piechoty wole używać swordsmenów -w grach towarzyskich
GS coś robili i jak??
mortar jest świetny na O&G i mały stół
osobiście z walczącej piechoty wole używać swordsmenów -w grach towarzyskich
GS coś robili i jak??
Strzelców generalnie możesz sobie porozbijać na detachmenty do oddziałów piechoty, wtedy co prawda "szybciej" się wystawisz i przeciwnik lepiej może ogarnąć rozstawienie, no ale masz strzelanie z oddziałów, które możesz dowolnie poświęcać, podstawiać pod szarże, uciekać, wydawać jako mięsko armatnie:)
A co do Mortara, to że rzuciłeś missfire nie świadczy, że jest nieprzydatny:P każda maszyna by wybuchła akurat w Imperium w tym przypadku
A co do Mortara, to że rzuciłeś missfire nie świadczy, że jest nieprzydatny:P każda maszyna by wybuchła akurat w Imperium w tym przypadku
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
Nowa wersja
Warrior Priest @144p.
Hammer of Jugment
Armour of Meteroic Iron
Second Warhammer
Captain @115p.
Battle Standar Bearer
Banner of Valour
Full plate armour; shield;
Battle Wizard @130p.
Rod of Power
2 Level
19 Spearman @175p.
Detachment: 5 Crossbowman
Detachment: 5 Crossbowman
20 Spearman @180p.
Detachment: 5 Handgunners
Detachment: 5 Handgunners
10 Swordmans @60p.
5 Knightly Order @115p.
5 Knightly Order @115p.
Great Cannon @100p.
Mortal @75p.
14 Greatsword @140p.
Steam Tank @300p.
Total Army Cost: 1649p.
Models in Army: 105
I jak?
Warrior Priest @144p.
Hammer of Jugment
Armour of Meteroic Iron
Second Warhammer
Captain @115p.
Battle Standar Bearer
Banner of Valour
Full plate armour; shield;
Battle Wizard @130p.
Rod of Power
2 Level
19 Spearman @175p.
Detachment: 5 Crossbowman
Detachment: 5 Crossbowman
20 Spearman @180p.
Detachment: 5 Handgunners
Detachment: 5 Handgunners
10 Swordmans @60p.
5 Knightly Order @115p.
5 Knightly Order @115p.
Great Cannon @100p.
Mortal @75p.
14 Greatsword @140p.
Steam Tank @300p.
Total Army Cost: 1649p.
Models in Army: 105
I jak?
Nigdzie nie masz nawet muzyka, uwierz mi CG bardzo pomaga. Szczerze banner jest taki sobie, wiadomo, że najgorzej jeżeli najgorzej będzie kiedy uciekną ci od strzelania, ale 30 pkt to trochę za dużo jak na Immunne to Panic, a jak bohater jest sztandarowym to nie musi wcale brać bannera, może też coś innego zamiast niego, ale nie wiem jak ty wolisz. Nie wiem na 100%, chyba BSB nie może mieć shielda , ale ogólnie rozpa po ulepszeniach lepsza. To wszystko z mojej strony, niech wypowie się ktoś bardziej doświadczony! Po co chłopak ma się męczyć i czekać.
Warrior Priest @144p.
Hammer of Jugment
Armour of Meteroic Iron
Second Warhammer
Captain @120p.
Battle Standar Bearer
Down Armour
Full plate armour; shield;
Battle Wizard @130p.
Rod of Power
2 Level
19 Spearman @175p.
Detachment: 5 Crossbowman
Detachment: 5 Crossbowman
20 Spearman @140p.
Detachment: 5 Handgunners
10 Swordmans @60p.
5 Knightly Order @123p.
musician
5 Knightly Order @123p.
musician
Great Cannon @100p.
Mortal @75p.
14 Greatsword @158p.
musician, champion
Steam Tank @300p.
Total Army Cost: 1648p.
Hammer of Jugment
Armour of Meteroic Iron
Second Warhammer
Captain @120p.
Battle Standar Bearer
Down Armour
Full plate armour; shield;
Battle Wizard @130p.
Rod of Power
2 Level
19 Spearman @175p.
Detachment: 5 Crossbowman
Detachment: 5 Crossbowman
20 Spearman @140p.
Detachment: 5 Handgunners
10 Swordmans @60p.
5 Knightly Order @123p.
musician
5 Knightly Order @123p.
musician
Great Cannon @100p.
Mortal @75p.
14 Greatsword @158p.
musician, champion
Steam Tank @300p.
Total Army Cost: 1648p.
Dobra przejrzałem sobie dokładnie i powiem co ja bym zrobił, nie wiem czy lepiej dla ciebie, ale mi by było lepiej. Mówiłem, że nie można mieć shielda na bsb, save na 4+ z przerzutem jest dość marny. Combo Hammer of Jugment & Armour of Meteroic Iron wrzucamy na BSB, a priestowi dajemy Down Armour wtedy ma save na 3+ re-roll z daleka, a 2+ re-roll w HtH. Mag może być całkiem niezły . 2x razy po 20 Spearmanów( w znaczeniu, że jednych 19) i każdym tarcze i muzyka, bez tego strzelania, bo itak jest go zbyt mało. 10 swordów moim zdaniem do niczego ci się nie przyda, ale skorzystał bym z tego, że możesz wstawić męczeników jako core i wrzucił bym ich 20 bez niczego. Jak ciężko ci grać z morta to lepiej zrób sobie rycerzy z 4 siły (a jak grasz z orkami to się przydaje), a muzyka zostaw. Great Swordom odpuść championa, Generał powinien poradzić sobie w challange. Wtedy masz po jednym ze stubbornem i unbreakabke, ktoś się w nich wbija, a ty na rankach masz knightów, więc przeciwnikowi będzie ciężko ci ich ominąć, nawet z dużą ilością śmiecia. Gdy jednak masz grać z dużą ilością strzelania to wszystkim na maksa do przodu i liczysz, że dojdą, a steam tank i działo zabiją jak najwięcej. To jest wszystko co ja bym zrobił, ale ty grasz jak chcesz i nie musisz się do tego stosować, ale pamiętaj o tej tarczy na bsb .
ja bym wywalił greatswordow i mortara zamiast nich dał 2 armaty albo jedna i pistolierów. ogolnie zrezygnowałbym z piechoty:) dowalił piątkę kawalerii jeszcze jedną i 2 oddziały kuszników, zamiast kapitana drugi mag i postacie na koniach ale to tlyko moja wizja i w zasadzie to ja na tym gram;)
LEAVE NO MAN BEHIND!
Warrior Priest @144p.
Down Armour
Sigil of Sigmar
Second Warhammer
Captain @125p.
Battle Standar Bearer
Armour of Meteroic Iron
Hammer of Jugment
Battle Wizard @130p.
Rod of Power
2 Level
19 Spearman @158p.
shields; musician
Detachment: 5 Archers
20 Spearman @164p.
shields; musician
Detachment: 5 Archers
5 Knightly Orders @123p.
musician;
5 Knightly Orders @123p.
musician;
14 Greatswords @146p.
musician;
Great Cannon @100p.
6 Outriders @134p.
musician;
Steam Tank @300p.
Total army cost: 1647p.
Mi się coś takiego podoba.
Down Armour
Sigil of Sigmar
Second Warhammer
Captain @125p.
Battle Standar Bearer
Armour of Meteroic Iron
Hammer of Jugment
Battle Wizard @130p.
Rod of Power
2 Level
19 Spearman @158p.
shields; musician
Detachment: 5 Archers
20 Spearman @164p.
shields; musician
Detachment: 5 Archers
5 Knightly Orders @123p.
musician;
5 Knightly Orders @123p.
musician;
14 Greatswords @146p.
musician;
Great Cannon @100p.
6 Outriders @134p.
musician;
Steam Tank @300p.
Total army cost: 1647p.
Mi się coś takiego podoba.
No to zdecydowanie najlepsza rozpa , tylko ten priest trochę mięciusieńki.
Muszę cię zawieść to wizja większości graczy, max tanków i dział, a do tego z core wchodzą kusze, handguny i knighci , a hero to zawsze magowie i na 2250 arch lector na war altarze.ogolnie zrezygnowałbym z piechoty:) dowalił piątkę kawalerii jeszcze jedną i 2 oddziały kuszników, zamiast kapitana drugi mag i postacie na koniach ale to tlyko moja wizja i w zasadzie to ja na tym gram;)
Bardzo fajne, podobnie grał mój kumpel, sporo piechoty
Jednakże to
Pzdr
Jednakże to
bym zmienił z miejsca. Save 4+ przerzucany to lipa, kapłana sklej na koniku z bardingiem, ze słomką i enchą (porządny 1+save). Koszt mniej więcej chyba ten sam.Warrior Priest @144p.
Down Armour
Sigil of Sigmar
Second Warhammer
Pzdr
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
To już wyjaśnił Matis99, sorki za te skróty, spieszyłem się nieco Naprawdę tak go sklej, nie będziesz musiał się obawiać, że twój generał warty łącznie 250 pkts, zejdzie od byle pierdu ze swoim sv 4+ przerzucanym. Znacznie pewniejszy jest 1+ zwykły, a wychodzi w koszcie podobnie pkts. (no tylko podstawka większa ale to tam szczegół). No i słomka, te dwa A z S5 przerzucane mogą coś tam ewentualnie nabić, ale cudów na bank nie będzieCzym??
Zastanowiłbym się także na twoim miejscu nad piechotą. Myślę że jednak lepiej byłoby, gdyby zamiast jednego z tych oddziałów włóczników wszedł oddział swordsmenów, te dwa oddziały fajnie się mogą uzupełniać (swordsmeni lepsza wytrzymałość, spearmani ataczory).
Pzdr
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary