O&G 2k

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
PSz
Falubaz
Posty: 1419

O&G 2k

Post autor: PSz »

Co myślicie o takim standarciku?Co prawda narazie tety pokazują umiarkowane sukcesy, ale jestem pełen dobrych myśli.

Początkujący niech popatrzą jak wygląda dobrze skrojona rozpiska O&G:)

1 Black Orc Big Boss @ 155 Pts
General; Heavy Armour,Boar
Martog's Best Basha [15]
Enchanted Shield [15]
Nibbla's Itty Ring [20]

1 Night Goblin Great Shaman @ 285 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Collar of Zorga [5]
Magic Mushrooms [10]
Pipes of Doom [35]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Orc Shaman @ 150 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Power Stone [25]
Power Stone [25]

1 Orc Shaman @ 150 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Power Stone [25]
Power Stone [25]

5x Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician

5x Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician

5x Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician



25x Night Goblins @ 139 Pts
Netters; Shield; Musician, 1 Fanatic

24 Orc Boyz @ 180 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG


24 Orc Boyz @ 180 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG

10 Black Orcs @ 146 Pts
Heavy Armour; Shield; Musician

1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully


2 Spear Chukka @ 70 Pts


9 Squig Hoppers @ 135 Pts

1 Trolls @ 40 Pts

1 Doom Diver @ 80 Pts


Casting Pool: 10

Dispel Pool: 6

Models in Army: 132


Total Army Cost: 1998

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Początkujący niech popatrzą jak wygląda dobrze skrojona rozpiska O&G
Grunt to skromnosc
trudno powiedziec czy jestem poczatkujacy ale jak dla mnie to rozpa nie jest wcale dobrze skrojona
IMO mozna zrobic ja duzo duzo lepiej

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

@quas

Patrząc na twoje wypowiedzi na forum raczej nie sądze żebyś był początkującym.

Ja uważam ją na sympatycznie zbalansowaną, co można by w niej zmienić to oddział boyzów na na oddział nocników. tak było wcześniej lecz eraz chcę dać szansę boyzom:).
Można by wziucić sztandar na nocnikach ale cce mieć ddział do "zwiadu przez szturm".

Black Orcs i trolla można by na coś innego wymienić ale tu pojawia się zagdanienie użyteczności specjali. A ja poprostu lubię tą 10 BO - droga bo droga ale bez animozji:)

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

No ja tak na quaso-poziomie grywam chyba (10:10 ostatnio wyciagnalem! lans! : P) i tez jakos nie jestem zachwycony..
IMO itemy bez sensu zbytniego, orczy szamani wlasciwie no future - duza szansa na plewne czary; PSy lepiej chyba na greata..

Nt blorkow i trolla w takim razie nic nie mowie - skoro lubisz i Ci sie sprawdzaja to ok (; ale ja bym nie ryzykowal.. albo chociaz blorkow dal 12, zeby atakow zwiekszyc ilosc

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Nt blorkow i trolla w takim razie nic nie mowie - skoro lubisz i Ci sie sprawdzaja to ok (; ale ja bym nie ryzykowal.. albo chociaz blorkow dal 12, zeby atakow zwiekszyc ilosc
BO nawet się spłacają a odnośnie Trolla - będzie musiał się sprawdzać bo inaczej będzie ginął:)

PS-y na Orczątkach to chyba najlepszy wybór. Orcza magia jest spoko, jedyne na co licze to małe pociski. Dzięki PS-om ich możliwości czarowania wzrastają dość znacznie. Np wczoraj 1 i 2 tura "spacerki" na 4 kościach szły na jednym z nich:)Co prawda dwa razy po woundzie dostałz miscasta i zeszedł ale potencjalnie to ...

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

No spoko. A jak wylosujesz jakis wsiowy czar i jedynke? i na drugim tak samo? 100pkt w plecy

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Słabe kombinacje to z 1,3 i 1,6.

Trójeczka przyznaję ma ograniczoną użyteczność ale w jakieś walce przeżuty mogą pomóc, z uderzaniem jako pierwszy to już rzadka sytuacja.

Szósteczka - przy takiej ilości strzelania może nie być za dobra lecz czasami może się okazać nadrzędne pchnięcie. Zwłaszcza jak maszyny w jakiś sposób zejdą.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

podobne do mojego, tylko ze ja daje bsb'ka orka greate'a gienia i dwóch nocników.

Myślałem tez nad złożeniem bohaterów podobnym do twojego, ale wtedy nie ma sensu dwoch orkowych szamanów. lepszy IMO jeden ork i jeden nocnik.

No i do black orków nie moge osobiście jakoś złapać przekonania. Ciekawsze IMO savage na dzikach :twisted:

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

W specialach jest tłok to wiemy:)ja narazie wybieram 10 BO

Duży Nocnik 2x3 kości
Orczątka mały pocisk z 2 kości każdy. Ewentualnie coś większego po dopakowaniu PS lub "bania" w przypadku gdy jest jako drugi czar.

Można też 1x4 i 2x3

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

@quas

Patrząc na twoje wypowiedzi na forum raczej nie sądze żebyś był początkującym.
zalezy jak na to patrzec
w WFB gram od 1998roku
ale orcasami ledwie 2 lata...i wciaz sie czegos nowego dowiaduje o tej armii :lol:

No ja tak na quaso-poziomie grywam chyba (10:10 ostatnio wyciagnalem! lans! : P) i tez jakos nie jestem zachwycony..
pogadamy jak wroce do poziomu "przeciwnik zabija wiecej mojej armii niz ja sam"
no i musze poczytac zasady armii->zebym znowu sie nie wyglupial z szarza taktyczna na herda :?


ale tak wracajac do tematu
1)za duzo PS...tak naprawde 1 wystarcza na 2lvl shamanie
2)za to duzy szaman chetnie by lyknol jakis PS-IMO lepsze rozwiazanie

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

e tam plewa ;) tyle PS na malych magach ze az milo ;) Nima tutaj DS milo milo (tylko dwa.. tyle co i nic ;) ). Po za squigami to nie wiem czym ty chcesz sie bic ;)

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

@quas

W założeniu te PS-y mająpodbić dwie pierwsze tury do dewastacujnego poziomu znanego z 6-ed gry na czterech szamanach.

Może by się przydał jakiś PS na lordzie nocniku ale ktoś musi mieć DS-y.
Można by spróbować zrezygnować z jednego i collara i dokupić 3 grzyb:)
lub pochrzanić pipes/ collar i zamienić na PS i grzyby.

@Shakin' Dudi

Rzeczywiście na TK może być problem ale cóż nie można mieć wszystkiego.

W O&G nie zamierzam szukać jednostki przełamywującej wszystko bo raczej jej nie znajdę:)
Klocki mają dobijać osłabionego wroga plus z pozostałymi oddziałami brać udział w kombinowanych szarżach:) które mi tak sobie wychodzą:)

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

jednostka do przelamywania?
orc boyz z warbossem...naprawde malo co ustoi szarze 25orcasow z warbossem

jak nie masz herosow do walki to faktycznie nie masz sie czym bic
bawisz sie w przepychanki

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Na szczęście mam generała do walki:)

Co prawda to tylko Big Boss a nie Warboss ale zawsze coś:)

ODPOWIEDZ