Dwarfy 2500 ptk. Dobry CC
Dwarfy 2500 ptk. Dobry CC
Dwarf lord
145 + 25 <shield bearers> + 6 <GW> + 20 <karak de grim > + 25 <+1 A> + 5 <+1 AS> + 25 <reroll AS> + 45 <4+ ward> + 5 <+1 AS, wiem że nic nie daje ale nie powtarza się kombinacja run> = 296 ptk.
Runelord
140 + 3 <shield> + 2x50 <spell eater> + 45 <rune of adamant> + 5 <+1 AS> = 278 ptk.
Thane <bsb>
65+ 25 <bsb> + 25 <1+ AS> + 25 <reroll AS> + 20 <+1 S> = 160 ptk.
Runesmith
70 + 2 + <shield> + 25 <reroll AS> + 5 <+1 AS> + 25 <scroll> + 2x10 <+2 WS> = 147 ptk.
15 wojowników + tarcze + FCG = 160 ptk.
15 LB + Shields + GW + FCG + Master rune of grungni = 285 ptk.
Cannon + engi + reload = 115 ptk.
GT + engi + Accu + 2x penetracja = 170 ptk.
BT + FA + hit na 2+ = 80 ptk.
10 kuszników + SB = 120 ptk.
10 gromowładnych + SB = 150 ptk.
28 Hammererów + FCG + +1 CR = 419 ptk.
Organki 120 ptk.
Total: 2500 ptk.
Ok... jak to działa? Zapewne wprawne krasnoludzkie oko od razu to dostrzeże, ale i tak powiem
Cała ta rozpa opiera się na prawie nie do rozwalenie deathstarze w CC, która jest wsparta średnim <jak na tą armię> shootingiem. Wszystkich bohaterów wsadzamy do Hammków, zaś LB trzymamy niezbyt daleko aby dostawiać +5 warda na różne paskudztwa. Dałem trochę FA, <w szczególności na jedno zadaniowym bolcu> aby nie musieć się martwić o rożnego rodzaju monstery.
Na początek Hamki wystawiamy w 2/3 albo jednym szeregu <jak mamy miejsce> aby nie bać się np katapult czy cannonów. Potem oczywiście śliczny darmowy reform z muzyka <10+ z przerzutem chyba się uda > w 5 się ustawiamy. Cały przedni szereg to NAPRAWDĘ twarde kozaki <nawet na sucho próbowałem są w stanie przetrzymać spory kloc wybrańców czy WL> W dodatku niwelujemy kolejną bardzo uciążliwą dla brodatego ludu rzecz. Ataki. Właśnie taki klocek wypłaca w sumie 19 ataków <co prawda z różną siłą, ale hammki za bohaterami mają GW więc tan ASL w ogóle ich nie obchodzi, więc swoje ataki wypłacą na pewno>.
Oczywiście taki klocek jak już dojdzie do combatu z odpowiednio dużym regimentem z pewnością w nim utknie, przez co może być flankowany z jednej strony <drugą flankę osłaniają nam LB>, ale na to mamy oath stone, więc spokojna broda nic się nie dzieje. LB oczywiście <jeżeli nie ma nikogo po drodze to mogą albo szarżować w adwersarza albo stać z boku i bronić dostępu do maszyn.
Czekam na komentarze
145 + 25 <shield bearers> + 6 <GW> + 20 <karak de grim > + 25 <+1 A> + 5 <+1 AS> + 25 <reroll AS> + 45 <4+ ward> + 5 <+1 AS, wiem że nic nie daje ale nie powtarza się kombinacja run> = 296 ptk.
Runelord
140 + 3 <shield> + 2x50 <spell eater> + 45 <rune of adamant> + 5 <+1 AS> = 278 ptk.
Thane <bsb>
65+ 25 <bsb> + 25 <1+ AS> + 25 <reroll AS> + 20 <+1 S> = 160 ptk.
Runesmith
70 + 2 + <shield> + 25 <reroll AS> + 5 <+1 AS> + 25 <scroll> + 2x10 <+2 WS> = 147 ptk.
15 wojowników + tarcze + FCG = 160 ptk.
15 LB + Shields + GW + FCG + Master rune of grungni = 285 ptk.
Cannon + engi + reload = 115 ptk.
GT + engi + Accu + 2x penetracja = 170 ptk.
BT + FA + hit na 2+ = 80 ptk.
10 kuszników + SB = 120 ptk.
10 gromowładnych + SB = 150 ptk.
28 Hammererów + FCG + +1 CR = 419 ptk.
Organki 120 ptk.
Total: 2500 ptk.
Ok... jak to działa? Zapewne wprawne krasnoludzkie oko od razu to dostrzeże, ale i tak powiem
Cała ta rozpa opiera się na prawie nie do rozwalenie deathstarze w CC, która jest wsparta średnim <jak na tą armię> shootingiem. Wszystkich bohaterów wsadzamy do Hammków, zaś LB trzymamy niezbyt daleko aby dostawiać +5 warda na różne paskudztwa. Dałem trochę FA, <w szczególności na jedno zadaniowym bolcu> aby nie musieć się martwić o rożnego rodzaju monstery.
Na początek Hamki wystawiamy w 2/3 albo jednym szeregu <jak mamy miejsce> aby nie bać się np katapult czy cannonów. Potem oczywiście śliczny darmowy reform z muzyka <10+ z przerzutem chyba się uda > w 5 się ustawiamy. Cały przedni szereg to NAPRAWDĘ twarde kozaki <nawet na sucho próbowałem są w stanie przetrzymać spory kloc wybrańców czy WL> W dodatku niwelujemy kolejną bardzo uciążliwą dla brodatego ludu rzecz. Ataki. Właśnie taki klocek wypłaca w sumie 19 ataków <co prawda z różną siłą, ale hammki za bohaterami mają GW więc tan ASL w ogóle ich nie obchodzi, więc swoje ataki wypłacą na pewno>.
Oczywiście taki klocek jak już dojdzie do combatu z odpowiednio dużym regimentem z pewnością w nim utknie, przez co może być flankowany z jednej strony <drugą flankę osłaniają nam LB>, ale na to mamy oath stone, więc spokojna broda nic się nie dzieje. LB oczywiście <jeżeli nie ma nikogo po drodze to mogą albo szarżować w adwersarza albo stać z boku i bronić dostępu do maszyn.
Czekam na komentarze
Ostatnio zmieniony 30 lip 2010, o 00:15 przez Jab, łącznie zmieniany 6 razy.
Paskudny uśmiech power gamera
tak wygladal podobnie moj klocek glowny z 7edycji ale zamiast bsb 1+save dalem mu +1save bo to roznica jednego save a punktow duzo. po za tym jesli ustawiasz ich po 5 to za duzo o jednego runa bo albo wydzie ci sztandar oddzialu albo bohater jakis.
ja bym szedl w hordy
edit: a i jesli dobrze widze to twoj rune i lord ma te same runy w tej samej konfiguracji obrone
ja bym szedl w hordy
edit: a i jesli dobrze widze to twoj rune i lord ma te same runy w tej samej konfiguracji obrone
Ten jeden AS to spora różnica, w szczególności że teraz deatstary robi się z unitów z b.dużą siłą.kauczuk pisze:zamiast bsb 1+save dalem mu +1save bo to roznica jednego save a punktow duzo.
Hordy Ci wytną. A tego drugiego zdania nie rozumiem. Przecież bohaterowie wypychają cały FCG i kropkakauczuk pisze: po za tym jesli ustawiasz ich po 5 to za duzo o jednego runa bo albo wydzie ci sztandar oddzialu albo bohater jakis.
ja bym szedl w hordy
Dzięki za uwagę. Tylko nie bardzo wiem jak temu zaradzićkauczuk pisze:edit: a i jesli dobrze widze to twoj rune i lord ma te same runy w tej samej konfiguracji obrone
Paskudny uśmiech power gamera