Posiadam imperium i gram od jakichś 3 lat ale ciężko mi się było zabrać za malowanie Teraz znalazłem czas i skończyłem puki co 10 łuczników. podstawek jeszcze nie ma, ale zrobię jak będę miał więcej modeli pomalowanych. Oczu nie maluję bo zawsze miałem z tym problemy a na stole z odległości metra i tak będą "ginąć" wśród ilości figur. Następne robię działo, obsługa już w połowie pomalowana.
Wina zdjęcia, cały czas kombinuję z robieniem zdjęć figurom i coś mi nie wychodzi. Czy najlepsze jest dzienne światło przy robieniu zdjęć? Te zdjęcia które tu zamieściłem są robione przy lampkach świecących punktowo na figury.
Każda powierzchnia jest malowana minimum 2 kolorami. Spodnie to Liche Purple, rozjaśnione Warlock Purple i zwaszowane Badab Black (w większości we wgłębieniach) Nie rozjaśniałem po waszu bo chcę taki ciemny efekt purpurowego. Hełmy to Boltgun Metal, wasz Badab Black, rozjaśnienie Chainmail i rozjaśnienie Mythrill Silver. Nawet groty strzał są trzema kolorami pojechane, fakt że może ostatnie rozjaśnienie jest za mocne.
Wrzucam jeszcze kapitana z "finecasta". Pomalowałem go w międzyczasie jak malowałem łuczników ale dopiero dziś zdjęcia zrobiłem. Fajnie się malowało "finecasta" bo detale są wyraźne i "wystają", łatwo się nanosi poszczególne warstwy na szczegóły. Jedyny minus to to że drobne i cienkie elementy są bardzo delikatne. Mi złamały się sztylety na hełmie "trzymające" pióra. Przykleiłem je na green stuffie który uformowałem w węzeł szarfy, trzymają się ale i tak jeden jest bez rękojeści. Wiem że młotek wygięty ale to zauważyłem po przyklejeniu ręki do reszty
Skończony dzisiaj mag shadow, zrobiony na konkurs na maga imperium w lokalnym sklepie. Kombinowany z zestawów nekromanty wampirów (większość ), magów imperium i flagelantów.