Powstawanie armii Ostermark

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

Awatar użytkownika
krilan
"Nie jestem powergamerem"

Powstawanie armii Ostermark

Post autor: krilan »

Posiadam imperium i gram od jakichś 3 lat ale ciężko mi się było zabrać za malowanie :oops: Teraz znalazłem czas i skończyłem puki co 10 łuczników. podstawek jeszcze nie ma, ale zrobię jak będę miał więcej modeli pomalowanych. Oczu nie maluję bo zawsze miałem z tym problemy a na stole z odległości metra i tak będą "ginąć" wśród ilości figur. Następne robię działo, obsługa już w połowie pomalowana.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Myth
Szef Wszystkich Szefów

Post autor: Myth »

Nie wygląda źle, tylko na kilku powierzchniach (spodnie, elementy metalowe) wygląda, jakbyś nałożył tylko jeden kolor, wina zdjęcia, czy do poprawy? ;-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
krilan

Wina zdjęcia, cały czas kombinuję z robieniem zdjęć figurom i coś mi nie wychodzi. Czy najlepsze jest dzienne światło przy robieniu zdjęć? Te zdjęcia które tu zamieściłem są robione przy lampkach świecących punktowo na figury.
Każda powierzchnia jest malowana minimum 2 kolorami. Spodnie to Liche Purple, rozjaśnione Warlock Purple i zwaszowane Badab Black (w większości we wgłębieniach) Nie rozjaśniałem po waszu bo chcę taki ciemny efekt purpurowego. Hełmy to Boltgun Metal, wasz Badab Black, rozjaśnienie Chainmail i rozjaśnienie Mythrill Silver. Nawet groty strzał są trzema kolorami pojechane, fakt że może ostatnie rozjaśnienie jest za mocne.

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów

Post autor: Jagal »

Dobre porządne malowanie - taki solidny TT -> w zupełności starczy na stół. Jak będą podstawki zrobione to będą już wogóle dobrze wyglądali.

Tak czy siak brakuje mi krawędziowania po tym washu. Zwłaszcza na paskach.

pzdr!