Kudłate krasnoludy jadą zdobyć Białystok.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Kudłate krasnoludy jadą zdobyć Białystok.

Post autor: kudłaty »

Ponieważ zapanował po ostatnim drafcie jakiś dziwny defetyzm postanowiłem wrócić do gry pokurczami co by udowodnić swoje. Nowy draft do krasnali jest totalnie do bani, stary to było coś, a teraz wszystkie rozpy będą nudne jak flaki z olejem. Tylko ten BSB i BSB, ale cóż począć jak chłopaki wpychają mnie w ten podły schemat to przecież nie będę osłabiał sobie rozpy tylko po to by się lepiej poczuli że niby znają się na pisaniu limitów a rozpiski się różnią.

1 Runelord @ 373.0 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [55.0]
Rune of the Furnace
Spelleater Rune

1 Dwarf Lord @ 226.0 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [45.0]
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Talisman [5.0]
Rune of the Furnace

1 Thane @ 165.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Talisman [45.0]
Master Rune of Challenge
Rune of Brotherhood
Runic Armour [25.0]
Master Rune of Gromril
Runic Weapon [5.0]
Rune of Fire

32 Warriors @ 335.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

30 Rangers @ 345.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Standard; Musician

30 Hammerers @ 378.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Grudge Thrower @ 145.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [50.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating

1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)

1 Cannon @ 130.0 Pts
Engineering Runes [40.0]
Rune of Burning
Rune of Forging

5 Hammerers @ 78.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

5 Miners @ 55.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour

Models in Army: 118

Total Army Cost: 2400.0

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

co za bzdura, masz szmatę!
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Myśleliście, że nie będzie szmaty? A tu... klops :D
Obrazek

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

Standardzik i Lordpeda :P

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Kudłaty zdradził ideały swojego battla - widac ze AR poszło o krok za daleko w swoich cięciach ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Kudłaty ten twój Lordunie to ten upirdas na 1+ z rerollem, i że można go najwyżej z siłą 5 jechać :?: :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Nie to 1+,reroll i odp na killingi, ogień. Prosta i dobra kombinacja, która do ery brzytwy robiła swoje. Takie standardowe zabezpieczenie na Lordu do bitki, a jak widać Kudłaty ma chęć pokombinować z lordem na tarczy i młociarzach. BSb jak sądzę w rangersach lub minersach by coś blokować od tyłu? Fajne w tej rozpie jest to że jednostki które wziął są na tyle uniwersalne, że w razie czego herosi mogą być w co najmniej dwóch z nich.
Run o którym mówisz, rzeczywiście niszczy psychicznie armaty i wszystko co ma brzytwę na sobie, ale kosztuje jakoś 50 punktów.

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1100
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

kudłaty Pn 21 lut 2011, 20:41 pisze: Problem jest taki, że o ile na drużynówkę MRoC faktycznie jest fajny, o tyle na singlu jest martwy w co którymś match upie. Plan z rangerami ma taki problem że, są armie które mają mega problem po takim zagraniu, a może się również okazać że właśnie dałem komuś mega fajny prezent za 450pkt. Jako patent na dostawienie jest syty, na singla, już nie bardzo. Np. na twoje DE Barb. stawiasz hydrę tyłem, harpie tyłem i blokują szarżę warriorom, dark riderzy znowu tyłem i nagle MRoC nie działa wcale bo korsarze i black guard są odporni, masz turę stawiasz mi harpie pod nosem żebym nie kombinował i ustawiasz klocek który ich ściśnie bez problemu. Albo wybiegasz hydrą obniżasz T i zastanawiasz się po co krasnolud wystawił klocek za około 600pkt pod twoim nosem skoro po twoim strzelaniu liczy on 3-4 modele.
Co się zmieniło przez rok w kwestii grywalności MRoC w rangerach/minerach?
A do ideału brakuje tylko, żeby minerzy byli w core i kosztowali tyle co warriorzy teraz ;)
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Słuszne spostrzeżenie Danrakh. Tylko tam była alternatywa, jedno albo drugie. W obecnym wariancie nie ma zresztą longów tylko są zwykli rangerzy by minimalizować ewentualną stratę. Obecnie kiedy wypadła jedna maszyna pojawiły się punkty. Można powiększyć klocki o jakieś 10-12 modeli, co jest jakimś rozwiązaniem oczywiście. Można wsadzić 10 strzelców/kuszników które mnie np. nie zachwyca. Można powiększyć górników (co nie jest tak głupie bo 20 gości w klocku już coś potrafi zawalczyć) ale traci się wtedy odginaczki. No i zostaje ten bsb z przyciągajką (lepsze to niż reroll save'a) który w większości partii będzie starał się łapać nią jakiegoś śmiecia na pewną śmierć. Nie bez znaczenia są też nowe armie które wyszły. Nowe wampiry już nie karcą tak jak stare, natomiast nowe ogry są realnym zagrożeniem na które spalenie szarży oddziałowi nie brzmi źle.

Awatar użytkownika
Artur
Chuck Norris
Posty: 541
Lokalizacja: Koszalin, Klub Zad Trolla

Post autor: Artur »

Wiem, że wszystko zależy od sytuacji i przeciwnika, ale które z tych 3 oddziałów puszczasz najczęściej w hordzie ?
Obrazek

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Stanie w zwykłej formacji jest dla cieniasów, nie po to masz dwuręczną siekierę by ustawiać liczebnością drużyny koszykarskiej w szeregu, w czasie gry czasem zdarza się to zmienić np. w combacie z eterykami lub robiąc dzikie akcje hammeresami, aczkolwiek nie ma racjonalnych powodów do niestania hordą. Ewentualnie na bretę możnaby próbować tak żeby brać steadfast w pierwszej turze.

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

kudłaty pisze:Stanie w zwykłej formacji jest dla cieniasów, nie po to masz dwuręczną siekierę by ustawiać liczebnością drużyny koszykarskiej w szeregu
Bardzo fajne zdanie Broda! ;)

Rozpa dobra, nie wiem czy coś lepszego można teraz stworzyć.
Opcje na pierdyliardzie kuszy i thundów są imo słabe, przy slosie są wręcz fatalne.
Ewentualnie kombinowałbym na dużych rangerach (tak jak masz) i dużych minerach z wiertłem. Takie oddziały, które mogą przypunktować jeśli muszą, a mogą też "uciec" od większego zagrożenia.
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1100
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Kudłaty, skrobniesz raporcik z BoBa? Przy wynikach nie ma dopisanych armii, więc pewien nie jestem ale chyba w TOP20 krasnali nie było?

Edit:
:oops:
Już zamykam kłapaczkę w takim razie.
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2012, o 12:14 przez Danrakh, łącznie zmieniany 1 raz.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

pewnie dlatego, ze Kudlacz sedziował:)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1100
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Kudłate krasnoludy pojechały do Babic zamiast do Białego i na dodatek pokazały na co je stać. Gratki.

Masz jakieś przemyślenia co do rozpiski? Brakowało Ci czegoś? Patrząc na wynik to chyba niekoniecznie ;)

Wystawiałeś BSB w rangersach czy nie było potrzeby?
Na obecnym drafcie MRo Ballance > Spelleater (na kowadle rzecz jasna)?
Drużynówka to oczywiście specyficzne środowisko turniejowe ze względu na możliwość kształtowania pairingu, ale patrząc na obecny meta game są armie przeciwko którym grałbyś raczej na remis?
Mocno uproszczając sprawę powinieneś notować jeden hit na turę (w sumie z obu klopek) i raz na bitwę każdą z nich misfire. To wystarczy (w połączeniu z cannonem i kowadłem), żeby sprowadzić oddziały przeciwnika do rozsądnych rozmiarów? Lepiej trafiałeś? Gorzej?
Często rezygnowałeś z użycia kowadła (w relacji z Babic przeczytałem, że nie ładowałeś run co turę w każdej bitwie)?

Pozdrawiam
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Danrakh pisze: Wystawiałeś BSB w rangersach czy nie było potrzeby?
Często. Stoi tam większość gier aczkolwiek nie wszystkie.
Danrakh pisze: Na obecnym drafcie MRo Ballance > Spelleater (na kowadle rzecz jasna)?
Moim zdaniem tak, czasem trzeba wziąć coś na twarz, aczkolwiek w moim odczuciu jest to lepsza opcja.
Danrakh pisze: Drużynówka to oczywiście specyficzne środowisko turniejowe ze względu na możliwość kształtowania pairingu, ale patrząc na obecny meta game są armie przeciwko którym grałbyś raczej na remis?
Rozpiska nie jest wcale ztechowana na mirrory, nadwyżką skilla nie wiele się osiągnie, tu rwałbym remis. Lizaki to słaba opcja, brakuje miejsc do rwania punktów a salki jednak zadają sporo obrażeń, jak przeciwnik czegoś nie spieprzy to jest ciężka walka o remis. Zwróć tylko uwagę, że mój styl gry jest bardzo agresywny i przy słabych umiejętnościach jest to niemal pewna maska w plecy niezależnie od przeciwnika.
Danrakh pisze: Mocno uproszczając sprawę powinieneś notować jeden hit na turę (w sumie z obu klopek) i raz na bitwę każdą z nich misfire. To wystarczy (w połączeniu z cannonem i kowadłem), żeby sprowadzić oddziały przeciwnika do rozsądnych rozmiarów? Lepiej trafiałeś? Gorzej?
Lepiej, przecież moje wyniki to sam fart, zero skilla.
Danrakh pisze: Często rezygnowałeś z użycia kowadła (w relacji z Babic przeczytałem, że nie ładowałeś run co turę w każdej bitwie)?
z HE 2x pocisk w lwy, raz żeby spowolnić i nie dostać ich na flanke, drugi raz bo zabicie jednego połowiło oddział w ostatniej turze. I pchnięcie w orła by maszyn nie zajął.
z Bre dwa pchnięcia na początku gry, z czego jedno bo szarża z przyciągajki na 6+ została spalona na 3 kościach.
z EMP było sporo popchnięć tam poszło 4-5, aczkolwiek każdorazowo dawało to co najmniej 100pkt oddział.
z WE 2 pchnięcia.
z WOCH 1.
Pewnie o jakiejś 1-2 zapomniałem, wychodzi 15 czyli co drugą turę.

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1100
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

kudłaty pisze:
Danrakh pisze:Mocno uproszczając sprawę powinieneś notować jeden hit na turę (w sumie z obu klopek) i raz na bitwę każdą z nich misfire. To wystarczy (w połączeniu z cannonem i kowadłem), żeby sprowadzić oddziały przeciwnika do rozsądnych rozmiarów? Lepiej trafiałeś? Gorzej?
Lepiej, przecież moje wyniki to sam fart, zero skilla.
:mrgreen:
Pytałem, bo w sumie na papierze wygląda to na względnie niedużą ilość strzelania, ale rozumiem, że jednak tyle wystarczy.

Dzięki za odpowiedzi i raz jeszcze gratulacje.

Cztery maski na pięć bitew założył... masakra jakaś...
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Rewolucji w rozpisce ciąg dalszy.

Kod: Zaznacz cały

1 Runelord @ 373.0 Pts
     Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
     Runic Talisman [55.0]
         Rune of the Stone
         Master Rune of Balance

1 Dwarf Lord @ 226.0 Pts
     General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
     Runic Armour [45.0]
         Rune of Preservation
         Rune of Resistance
         Rune of Stone
     Runic Talisman [5.0]
         Rune of the Furnace

1 Thane @ 165.0 Pts
     Gromril Armour; Battle Standard
     Runic Talisman [45.0]
         Master Rune of Challenge
         Rune of Brotherhood
     Runic Armour [25.0]
         Master Rune of Gromril
     Runic Weapon [5.0]
         Rune of Fire

32 Warriors @ 335.0 Pts
     Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

30 Rangers @ 345.0 Pts
     Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Standard; Musician

30 Hammerers @ 378.0 Pts
     Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Grudge Thrower @ 150.0 Pts
     Engineer
     Engineering Runes [55.0]
         Rune of Accuracy
         Rune of Penetrating
         Rune of Burning

1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
     Engineer
     Engineering Runes [75.0]
         Rune of Accuracy
         Rune of Penetrating (x2)

1 Cannon @ 125.0 Pts
     Engineering Runes [35.0]
         Rune of Forging

5 Hammerers @ 78.0 Pts
     Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

5 Miners @ 55.0 Pts
     Great Weapon; Heavy Armour

Models in Army: 118

Total Army Cost: 2400.0

eddie
Chuck Norris
Posty: 409
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: eddie »

Widzę że jednak dokonałeś niesamowicie rewolucyjnej zmiany,i postanowiłeś mieć działo działające na seera i większość kowbojów ;p

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Ciekawe, czy kurduplami da się grać teraz inaczej niż a'la Kudłaty? Oczywiście skutecznie.
Wszystko co do tej pory widziałem to 3 maszyny, kowadło, BSB, hero, 3 hordy i jakieś drobne wariacje tegoż. Kopia kopii kopii.

ODPOWIEDZ