Strona 1 z 20

Smh's Barak Varr Dwarfs - 04.07 Dwarf Juggernaut – TA2!

: 10 sty 2013, o 16:09
autor: Smh
Ave!

Przyszła kolej bym ja założył temat odnośnie moich postępów nad armią ;)

Całość to krasie z twierdzy morskiej Barak Varr czyli schemat kolorystyczny niebiesko-błękitno-morsko-biały i tego będę się starał trzymać.

Historyja opowieści:

WIP:
Gyro: [klik]
Cannon: [klik]
Okręt: [klik]
Podstawki: [klik]
50x Warriors GW: [klik]
Iron Drakes: [klik]


Ukończone:
Lord and Wheelbearers: [klik]
Dragon Slayer: [klik]
Torpedo Bomber: [klik]


Pozdr
Smh

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 10.01 Gyro

: 10 sty 2013, o 16:27
autor: smiejagreg
Jak Ci się podoba ciemne drewno, to je tak zostaw i po problemie.
Co do rozjaśnienia prawej nogi pilota, to już nie ma czego rozjaśniać - rozjaśnione na maksa :mrgreen: :wink:

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 10.01 Gyro

: 10 sty 2013, o 16:47
autor: Smh
edit: przeniosłem z pierwszego postu, bo się uciążliwie go edytowało:


---------

Na początek wrzucam WIPa Gyrocopera:

do zrobienia:
- pomalować oczy
- pomalować buty
- tylko jedna warstwa na sakwach jest, więc dokończyć
- tylko jedna warstwa na siedzisku i oparciu - wykrawędziować
- rękojeść topora
- dokończyć zegar prędkościomierza
- dopieścić kolczugę
- podstawka (czeka na dedykowane podstawki dla całej armii)

z czym mam problem:
- drewno - z jednej strony podoba mi się takie ciemne, ale chyba przydałoby się rozjaśnić i problem z doborem koloru mam :(
- prawa noga pilota... no ni cholery nie wychodzi mi rozjaśnienie tego - ciągle wygląda nienaturalnie

Obrazek

z góry dzięki za wszelkie uwagi!
smiejagreg pisze:Jak Ci się podoba ciemne drewno, to je tak zostaw i po problemie.
Co do rozjaśnienia prawej nogi pilota, to już nie ma czego rozjaśniać - rozjaśnione na maksa :mrgreen: :wink:
drewno chyba ciut na krawędziach tylko rozjaśnię, a noga, faktycznie do fotki została prawie najjaśniejszym pomalowana, wieczorem wrzucę washa na nią i na spokojnie do tego usiądę ;)

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 10.01 Gyro

: 10 sty 2013, o 16:49
autor: Fuxiorr
Smh pisze:
smiejagreg pisze:Jak Ci się podoba ciemne drewno, to je tak zostaw i po problemie.
Co do rozjaśnienia prawej nogi pilota, to już nie ma czego rozjaśniać - rozjaśnione na maksa :mrgreen: :wink:
drewno chyba ciut na krawędziach tylko rozjaśnię, a noga, faktycznie do fotki została prawie najjaśniejszym pomalowana, wieczorem wrzucę washa na nią i na spokojnie do tego usiądę ;)
Uważaj by nie przesadzić z farba i nie powstały grube warstwy :wink:

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 10.01 Gyro

: 10 sty 2013, o 16:55
autor: smiejagreg
Washa możesz wrzucić, ale imho tylko dla obczajenia, jak się rozkładają fałdy, jak powinny wyglądać rozjaśnienia. A rozjaśnienia maluj, kombinatorze jeden, a nie washuj [-X :!: . Kto to widział, żeby sobie aż tak upraszczać :!:

Nie wiem, jak podchodzisz do tego malowania, czy zależy Ci na speedzie, czy nie... Nawet śmigło by można jeszcze poprawić, bo jest dość płaskie... Poprawić można zawsze i wszystko, kwestia tylko czasu i wymagań własnych...

PS. Dobrze, że w końcu zacząłeś galerię :wink:

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 10.01 Gyro

: 10 sty 2013, o 17:10
autor: Raqq
Cóż powiedzieć, fajny jest =D>

Bałem się tego schematu kolorów na krasiach, bo chyba bym nie zdzierżył twojej mega kolekcji pomalowanej na elficki błękit (gorzej to już tylko różowy :wink: ), ale dają radę.

Czekam na te podstawki! Maluj dalej, może moje wnuki zobaczą tu kiedyś skończony oddział (sorki, nie mogłem się powstrzymać - już nie będę) :P

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 10.01 Gyro

: 10 sty 2013, o 18:47
autor: Smh
smiejagreg pisze:Washa możesz wrzucić, ale imho tylko dla obczajenia, jak się rozkładają fałdy, jak powinny wyglądać rozjaśnienia. A rozjaśnienia maluj, kombinatorze jeden, a nie washuj [-X :!: . Kto to widział, żeby sobie aż tak upraszczać :!:
ech... nosz i mam dylemat... ja tam lubię washe, dużo przyspieszają, a wiesz, że w kolejce czeka 600 krasi... ;)
smiejagreg pisze:Nie wiem, jak podchodzisz do tego malowania, czy zależy Ci na speedzie, czy nie... Nawet śmigło by można jeszcze poprawić, bo jest dość płaskie... Poprawić można zawsze i wszystko, kwestia tylko czasu i wymagań własnych...
tak, mam plan = jaśniej na środku każdej "łaty", mam nadzieję, że słuszny ;)
smiejagreg pisze:PS. Dobrze, że w końcu zacząłeś galerię :wink:
dobra motywacja jest to i będzie co tu wrzucać ;)

Raqq pisze:Czekam na te podstawki! Maluj dalej, może moje wnuki zobaczą tu kiedyś skończony oddział (sorki, nie mogłem się powstrzymać - już nie będę) :P
Ty wiesz dlaczego on został pomalowany prawda? Bo ostatnio zarobił na siebie zabijając sporo orasków... ;) w ten sposób będę wybierał modele do malowania ;D - ech biedni Slayerzy :P

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 10.01 Gyro

: 11 sty 2013, o 13:10
autor: Morsereg
czyli rozumiem, ze nastepne w kolejce sa maszynki :D

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 12.01 WIP Cannon

: 11 sty 2013, o 13:17
autor: Smh
Morsereg pisze:czyli rozumiem, ze nastepne w kolejce sa maszynki :D
8) [-X jak dojdą sprzęty do konwersji to lordziu na tarczy do PTOMa :>

edit:

przyszły gadżety do konwersji i nie mogłem się powstrzymać by nie przetestować mojego pomysłu... jeśli Morska Twierdza to i odpowiednia artyleria :D

konwersja działa we wstępnej fazie produkcji, poznajecie wózek? ;)

Obrazek

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 12.01 WIP Cannon

: 12 sty 2013, o 12:59
autor: Kojot
5 dział to nie lekka przesada? te mniejsze rozumiem będą na organki :D

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 12.01 WIP Cannon

: 12 sty 2013, o 13:05
autor: Smh
Kojot pisze:5 dział to nie lekka przesada? te mniejsze rozumiem będą na organki :D
5 dział to akurat na 10k pkt ;)

tak, planuje organki - wziąłem na próbę i zobaczymy jak wyjdzie, jak spoko to zrobię ze 4szt

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 12.01 WIP Cannon

: 12 sty 2013, o 13:07
autor: smiejagreg
Bardzo dobrze to wygląda, działa dalekosiężne będą :wink: ...

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 12.01 WIP Cannon

: 12 sty 2013, o 13:08
autor: Sevi
Super wygląda :) =D>

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 12.01 WIP Cannon

: 12 sty 2013, o 13:13
autor: PiotrB
przecież od razu widać ,że to ze szkoły inżynierii w Nuln ! A nie z jakiś pokurczowych kazamatów! :)...

...a tak poważnie to super pomysł! :)

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 12.01 WIP Cannon

: 12 sty 2013, o 14:56
autor: Rasti
Ale zajebista robota. Po prostu świetne lufy. =D>
Skąd takie masz? Robione na zamówienie?
No i wózek... Może mu kółka jeszcze wymienisz? Bo w sumie w tym skullpasowym to chyba najgorszy efekt robią właśnie te kółka...

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 12.01 WIP Cannon

: 12 sty 2013, o 15:01
autor: smiejagreg
Myślę, że doskonale pasują właśnie takie kółka do morskiej twierdzy...

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 12.01 WIP Cannon

: 12 sty 2013, o 15:17
autor: Smh
Rasti pisze:Ale zajebista robota. Po prostu świetne lufy. =D>
Skąd takie masz? Robione na zamówienie?
No i wózek... Może mu kółka jeszcze wymienisz? Bo w sumie w tym skullpasowym to chyba najgorszy efekt robią właśnie te kółka...
na zamówienie bym chyba zbankrutował ;)

tutaj pełny asortyment: http://www.modelnet.pl/products/64

tak jak pisał smiejagreg - wg mnie pasują do dział okrętowych i je takie zostawię :)

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 12.01 WIP Cannon

: 12 sty 2013, o 15:27
autor: Rasti
Kwestia gustu :)
A sklepik fajny.

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 13.01 WIP Lord

: 13 sty 2013, o 21:53
autor: Smh
jak wspominałem, części do konwersji przybyły więc zacząłem pracę nad figsem do PTOMa...

mocny wip, duże jeszcze rzeźbienia zostało, ale już stoi i wygląda jak chciałem ;)

mocne ściskanie w dołku było jak konwertowałem metalowego figsa, ale cóż... efekt mam nadzieję daje radę :)

przedstawiam: Dwarf Barak Varr Lord and Wheelbearers

(na pierwszej focie porównanie do oryginalnego figsa)

Obrazek

Re: Smh's Barak Varr Dwarfs - 13.01 WIP Lord

: 13 sty 2013, o 22:00
autor: Morsereg
its gonna be legen....wait for it... dary :D
zarabiscie wyglada :D i fajne wykorzystanie white dwarfa.

jak rozumiem jako slayerow bedziesz mial long drongs piratow :D