Lizaki na Drakona

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Lizaki na Drakona

Post autor: Ziemko »

Rozpa niemal identyczna z rozpa z MB , mianowicie :


Slann BSB , Divine Plague of Protection , War Baner , Plaque of Tepok , Diadem Of Power

Priest level 2 2xDS

Veteran LA , SH , GW , Sotek , Quetzl , Aura of Quetzl , Charm Of the Jaguar Warrior


60 Skinkow ( 30 pipy , 30 javeliny , 10 z javelinami scout)

4xkroxy
4xkroxy
3xkroxy
3xTerki


3xSalki

Moj nowy standard , ktory poki co sprawdza sie naprawde ladnie :)

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

No ziemko jestem z Ciebie dumny. ;) B. fajne.

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Moim zdaniem zajebiste. Nic dodać nic ująć.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Jedyne co bym zmienił to dał na slannie 3 spawningi: quetzla, soteka i choteca, a reszta jak już wczesniej udowodniles zajebista :)
Ja z moim zboczeniem zamieniłbym jedną trojke koxów na 2x4 terki
Zeby armia bardziej uniwerslana była i szybciej magow dopadała, a terki powodują to ze STank nie pivotuje tam gdzie chce :)

pzdr

Awatar użytkownika
Jaro
Chuck Norris
Posty: 448
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Jaro »

Zgadzam się z crusderem co do tych terek. 2 oddziały mogą wmiare szybko dopaść magów czy też usunąć maszyny (oczywiście jeśli dojdą).

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

Jaro pisze:Zgadzam się z crusderem co do tych terek. 2 oddziały mogą wmiare szybko dopaść magów czy też usunąć maszyny (oczywiście jeśli dojdą).
Ale kroxy ładnie blokują np bretkę.. to jest spora siła uderzeniowa w sumie 3 oddziały kroxów. 2 już wyglądają dużo biedniej.

Awatar użytkownika
Jaro
Chuck Norris
Posty: 448
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Jaro »

No tak, ale przyjmijmy, że Ziemko trafiłby na HE no to jeszcze magie udałoby się powstrzymać, ale spora liczba maszyn zmiotłaby kroxy dość szybko. To samo by było z krasiami (chyba, że slann by trafił pitke) i z każdą armią opartą na maszynach. Właśnie kroxy są bardzo podatne na wszelkiego rodzaju maszyny, a większa ilość terek dałaby szanse by kroxy doszły do walki ponieważ przeciwnik skupiłby sporą część uwagi właśnie terkom.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Myslalem o tym , ale przyznam szczerze , ze z defensami to problemy rzadko kiedy mam , a takie turbo ofensy potrafia mi zagrozic , dlatego wole wiecej walki. Poza tym , gdybym wzial 2gie terki to bylby to powrot do starej oldschoolowej rozpy , co nie do konca mi pasuje , no a poza tym rozpa jest przynajmniej oryginalna :) Dzieki za komenty :)

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Myslalem ze znalazlem juz swoje eldo rado , a teraz zaczynam sie wachac zeby jednak zmienic rozpe... Mysle nad wywaleniem terek , bo jeden oddzial 3ech jednak sie slabo sprawdza bo za latwo spada... Mam kilka pomyslow , albo za nich wchodza chamki , albo 2xskinki (zdejme scout i powinno na styk byc) , albo powroce do oldschoodla i zrobie 2x4 terki kosztem 3krxow...

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Ja bym wystawił chamki... Przeciwnik wtedy chociaż w pewnym stopniu determinuje rozstawienie pod teren tak, by chamki miały problem z ustawieniem się przy nim...

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Wlasnie mysle o 7 chamkach , bo jakbym wystawil piateczke gola to nie bede mial co zrobic z 30 pktami...

ODPOWIEDZ