Początki z VC (UP 30.09)
Początki z VC (UP 30.09)
Wampiry na 1200p bez żadnych ograniczeń, będą walczyć z Krasiami na 2 armatkach i organie, WE na tłumie łuczników z 2 magami i lizakami na kawie i kowbojach.
31 Skeleton warriors + FCG + banner of swiftness 200p
30 zombies + musician + standard bearer 100p
Vampire 214p
-Heavy armor
-Enchanted shield
-Talisman of endurance
-Beguile
-Dread Knight
-Aura of Dark Majesty
Master Necromancer 245p
-4lvl
-Talisman of Preservation
-General
-9 Black knights + barding + lance 234p
Plan jest taki zombie blokują mocne oddziały wroga obok nich idą szkiele z nekrosem i wskrzeszają zombie w ostateczności atakują od flanki, black knight z wampirem wbijają się w piechotę wroga, bądź w maszynk(u krasiów)
31 Skeleton warriors + FCG + banner of swiftness 200p
30 zombies + musician + standard bearer 100p
Vampire 214p
-Heavy armor
-Enchanted shield
-Talisman of endurance
-Beguile
-Dread Knight
-Aura of Dark Majesty
Master Necromancer 245p
-4lvl
-Talisman of Preservation
-General
-9 Black knights + barding + lance 234p
Plan jest taki zombie blokują mocne oddziały wroga obok nich idą szkiele z nekrosem i wskrzeszają zombie w ostateczności atakują od flanki, black knight z wampirem wbijają się w piechotę wroga, bądź w maszynk(u krasiów)
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, o 09:54 przez Omegon, łącznie zmieniany 1 raz.
wampirowi daj lance albo moje ulubone zlozenie na koniu:
Sword of might, enchanted shield, dawnstone
bardzo fajne VP na nim dobrales, rozpiska powinna fajnie grac
Sword of might, enchanted shield, dawnstone
bardzo fajne VP na nim dobrales, rozpiska powinna fajnie grac
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Dzięki Qc o lancy całkowicie zapomniałem miała się ona znaleźć w tej rozpisce
Kolejna rozpiska na 2200p(czyli pogram sb na proxach niestety) bez ograniczeń tym razem przeciwko samym krasiom na parku maszynowym i masie strzelania.
2x30 zombie + muzyk + sztandar do chronienia przed ostrzałem oddziału szkieli i blokowania hammererów 2x100p
61 szkieletów do trzymania w środku nekrosa, klepacza cokolwiek :d FCG + banner of swiftness 350p
Vampire Lord 547p
-Nightmare
-Sword of might (+1S)
-Armor of Destiny(heavy armor, 4+WSv)
-shield (+1AS)
-Dawnostone(RR do AS)
-Aura of Dark Majesty (6" - 1 LD)
-Beguile (wróg ma re-roll do rzutów na trafienie jak zda test -3 LD(-4 w praktyce))
-Dread Knight (+2WS, muszę przyjąć wyzwanie)
-Red Fury( ekstra atak za każdą zadaną ranę)
-4lvl używa magii shadow
Necromancer 145p
-2lvl vampire magic
-Talisman of Preservation (4+ WSv)
Necromancer 170p
-2lvl death
-Talisman of Endurance (5+ WSv)
-Power stone
Wight King 174p
-na steedzie z bardingiem
-lanca + tarcza
-War banner
16 Black Knights FCG 522p
-Lance
-Barding
-Banner of the Barrow (+1 to hit)
Muszę jeszcze wymyślić co wepchnąć za te 90p, ogólnie rzecz biorąc nie chciałem brać maszkar typu Terrorek, Mortis itp. bo by ich w 2 turze już nie było od tych wszystkich armat, organków i całej reszty tego dziadostwa.
I co sądzicie o tej rozpisce ??
Kolejna rozpiska na 2200p(czyli pogram sb na proxach niestety) bez ograniczeń tym razem przeciwko samym krasiom na parku maszynowym i masie strzelania.
2x30 zombie + muzyk + sztandar do chronienia przed ostrzałem oddziału szkieli i blokowania hammererów 2x100p
61 szkieletów do trzymania w środku nekrosa, klepacza cokolwiek :d FCG + banner of swiftness 350p
Vampire Lord 547p
-Nightmare
-Sword of might (+1S)
-Armor of Destiny(heavy armor, 4+WSv)
-shield (+1AS)
-Dawnostone(RR do AS)
-Aura of Dark Majesty (6" - 1 LD)
-Beguile (wróg ma re-roll do rzutów na trafienie jak zda test -3 LD(-4 w praktyce))
-Dread Knight (+2WS, muszę przyjąć wyzwanie)
-Red Fury( ekstra atak za każdą zadaną ranę)
-4lvl używa magii shadow
Necromancer 145p
-2lvl vampire magic
-Talisman of Preservation (4+ WSv)
Necromancer 170p
-2lvl death
-Talisman of Endurance (5+ WSv)
-Power stone
Wight King 174p
-na steedzie z bardingiem
-lanca + tarcza
-War banner
16 Black Knights FCG 522p
-Lance
-Barding
-Banner of the Barrow (+1 to hit)
Muszę jeszcze wymyślić co wepchnąć za te 90p, ogólnie rzecz biorąc nie chciałem brać maszkar typu Terrorek, Mortis itp. bo by ich w 2 turze już nie było od tych wszystkich armat, organków i całej reszty tego dziadostwa.
I co sądzicie o tej rozpisce ??
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, o 10:30 przez Omegon, łącznie zmieniany 1 raz.
a teraz do lektury rule booka
masz 2 magiczne zbroje na 1 postaci-Armor of Destiny(heavy armor, 4+WSv)
-Enchanted shield (+2 AS)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
A nie zauważyłem tego, regułkę znam po prostu uszło w tłoku czyli zmieniam tarczę na zwykłą
Zmienione.
A co ogólnie sądzisz o tej rozpie misha?
Zmienione.
A co ogólnie sądzisz o tej rozpie misha?
porzucaj kostkami
wszytkie krasnoludowe maszyny i strzelcy beda walic w Black K z herosami
przezyjesz i dojedziesz do jakiejś walki, pewnie wygrasz, nie to poplyniesz
zalezy co kolega bedzie mial, jak nastawi rozpe pod ciebie to ciezko bedziesz mial zeby z magia sie przebic i dojechac
wszytkie krasnoludowe maszyny i strzelcy beda walic w Black K z herosami
przezyjesz i dojedziesz do jakiejś walki, pewnie wygrasz, nie to poplyniesz
zalezy co kolega bedzie mial, jak nastawi rozpe pod ciebie to ciezko bedziesz mial zeby z magia sie przebic i dojechac
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
To ja nie wiem po co mu jest wybór tej magii cienia Wampirzy lord zawsze jest generałem bo ma 10 LD magia shadow jest możliwa do użycia tylko gdy masz 2 takie wampiry
No tak a ja mówiłem post w górę właśnie o dużym wampirku, a na punkty mniejsze niż 4000 dwóch nie wystawisz
taki life na 5K takich lordow byloby ok, jeden z LoV, drugi z Shadow'em i obaj killerzy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
No właśnie
Jeśli się nie mylę mógłbym trzymać przed BK tak 5" przed nimi Dire Wolves żeby wróg musiał strzelać w nie, nie w BK. Czy jest taka możliwość??
To rozwiązało by problem armatek na jedną dwie tury
Jeśli się nie mylę mógłbym trzymać przed BK tak 5" przed nimi Dire Wolves żeby wróg musiał strzelać w nie, nie w BK. Czy jest taka możliwość??
To rozwiązało by problem armatek na jedną dwie tury
Obalę twoją teorię
Kolega nie ma organek w tej chwili i raczej długo nie będzie miał
Kolega nie ma organek w tej chwili i raczej długo nie będzie miał
Myślałem też o innej rozpisce przeciw krasiom BEZ ORGANKÓW (zaznaczam na wszelki wypadek )
horda ghuli czyli 42 zielonych panów 420p
2x30 zombie sztandarowy + muzyk chociaż nie grzeszą inteligencją są jedną z lepszych jednostek blokujących 2x100p
9 crypt horrorów z crypt horrorem 352p / 8 vargheistów 368p
Mortis Engine z książeczką dla dzieci 240p
Vampire Lord 523p
-Sword of might (+1S)
-Armor of Destiny(heavy armor, 4+WSv)
-shield (+1AS)
-Dawnostone(RR do AS)
-Aura of Dark Majesty (6" - 1 LD)
-Beguile (wróg ma re-roll do rzutów na trafienie jak zda test -3 LD(-4 w praktyce))
-Dread Knight (+2WS, muszę przyjąć wyzwanie)
-Red Fury( ekstra atak za każdą zadaną ranę)
-4lvl używa magii vampire niestety
Necromancer 145p
-2lvl vampire magic
-Talisman of Preservation (4+ WSv)
Necromancer 170p
-2lvl death
-Talisman of Endurance (5+ WSv)
-Power stone
Wight king BSB 145p
-War banner
Punkty 2195p
horda ghuli czyli 42 zielonych panów 420p
2x30 zombie sztandarowy + muzyk chociaż nie grzeszą inteligencją są jedną z lepszych jednostek blokujących 2x100p
9 crypt horrorów z crypt horrorem 352p / 8 vargheistów 368p
Mortis Engine z książeczką dla dzieci 240p
Vampire Lord 523p
-Sword of might (+1S)
-Armor of Destiny(heavy armor, 4+WSv)
-shield (+1AS)
-Dawnostone(RR do AS)
-Aura of Dark Majesty (6" - 1 LD)
-Beguile (wróg ma re-roll do rzutów na trafienie jak zda test -3 LD(-4 w praktyce))
-Dread Knight (+2WS, muszę przyjąć wyzwanie)
-Red Fury( ekstra atak za każdą zadaną ranę)
-4lvl używa magii vampire niestety
Necromancer 145p
-2lvl vampire magic
-Talisman of Preservation (4+ WSv)
Necromancer 170p
-2lvl death
-Talisman of Endurance (5+ WSv)
-Power stone
Wight king BSB 145p
-War banner
Punkty 2195p
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, o 12:09 przez Omegon, łącznie zmieniany 1 raz.
przeciez nie schowasz oddzialu kawalerii za wilkami, najwyzej na virtual line of sight moglbys to zrobic, ale na to sie dawno nie graChainsaw7 pisze:Jeśli się nie mylę mógłbym trzymać przed BK tak 5" przed nimi Dire Wolves żeby wróg musiał strzelać w nie, nie w BK. Czy jest taka możliwość??
To rozwiązało by problem armatek na jedną dwie tury
jest Slos albo czysty rulebook, wiec krasie moga i tak walic jak do kaczek
jak nie ma organek to mniejszy problem, ale kowadelko polowa ruchu
a co do 2 wersji, masz generala na koniu, ktory nie ma look out sir w zadnym oddziale, dostaje z armaty/klopy i ginie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Punkty ująłem a zapomniałem skasować że nie ma już konia
no rzeczywiscie, strzelanie do takiego necro nie ma sensu wiec 45 ptk mozna wydac na cos innego np na popchniecie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A