BO lord (150), boar (20), plate (20), Snarla (dziki w core, +1 to move na unit, 40)- 230
Goblin High Shaman, 3 levl, shadow (150) +1 czar (25) wilk (15) -190
BO Hero (65), wywern (150), plate (15) - 230, BSB (25) 4++ (50)
BO Hero (65), wywern (150), plate (15) - 230, bane beast (20) reroll save (30)
gobo shaman (60) wilk (15) shadow DS (35) - 110
core (600)
3x5 pajeczy fast (3x60) - 180
15 dzików (210), tarcze (45), fcg (30) HA (30) dyscyplina (25) - 340
5 dzików (70) HA (10) - 80
Special (350)
33 squigów (231)
Rare (450)
Avatar of green gods - 240 [hate jak zaszarzuje i reroll zasiegow szarz w 8 calach]
Arok - 210
239x
Taki naporek. Korzysta w sposob niemal zaden z zasad (waaaagh i unruly), ale raczej wykorzystuje save na wywernach (plate +shield) i napor w core. Pajaki maja scout, bardzo dobrze koryguja wystawienie. Avatara biore bo rock idol sie idealnie nadaje. Squigi to najlepsza wartosc za punkt w armii chyba. Shadow albo goblinski lore - zalezy co lepiej bedzie grało. Do przemyslenia jakis tania rkan, albo zamienienie squigow na jakies przedmioty na hero
No i do tego przypadkiem mam modele
9th orks
9th orks
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
squigi dostarczaja 30-40 ataków z siłą 5 z ww4 i hatem od avatara
Wywerny nic nie robia ale dzieki nim 2+ (moze 1+ pomyslimy) dostarczaja BO ktore teoretycznie moga albo zgnieść z sila 7-8, albo po prostu przytankowac/dac -1LD/dorzucic jakies thunderstompy. Sa drogie, ale mobilne, a tego w armii mało.
Za wywerny wchodza niby 3-4 pająki srednie ale jakos malo to kręci. ewentualnie jakas horda, ale jedne wolne squigi to juz sporo.
Wywerny nic nie robia ale dzieki nim 2+ (moze 1+ pomyslimy) dostarczaja BO ktore teoretycznie moga albo zgnieść z sila 7-8, albo po prostu przytankowac/dac -1LD/dorzucic jakies thunderstompy. Sa drogie, ale mobilne, a tego w armii mało.
Za wywerny wchodza niby 3-4 pająki srednie ale jakos malo to kręci. ewentualnie jakas horda, ale jedne wolne squigi to juz sporo.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Przeczytalem. Zamiencie liczby 2/1 na 3/2 - efektywnosc jest podobna, bo duza sila jakos mega popualarana nie jest Imo dalej - z wardem - sa do przemyslenia. Zaleta BO jest sila 5-7 do wyboru
Kawaleria w core ma tylko 3+, tez da sie chyba z tym grać
Po co mam czytac RB, powiecie mi na turnieju co i jak, do tego czasu bede kierowal sie przeczuciem
Kawaleria w core ma tylko 3+, tez da sie chyba z tym grać
Po co mam czytac RB, powiecie mi na turnieju co i jak, do tego czasu bede kierowal sie przeczuciem
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
to dobrze, za HA wezmie sie frenzy na małych albo ciekawszy banner na duzych. Idea jest raczej naporowa
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"