600 pkt-patrolowo
Moderator: Ziemko
600 pkt-patrolowo
Skink priest@100
2 lvl
4*kroxigor@232
10*skink@70
javeliny, shieldy i scout
11*skink@66
javeliny, shieldy
22*skink@132
blowpipy
600 pkt.
I co o tym myślicie??? Zaznaczam, że jestem początkującym graczem i nie za bardzo znam się na WFB (za to gram w wh40k). Zasadniczo taktyka jest taka, że ten odział 11 z javelinami i bez scouta biegnie razem z kroxigorami a reszta alleluja i do przodu.Ale przydały by się jakieś porady bo jak wspomniałem wcześniej jestem początkujący w wfb.
2 lvl
4*kroxigor@232
10*skink@70
javeliny, shieldy i scout
11*skink@66
javeliny, shieldy
22*skink@132
blowpipy
600 pkt.
I co o tym myślicie??? Zaznaczam, że jestem początkującym graczem i nie za bardzo znam się na WFB (za to gram w wh40k). Zasadniczo taktyka jest taka, że ten odział 11 z javelinami i bez scouta biegnie razem z kroxigorami a reszta alleluja i do przodu.Ale przydały by się jakieś porady bo jak wspomniałem wcześniej jestem początkujący w wfb.
Może przybliżę ci zasady tego turnieju...Jaro pisze:Witam. Skinki wystawiaj w oddziałach po 10. Zamiast priesta weż scar-veterana z charm of the jaguar warrior i gw. A takto spok jak na te punkty.
Musi być jeden hero ale nie może być bsb.
Muszą być 2-4 oddziały nie licząc hero.
Musi być jeden core.
Może być jeden special lub rare.
Musi być jeden oddział piechoty w liczbie 10+.
Żaden oddział nie może mieć więcej niż 25 luda.
Nie można mieć magicznego sztandaru.
Żaden pojedyńczy model nie może kosztować więcej niż 125 pkt.
Można mieć jedną maszynę wojenną lub rydwan.
Priesta brałem bo boję się elektryków skaveńskich, a oni się tam często pojawiają...
Saurus scar-veteran (quetzl, charm, la, shield) 124pkt save 2+, a w walce 1+. Koleś na początku by się chował gdzieś w skinkach, a później wystartował na jakąś maszynkę lub maga. Ja na twoim miejscu bardziej niż elektryków bałbym się paniki. Lepiej wybrać mniejsze zło i mieć tylko 2 dd niż po 2 turach magii czy strzelania widzieć jak prawie wszystkie skinki (łącznie z magiem) uciekają.
PS: skinki spróbuj rozłożyć mniej więcej po równo.
PS: skinki spróbuj rozłożyć mniej więcej po równo.
jak się boisz elektryków to chociaż scrolla powinnieneś mieć...
To rozbij skinki na 3x 10 bez scouta i wtedy masz pkt na scrolla.
To rozbij skinki na 3x 10 bez scouta i wtedy masz pkt na scrolla.
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Jak rozbije na 3*10 bez scouta to mi 81 pkt zostaje i nie mam co zrobić za te 57 pkt po odliczeniu scrolla(bo jeszcze 1 mi zostało przy tej rozpie znaczy się napisałem na 599 nie na 600). chyba że by dać jeszcze jednego kroxa i mamy 601 pkt, powinni mnie dopuścić jak będe miał jeden punkt ponad limit...Jagal pisze:jak się boisz elektryków to chociaż scrolla powinnieneś mieć...
To rozbij skinki na 3x 10 bez scouta i wtedy masz pkt na scrolla.
EDIT:ojć pomyłka będzie 602 napisałem, że było 599 bo mi się z pierwszą wersją pomyliło.
Ostatnio zmieniony 8 wrz 2007, o 14:31 przez mysza, łącznie zmieniany 1 raz.
nie dopuszczą
kurde 3 pkt brakuje na kolejne skinki .... a niech sie porządne lizaki wypowiedzą (:
kurde 3 pkt brakuje na kolejne skinki .... a niech sie porządne lizaki wypowiedzą (:
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Kroxy w oddziałach po 4 wg mnie sprawdzają się najlepiej. Ewentualnie pomyśl o zamianie na salki kosztem kroxów i jeszcze 3 skinków. Skinki rodziel mniej więcej po równo do każdego oddziału 2x14 i 1x15 (taka mała rada). I naprawdę zastanów się nad tym priestem jako generałem. Ld 5 na 3 kostkach jest trudny do zdania. Panika w 1 oddziale skinków może się równać panice w kilku innych oddziałach. Aha jeszcze 1. Raczej nie licz na to, że ktoś pozwoli Ci wyjść poza limit punktowy. Nie spotkałem się z takim czymś na żadnym turnieju.
Właśnie... Priest jest do niczego z Heavenem. Jak już chcesz poczarować, to proponuję wziąć Sacred Host of Quetzl (wtedy masz Lore of Death), a dodatkowo za 5 punktów twoje skinki dostają Scaly Skin 6+ (czyli te z tarczami mają w walce wręcz AS 4+ )
Ale ja bym doradzał wzięcie biegacza i Sacred Host of Quetzla.
Saurus Scar Vetrena (LA, Shield, Charm of Jaguar Warrior, Quetzl) za 124
10 skinek z Javelinami w scoucie za 75
2x 13 skinek z Blowpipe (a 13 dlatego, że już nie ma paniki od 3 modeli) za 168
no i te 4 kroxy za 232
Razem wychodzi 597 punktów. Nie ma magii, ale na jednym magu raczej szału się nie zrobi, a wyższa liderka i zasię szarży 18 cali są naprawdę warte tej zmiany.
Ale ja bym doradzał wzięcie biegacza i Sacred Host of Quetzla.
Saurus Scar Vetrena (LA, Shield, Charm of Jaguar Warrior, Quetzl) za 124
10 skinek z Javelinami w scoucie za 75
2x 13 skinek z Blowpipe (a 13 dlatego, że już nie ma paniki od 3 modeli) za 168
no i te 4 kroxy za 232
Razem wychodzi 597 punktów. Nie ma magii, ale na jednym magu raczej szału się nie zrobi, a wyższa liderka i zasię szarży 18 cali są naprawdę warte tej zmiany.
Dobry pomysł... można pomyśleć. Dzięki.tomekjar pisze:Właśnie... Priest jest do niczego z Heavenem. Jak już chcesz poczarować, to proponuję wziąć Sacred Host of Quetzl (wtedy masz Lore of Death), a dodatkowo za 5 punktów twoje skinki dostają Scaly Skin 6+ (czyli te z tarczami mają w walce wręcz AS 4+ )
Ale ja bym doradzał wzięcie biegacza i Sacred Host of Quetzla.
Saurus Scar Vetrena (LA, Shield, Charm of Jaguar Warrior, Quetzl) za 124
10 skinek z Javelinami w scoucie za 75
2x 13 skinek z Blowpipe (a 13 dlatego, że już nie ma paniki od 3 modeli) za 168
no i te 4 kroxy za 232
Razem wychodzi 597 punktów. Nie ma magii, ale na jednym magu raczej szału się nie zrobi, a wyższa liderka i zasię szarży 18 cali są naprawdę warte tej zmiany.
Tomek i reszta , nie wiem czemu psioczycie na magie heaven , ja tam ja bardzo lubie , jedynie w sytuacji gdy gramy z ofensem i wylosujemz 1,3 jest lipa , a tak same niezle , a czasem swietne czary...
Co do rozpy to nie bede nic dodawal , chlopaki dobrze mowia...
Co do rozpy to nie bede nic dodawal , chlopaki dobrze mowia...
Czwórka tak słaba, że szkoda mówić... Czar nr 2 to też nie to samo co kiedyś Jedynka w sumie czasem może się przydać, ale raczej też nie ma szału. Owszem kometka słodka, nie ma co, ale trudno ją rzucić, to raz, a dwa, że w tej rozpie, na te punkty kometa mogłaby przynieść więcej szkody niż pożytku... (wystarczy, że nie spadnie przez 2 początki tur i trzeba się cofać wszystkimi oddziałami, bo inaczej skinki zostaną zmasakrowane i jeszcze liderki nie zdadzą i uciekną.)Ziemko pisze:Tomek i reszta , nie wiem czemu psioczycie na magie heaven , ja tam ja bardzo lubie , jedynie w sytuacji gdy gramy z ofensem i wylosujemz 1,3 jest lipa , a tak same niezle , a czasem swietne czary...
Co do rozpy to nie bede nic dodawal , chlopaki dobrze mowia...
A Death stawia na rozwiązania proste i skuteczne: masz małe hity, które zawsze możesz wziąć, kradnięcie rany bez sejwów ( na ten format, gdzie jest 1 heros może być urocze), duże hity, Terror na Kroxy jest też ciekawą opcją, no i ostatni czar, który przykop IMO ma potężny, ale łatwiej wchodzi i nie bije po twoich.
@pingus
14 skinek w scaucie to zły pomysł, nie da się tego nigdzie wcisnąć, jak scaut to dyszka, żeby była szansa na użycie tej umiejętności
4ka jest imho najlepszym czarem loru , nie potrzebujesz zasiegu , tak jak w 1dynce deathowej - piekna sprawa... Jak gram shamanem i zaba to jak mam na shamanie 4ke to sie bardzo ciesze Co nie zmienia faktu , ze w tej rozpie lepszy bylby biegacz , a jak sie boisz magii to daj mu tepoka...
Czy my mówimy o tym samym Lore of Heavens?
Bo czar nr 4 to niebiańska tarcza (zapomniałem jak po angielsku się to zwie) i jak pokażesz mi jej możliwości kiedyś na turnieju, to nie ma co, stawiam wódkę
Jeśli chodzi ci o pioruny, to są to czary nr 3 (zwykły) i nr 5 (Uranosa), i owszem są one fajne, bo nie wymagają zasięgu, a Uranos zabrania AS. Ale mimo wszystko od Heavensa odstrasza mnie sama perspektywa wylosowania 2 bezużytecznych czarów (któreś z 1,2, lub 4)
Inna sprawa, że jak gram na Slannie to często decyduję się na Skinka z Heavensem, ale jak mam samych Skink Priestów zawsze biorę Sacred Host of Quetzl dla Lore of Death.
Bo czar nr 4 to niebiańska tarcza (zapomniałem jak po angielsku się to zwie) i jak pokażesz mi jej możliwości kiedyś na turnieju, to nie ma co, stawiam wódkę
Jeśli chodzi ci o pioruny, to są to czary nr 3 (zwykły) i nr 5 (Uranosa), i owszem są one fajne, bo nie wymagają zasięgu, a Uranos zabrania AS. Ale mimo wszystko od Heavensa odstrasza mnie sama perspektywa wylosowania 2 bezużytecznych czarów (któreś z 1,2, lub 4)
Inna sprawa, że jak gram na Slannie to często decyduję się na Skinka z Heavensem, ale jak mam samych Skink Priestów zawsze biorę Sacred Host of Quetzl dla Lore of Death.