1350 DoW

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

1350 DoW

Post autor: Husiat »

Paymaster 61p
Heavy Armour, Shield

Hireling Wizard 110p
2 Scrolle, Generał

Asarnil the Dragonlord 460p

16 Pikemen 180p
Standard, Musician.

5 Light Cavalery 60p
Spears

2x3 Ironguts 288p

20 Lupin Croops Fighting Cooks 188p

Total: 1347p
PD: 3
DD: 3 + 2 Scrolle.

Na jutro być może... Jeżeli pojadę... 8)
Bum...!

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Ta rozpiska nic nie ma , jak to zrobiles ?????

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

ma smoka i dwa scrolle :)
Obrazek

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

też jakoś tej rozpy nie widzę... pikinierzy w liczbie mniejszej niż 20 to strata punktów. generalnie wszystko jakieś takie po łebkach... dużo oddziałów, ale nie przypakowanych. wołałbym mniej, a mocniej. samym smokiem aż tyle nie zrobisz.

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Dałem małe zmiany zamiast lupinów, dwóch pikinierów i muzyka od nich dałem 20 kuszników i 10 halfingów.
Nawet nie było tak źle, w pierwszej bitwie z VC, na 2x10 BK, dwóch nekrosach, 3 piątkach wilków batach i cannonie (czyli rozpa jak dla mnie bardzo dobra) przegrałem 17:3
Potem farciłem z WE (Treeman odbija się od 10 kuszników, a oni go jeszcze zaganiają, aż mi wstyd było... ale przed walką powiedziałem że tak właśnie będzie :lol2: ) No i 11:9 dla przeciwnika.
Na sam koniec imperium na dwóch działach, czołgu, 3 piątkach cavalery, BSB, Magu i Kapłanie + 5 flaggenatów. Tam byłem już zupełnie bez szans, kluczowy błąd popełniłem wybierając stronę a nie zaczynanie. No i dostałem 19:1.

Fajnie się grało, ale prawdą jest, że wyrzucić trzeba pikinierów kuszników zostawić 10, wywalić halfingi, wstawić volandów a w nich paymastera na koniu + Heavy Cavalery i wtedy da się coś pograć. :wink:
Bum...!

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

Husiat pisze:Na sam koniec imperium na dwóch działach, czołgu, 3 piątkach cavalery, BSB, Magu i Kapłanie + 5 flaggenatów. Tam byłem już zupełnie bez szans, kluczowy błąd popełniłem wybierając stronę a nie zaczynanie. No i dostałem 19:1.
Grając przeciw defensowi ZAWSZE bierze się zaczynanie. bo to zawsze jedna tura mniej strzelania przeciwnika. :)

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

To ja w tym wypadku byłem defensem, bo on miał dwa działa a ja 20 kusz i 10 łuków. I to ON podchodził a ja czekałem. Tylko po prostu to on rozdawał karty w tym wypadku, a nie ja i musiałem robić głupie ruchy... :roll:
Bum...!

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

GreatTaurus pisze:Grając przeciw defensowi ZAWSZE bierze się zaczynanie.
zawsze?? ;-)

pozdrawiam
Furion

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Furion pisze:
GreatTaurus pisze:Grając przeciw defensowi ZAWSZE bierze się zaczynanie.
zawsze?? ;-)

pozdrawiam
Furion
No właśnie....

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

Furion pisze:
GreatTaurus pisze:Grając przeciw defensowi ZAWSZE bierze się zaczynanie.
zawsze?? ;-)

pozdrawiam
Furion
Ja w większości wypadków oddaję zaczynanie, no ale to WE. ;)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Maciek Paraszczak pisze:
Furion pisze:
GreatTaurus pisze:Grając przeciw defensowi ZAWSZE bierze się zaczynanie.
zawsze?? ;-)

pozdrawiam
Furion
No właśnie....
No wlasnie - nie zawsze. Przeciwko krasiom, przeciwko skavenom... oddaje sie pierwsza ture. Kazdy to wie. :)
Obrazek

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

grajac orcasami zaczynac musze tylko w zasadzie w 2 przypadkach
1)TK katapulta
2)HoCh -hellcannon

w obu przypadkach wynika to z faktu ze trzeba miec maly zapasik do wlasnej krawedzi :twisted:

z krasiami w zasadzie trzebaby oddac pierwsza ture(z pktu widzenia OnG)
wiekszosc strzelania zasiegu nie ma to co ma jest do przezycia...a przynajmniej nie rekompensuje oddania ostatniej tury przeciwnikowi

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

quas pisze:grajac orcasami zaczynac musze tylko w zasadzie w 2 przypadkach
1)TK katapulta
2)HoCh -hellcannon

w obu przypadkach wynika to z faktu ze trzeba miec maly zapasik do wlasnej krawedzi :twisted:
Swiete slowa. Howgh. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Po przemyśleniach, coby nie zaśmiecać forum, zamieszczam coś takiego. Myślę że może być naprawdę niezła :wink:

Paymaster 79p
Lance, Heavy armour, Shield,
Barded Warhorse

Caddy 110p
2 Scrolle, Generał

Asarnil the Dragonlord 460p

Light Cavalery 75p
Bow

10 Crossbowmen 80p

14 Norse Maruders 170p
Shield, AHW, FCG.

4 Ironguts 222p
Standard, Musician.

3 Ironguts 154p
Musician

Równiutko 1350p, 3DD i dwa scrolle.

Łuki na fascie z powodu fajnych figurek - WYSiWYG 8) A mogą się przydać nawet... :roll:
Zastanawiam się czy na 4 Irongutów nie dać Warbannera. Ale nie wiem co bym wtedy wyrzucił z rozpy.
Oczywiście paymaster do Maruderów, mają wtedy niezłego kopa, bo na starcie +4 do CR i jeszcze killsy, ewentualny outnumber.
10 kuszników w sam raz do ściągania niewygodnych śmieci albo szeregów w np. BK, albo innych mocnych rzeczach. No i ewentualnie do trzymania maga, ale mag najczęsciej kitra się w lesie.

Myślę że ta armia może sobie poradzić z większością armii... 8)
Bum...!

ODPOWIEDZ