Bazyl Chaos
Bazyl Chaos
No wiec to moja 2 powazniejsza rozpa chaosem i to na dodatek dosyc wazna bo na bazyla(czyli musze nie byc ostatni =P)
Chaos Lord 623
Chaos Dragon
Sword of Might
Gaze of the Gods
Shield
Mark of Chaos Undivided
Sorcerer of Chaos 186
Chaos Steed
Dispel Scrollx2
Sorcerer of Chaos 186
Chaos Steed
Dispel Scrollx2
5 Knights of Chaos 285
FCG
Warbanner
Mark of Khorne
5 Knights of Chaos 325
FCG
Chosen
Banner of Wrath
5 Marauder Horsemen 81
Flails
Musician
5 Warhounds of Chaos 30
5 Warhounds of Chaos 30
6 Chaos Furies 90
Spawn of Chaos 75
Fiend of Slanesh
Spawn of Chaos 75
Fiend of Slanesh
3 Minotaurs 138
Great Weapon
4 Screamers of Tzeentch 132
I tutaj nie wiem co leprze gigus czy dragon ogry =P
3 Dragon Ogres 237
Great Weapon
Light Armor
czy
Chaos Giant 205
Niby giant co rozkimni mi tanka jak trafie na imperium jednak moze byc szybko zdjety z armat czy moze dragon ogry co mogo zrobic to samo i bez zadnych niespodzianek jak yell and bawl lub 6 hitow z d6 sila(gdzie przy moim pechu wypadnie 1) no i 1 strzal z armaty raczej nie zdejmie odrazu calego oddzialu a w hth jak przeciwnik zaszarzuje lub 2 tura walki to chociasz ten AS na 4+ no ale jednak ten gigant... Jak wszyscy go uzywaja to chyba jest dobry.
Casting Pool: 6 (+ 1 bound 4lvl)
Dispel Pool: 5
Models in Army: 46
Total Army Cost: 2493
Narazie wstawilem dragon ogry chyba ze przekonacie mnie do giganta i powiecie jak mozna rozkrecic nim tanka.
Magowie siedza w chosenach gdzie jest to glowny pkt magiczny(magowie i bound) gdzie sie nie pojawi to zamaguje i zmieli szarza. Reszta jak zwykle dragon ogry czaja sie na cos ciezkiego(tank/lord na smoku/treeman) minost staraja sie zajsc cos z flanki 1 pieski zaslaniaja frienzy i strzelanie w kornikow 2 zajmuja/blokuja cwiartki. Furie hop siup do przodu na maszynki/blokowac marsze. Marudezy jakasz szarza w bok dla klocka zeby sciac mu CR za ranki. Scremary wystawiam po raz 1 i nie wiem jak nimi grac licze na wasze porady. Lord jak to lord lata i szarzuje jak moze i zaslania sie od strzeanie. btw jak przekonacie mnie do gigusia to bede mial dodatkowe 30 pkt i zrobie tych chosenow chosenami slaanesh'a i dam im Rapturous Standard i beda calkiem niezli.
Chaos Lord 623
Chaos Dragon
Sword of Might
Gaze of the Gods
Shield
Mark of Chaos Undivided
Sorcerer of Chaos 186
Chaos Steed
Dispel Scrollx2
Sorcerer of Chaos 186
Chaos Steed
Dispel Scrollx2
5 Knights of Chaos 285
FCG
Warbanner
Mark of Khorne
5 Knights of Chaos 325
FCG
Chosen
Banner of Wrath
5 Marauder Horsemen 81
Flails
Musician
5 Warhounds of Chaos 30
5 Warhounds of Chaos 30
6 Chaos Furies 90
Spawn of Chaos 75
Fiend of Slanesh
Spawn of Chaos 75
Fiend of Slanesh
3 Minotaurs 138
Great Weapon
4 Screamers of Tzeentch 132
I tutaj nie wiem co leprze gigus czy dragon ogry =P
3 Dragon Ogres 237
Great Weapon
Light Armor
czy
Chaos Giant 205
Niby giant co rozkimni mi tanka jak trafie na imperium jednak moze byc szybko zdjety z armat czy moze dragon ogry co mogo zrobic to samo i bez zadnych niespodzianek jak yell and bawl lub 6 hitow z d6 sila(gdzie przy moim pechu wypadnie 1) no i 1 strzal z armaty raczej nie zdejmie odrazu calego oddzialu a w hth jak przeciwnik zaszarzuje lub 2 tura walki to chociasz ten AS na 4+ no ale jednak ten gigant... Jak wszyscy go uzywaja to chyba jest dobry.
Casting Pool: 6 (+ 1 bound 4lvl)
Dispel Pool: 5
Models in Army: 46
Total Army Cost: 2493
Narazie wstawilem dragon ogry chyba ze przekonacie mnie do giganta i powiecie jak mozna rozkrecic nim tanka.
Magowie siedza w chosenach gdzie jest to glowny pkt magiczny(magowie i bound) gdzie sie nie pojawi to zamaguje i zmieli szarza. Reszta jak zwykle dragon ogry czaja sie na cos ciezkiego(tank/lord na smoku/treeman) minost staraja sie zajsc cos z flanki 1 pieski zaslaniaja frienzy i strzelanie w kornikow 2 zajmuja/blokuja cwiartki. Furie hop siup do przodu na maszynki/blokowac marsze. Marudezy jakasz szarza w bok dla klocka zeby sciac mu CR za ranki. Scremary wystawiam po raz 1 i nie wiem jak nimi grac licze na wasze porady. Lord jak to lord lata i szarzuje jak moze i zaslania sie od strzeanie. btw jak przekonacie mnie do gigusia to bede mial dodatkowe 30 pkt i zrobie tych chosenow chosenami slaanesh'a i dam im Rapturous Standard i beda calkiem niezli.
Ostatnio zmieniony 5 paź 2007, o 19:28 przez Relosu, łącznie zmieniany 1 raz.
jak mam ja dopakowac bo bardziej na lordzie z smokiem i 2 magach + bound to sie chyba nie da. Pozatym jak zalatwisz mi na bazyla 2 spawny dodatkowe to ok chetnie wpisze je do rozpy ale wtedy zostaje w kij pkt ktore nie mam jak wladowac =P chyba ze w ta ksiazke co robi z lorda 1lvl maga
btw kogo polecacie na bazyliszka myslalem nad wykopywujacym sie ratogrem ktory mogl by zrobic male kuku dla maszynek przeciwnika.
btw kogo polecacie na bazyliszka myslalem nad wykopywujacym sie ratogrem ktory mogl by zrobic male kuku dla maszynek przeciwnika.
no nie wiem, ja bym jednego maga zrobil szamanem z power failiarem albo lepiej ze spell familiarem z power stonem , ale ogólnie jestem wrogiem magi w chaosie na smoku
nadmiar pkt to faktycznie tragedia
w zjadaniu pkt to akurat Dogry to najlepszy wybór wiec w takim razie zostaw je
ja biore Thyriona , jest w pytke całkiem ale mysle ze do twojej rospy to tom-ash bedzie lepszy bo dodatkowy bound który raczej sie dispelować powinno![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
nadmiar pkt to faktycznie tragedia
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ja biore Thyriona , jest w pytke całkiem ale mysle ze do twojej rospy to tom-ash bedzie lepszy bo dodatkowy bound który raczej sie dispelować powinno
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Obetnij rycerzy i zostaw im tylko muzyka, tak masz tone punktow w nich utopinych jak padna to palcz i zgrzytanie zebow. Za tak zaoszcedzone punkty wrzucasz ench. shield na lorda i cos tam jeszcze. D. ogry sa fajne pod warunkeim ze nie uciekna od jakies glupiej paniki
. Zawsze mozna wrzucic helka z giftem co dziala jak dispell za d. ogry i spawny i wtedy jednego maga przerabiasz na chempiona khrona np.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
mi sie czesciej zdarza sejwowac jakiegos wounda wyrzucajac wlasnie 2,3(czyli wynik ktory ratuje go tylko z ench.shld)niz dostawac z kuznija go wogle bez tarczy wole wystawiac
a co do rozpy to po co wydajesz tyle pt. na ch..wa magie?co d6 s4 ci wejdzie na ture,w chaosie na smoku to jak chcesz sie bawic w magie to tylko na czinczu,tak ladujesz 265 pt(180 za jednego maga+35pt na level na drugim magu ktory normalnie bylby kadim +50 za banner
pzdr
mozna..
ale nie wiem czy sie nie przeliczysz.. na takie duze punkty kazdy bedzie mial dosc dobra obrone magiczna.. a ty placisz ponad 250 pkt za cos co moze byc powstrzymane przez dwoch caddich przeciwnika.
wywalajac championów z oddziałów rycerzy i obcinajac magie - mozesz wystawic 5 rycerzy korna wiecej - ktorzy napewno zrobia wiecej niz Ci magowie![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ale nie wiem czy sie nie przeliczysz.. na takie duze punkty kazdy bedzie mial dosc dobra obrone magiczna.. a ty placisz ponad 250 pkt za cos co moze byc powstrzymane przez dwoch caddich przeciwnika.
wywalajac championów z oddziałów rycerzy i obcinajac magie - mozesz wystawic 5 rycerzy korna wiecej - ktorzy napewno zrobia wiecej niz Ci magowie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
jest przegiety.. na 4 magach i chołzenach khorna..ale tylko wtedy gdy moje 4 bolce zdejmuja 2 rycerz przez 2 tury strzelaniaJasiuuu pisze:Asassello : myslalem ze mowiles ze chaos na magi jest przegiety
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
Niby giant co rozkimni mi tanka jak trafie na imperium jednak moze byc szybko zdjety z armat czy moze dragon ogry co mogo zrobic to samo i bez zadnych niespodzianek jak yell and bawl lub 6 hitow z d6 sila(gdzie przy moim pechu wypadnie 1)
Co ty wymyślasz jaka siła? Gigant zawsze ma siłę 6, losujesz tylko ilość hitów a nie ich siłę, gigant jak się przewraca też zadaje hity S6 (D3 woundy wtedy)
Co ty wymyślasz jaka siła? Gigant zawsze ma siłę 6, losujesz tylko ilość hitów a nie ich siłę, gigant jak się przewraca też zadaje hity S6 (D3 woundy wtedy)
Bo tylko jeden oddzial moze miec ....Trikk a co w tym zlego ze jedni maja warbannera a 2 maja boundspella ??
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
ale lipa =P rzeczywiscie nie zauwazylem no to zmienia postac. Zaraz dam edita.
Chaos Lord 623
Chaos Dragon
Sword of Might
Gaze of the Gods
Shield
Mark of Chaos Undivided
Sorcerer of Chaos 186
Chaos Steed
Dispel Scrollx2
Sorcerer of Chaos 186
Chaos Steed
Dispel Scrollx2
5 Knights of Chaos 260
FCG
Mark of Khorne
5 Knights of Chaos 345
FCG
Chosen
Mark of Slaanesh
Rapturous Standard
5 Marauder Horsemen 81
Flails
Musician
5 Warhounds of Chaos 30
5 Warhounds of Chaos 30
6 Chaos Furies 90
Spawn of Chaos 75
Fiend of Slanesh
Spawn of Chaos 75
Fiend of Slanesh
3 Minotaurs 138
Great Weapon
4 Screamers of Tzeentch 132
3 Dragon Ogres 237
Great Weapon
Light Armor
Chaos Lord 623
Chaos Dragon
Sword of Might
Gaze of the Gods
Shield
Mark of Chaos Undivided
Sorcerer of Chaos 186
Chaos Steed
Dispel Scrollx2
Sorcerer of Chaos 186
Chaos Steed
Dispel Scrollx2
5 Knights of Chaos 260
FCG
Mark of Khorne
5 Knights of Chaos 345
FCG
Chosen
Mark of Slaanesh
Rapturous Standard
5 Marauder Horsemen 81
Flails
Musician
5 Warhounds of Chaos 30
5 Warhounds of Chaos 30
6 Chaos Furies 90
Spawn of Chaos 75
Fiend of Slanesh
Spawn of Chaos 75
Fiend of Slanesh
3 Minotaurs 138
Great Weapon
4 Screamers of Tzeentch 132
3 Dragon Ogres 237
Great Weapon
Light Armor