Live is brutal and full of zasadzkas

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
k.a.r.p
Mudżahedin

Live is brutal and full of zasadzkas

Post autor: k.a.r.p »

Jak radzić sobie właśnie z oddziałami, które wychodzą sobie ładnie na nasze tyły?

Chodzi mi o to, że wystawiam się ładnie.. Maszynki, klocki, strzelcy no i generalnie wszystko odwrócone w stronę przeciwnika. No ale jak sobie radzić z herdami, a w szczególności z oddziałami, które po wyjściu od razu mogą szarżować - typu skorpion tomb kingów (jeżeli się nie mylę).

Z herdami to pół biedy, bo bierze się bohaterów nie wstawia do oddziałów i przez jakieś pierwsze dwie tury czeka na bestyjki, no bo po dołączeniu się one do naszego bohatera nie zrobią szeregów i jak wklepiemy im ze trzy rany to koleś LD zdaje, no ale problem pojawia się ze skorpionem, dodatkowo chyba jeszcze ze skavenami ( nie wiem nie grałem, nie znam się, zarobiony jestem :) ).

Jeżeli się wystawię tak (grając np z tombami) że będę stał wszystkimi oddziałami przy krawędzi stołu, dodatkowo tak ściśniętymi że nic tam mi się nie zmieści, to taki skorpion może wyjść w oddziale i to jest tratowane jako szarża czy musi wyjść w miejscu gdzie ma najbliżej wolne? Pytanie tyczy się też innych jednostek tego typu.
Obrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator

Post autor: Gogol »

z TK stawiaj klocki obok maszyn przeciwnik najczęściej stawia markery na maszynach wtedy przesuwasz maszynę (tak tracisz turę strzelania) i włazisz na marker klockiem licząc na HIT .... jeśli tak się stanie to skorp sie sypie. Ze skavenami jest podobnie.

Jeśli zaś markery stoją obok maszyn to tym lepiej bo na nie łazisz maszyna tylko oddziałem.

Jeśli kopaczka wychodzi pod oddziałem ale nie ma miejsca żeby ją ustawić trzeba przesuwać swoje oddziały lekko by jej to umożliwić .