nie jesteś w stanie tego zrobić chyba że na parówce to wtedy z 2 armią

Moderator: misha
Blood Dragonów jako takich już nie ma, bo Bloodline'y zniknęły, ale zapewne masz na myśli Blood Knightów. Otóż, według Rule Booka, model Kawalerii i Kawalerii Potworów (w tym wypadku Kawaleria) ma tyle Woundów, ile wynosi wyższa wartość tego współczynnika pomiędzy Jeźdźcem a Wierzchowcem. W przypadku Blood Knightów masz tam 1 i 1, a to oznacza, że każdy z tych rycerzy ma 1 Wound, a nie 2, bo nie sumujesz ich. Przy wskrzeszaniu jednostek z zasadą Wampir można przywrócić każdą Inwokacją tylko 1 ranę, a co za tym idzie wskrzeszasz 1 Blood KnightaMilutki pisze:Jestem jeszcze zupełnie zielony jeszcze, świeżo po lekturze armybooka i mam pytanie: Jak to jest z wskrzeszaniem Blood Dragonów? Razem z konikiem mają teoretycznie 2 woundy, ale zasada vampiric ogranicza ich wskrzeszanie do jednego wounda. Czy można w ogóle ich w takim razie wskrzeszać ? Jeśli tak to jak to się odbywa?