BAZYLISZEK 2013, 9-10.02.2013 Łomianki wyniki str. 1

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: BAZYLISZEK 2013, 9-10.02.2013 Łomianki

Post autor: Kalesoner »

Cauliflower pisze:Stare Euro, osłabienie Żabki - hmm..... chadecja, chadecja, chadecja.... :wink:
Na hadecje jest lepszy Bazyliszek - ocena malowania. :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Kalesoner pisze:
Cauliflower pisze:Stare Euro, osłabienie Żabki - hmm..... chadecja, chadecja, chadecja.... :wink:
Na hadecje jest lepszy Bazyliszek - ocena malowania. :P
To mało będzie też lizaków!!! :D :D
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPlay
Falubaz
Posty: 1391
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: RIPlay »

Raczej armie się zmniejszą po ocenie malarskiej xD

Proponuję przykleić skinki na terki Panowie :P
Dębek pisze:Polska to jednak dziki kraj, więc jak tylko zbierzesz odpowiednie poparcie dla swojego pomysłu, możesz odrzucić reguły wykładni i interpretować każdy wyjątek rozszerzająco, per analogiam, a nawet, tak bo kurwa tak. :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

To na terkach są jakieś skinki????? :lol2: :lol2: :lol2:
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Syn_Ariel
Wałkarz
Posty: 55

Post autor: Syn_Ariel »

Pytanko: Czy grając Leśnymi Elfami mogę użyć jak Bazyliszka Króla Cyganów w postaci Czarnego Powozu ?
Syn_Ariel zwany Aniołem Zemsty Athel Loren

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Koniki na nim są faktycznie zabiedzone, chyba liczyły na darmową szamę na ETC. :D
Odpowie nasz sędzia malarski, ale na pewno będziesz musiał posadzić na tym rydwanie jakiś model imperialny.

W pierwszym poście zmiana Żabki i poprawka zasady Bazyliszków nr 6 :

Żabka
Infantry, 20x20, skink chameleon, skink with blowpipe

M6 WS2 BS5 S2 T2 W2 I5 A2 Ld7 Sv 4+
Cold Blooded, Multiple Shot(3), Poisoned Attacks, Scaly Skin 5+, Hardkorowa Tarcza (Shield), Hand Weapon, Długa Luffka (Blowpipe 16", lethal shot), Regeracja 5+

Special Rulz:
Pogromca Wood Elfów - Strzelając do oddziałów wroga, które znajdują się w lesie Żabka ma dodatkowy modyfikator strzału -1. Żabka testuje DT w lesie nawet przy zwykłym ruchu.
Hardkorowa Tarcza Pana Życia i Śmierci - Żabka posiada tarczę, w której zaklęte są dwa bound spelle jednokrotnego użytku, obydwa o power level 5: Purple Sun of Xereus oraz Regrowth.
Obrazek

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Skłania do użycia 2 kostek, ale też do zaskakujących manewrów taktycznych i rzucania z 1, lub 5.
Btw, bound spell z deatha można walić z 5? Na stare euro ofc.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

z 4
- Player can use maximum 5 PD to cast a spell. For death & shadow spells this max is lowered to 4 power dice.
Obrazek

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

rozumiem, że jak na pierwszym bound spellu będzie IF-ka to przedmiot się niszczy i drugiego czaru rzucić już nie można?
Obrazek

Awatar użytkownika
Królik
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3739

Post autor: Królik »

Asassello pisze:rozumiem, że jak na pierwszym bound spellu będzie IF-ka to przedmiot się niszczy i drugiego czaru rzucić już nie można?
A może Żabka wybucha? Byłoby klimatycznie :wink:

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Asassello pisze:rozumiem, że jak na pierwszym bound spellu będzie IF-ka to przedmiot się niszczy i drugiego czaru rzucić już nie można?
bound z przedmiotu, działa tak jak w podręczniku
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPlay
Falubaz
Posty: 1391
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: RIPlay »

Syn_Ariel pisze:Pytanko: Czy grając Leśnymi Elfami mogę użyć jak Bazyliszka Króla Cyganów w postaci Czarnego Powozu ?
Jeśli na koźle posadzisz halflinga lub milicjanta/chłopka roztropka z imperium to tak. Nie nastawiaj się jednak na wygranie nagrody za najładniejszego bazyla, jeśli nic nie pokonwertujesz i fajnie go nie pomalujesz :evil:
Dębek pisze:Polska to jednak dziki kraj, więc jak tylko zbierzesz odpowiednie poparcie dla swojego pomysłu, możesz odrzucić reguły wykładni i interpretować każdy wyjątek rozszerzająco, per analogiam, a nawet, tak bo kurwa tak. :wink:
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Pierwsi sponsorzy dodani w poście organizacyjnym.


EDIT i następni
Obrazek

Awatar użytkownika
Stachu
Kradziej
Posty: 929

Post autor: Stachu »

rozumiem, że tarcza żabki liczy się do limitu 4-ech template'ów?

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

a dlaczego miala bys sie zaliczyac ? to nie ejst template weapon tylko puszcza spella ktory ma template.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Stachu pisze:rozumiem, że tarcza żabki liczy się do limitu 4-ech template'ów?
Czyli rozumiesz, że każdy mag o ile wylosuje czar templatkowy wlicza się również do tego limitu?
Czyli jak wylosuje kilka to w ogóle zgroza?
A może jak już ma limit wykorzystany to nie może takiego czaru wylosować?

Powiedz, naprawdę tak to rozumiesz? :wink:
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Jestem za :twisted:

Z drugiej strony pitki czy słonka możesz nie wylosować a tego masz z bazy i w dodatku jak co, masz dwa...
No chyba, że słonko z żabki wyklucza normalne słonko... Wyklucza?
No chyba, że taki był zamiar coby ChD, Ogry, Lizaki miały dwa słonka... bo tak pewnie się to skończy i w takim razie żabka jest ciut więcej warta niż 100 pkt... Nieprawdaż?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Prawdaż. Po pierwszym pre bazyliszku zmiany są w drodze. Pewnie wrzucę je wieczorem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Stachu
Kradziej
Posty: 929

Post autor: Stachu »

Cauliflower pisze:
Czyli rozumiesz, że każdy mag o ile wylosuje czar templatkowy wlicza się również do tego limitu?
Czyli jak wylosuje kilka to w ogóle zgroza?
A może jak już ma limit wykorzystany to nie może takiego czaru wylosować?

Powiedz, naprawdę tak to rozumiesz? :wink:
Raczej chodziło mi o template z bazy na przedmiocie.
Rzeczywiście w usc. jest jest to opisane tak:
All template weapons (from magic items, abilities, etc.) count, except for spells.

Tak czy inaczej żabka jest za dobra.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

Pasiaku, jak wymyśliłeś ogry ze słoneczkami? przecież to mega słąby plan :)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

ODPOWIEDZ