Na hadecje jest lepszy Bazyliszek - ocena malowania.Cauliflower pisze:Stare Euro, osłabienie Żabki - hmm..... chadecja, chadecja, chadecja....![]()

Na hadecje jest lepszy Bazyliszek - ocena malowania.Cauliflower pisze:Stare Euro, osłabienie Żabki - hmm..... chadecja, chadecja, chadecja....![]()
To mało będzie też lizaków!!!Kalesoner pisze:Na hadecje jest lepszy Bazyliszek - ocena malowania.Cauliflower pisze:Stare Euro, osłabienie Żabki - hmm..... chadecja, chadecja, chadecja....![]()
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Dębek pisze:Polska to jednak dziki kraj, więc jak tylko zbierzesz odpowiednie poparcie dla swojego pomysłu, możesz odrzucić reguły wykładni i interpretować każdy wyjątek rozszerzająco, per analogiam, a nawet, tak bo kurwa tak.
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Jeśli na koźle posadzisz halflinga lub milicjanta/chłopka roztropka z imperium to tak. Nie nastawiaj się jednak na wygranie nagrody za najładniejszego bazyla, jeśli nic nie pokonwertujesz i fajnie go nie pomalujeszSyn_Ariel pisze:Pytanko: Czy grając Leśnymi Elfami mogę użyć jak Bazyliszka Króla Cyganów w postaci Czarnego Powozu ?
Dębek pisze:Polska to jednak dziki kraj, więc jak tylko zbierzesz odpowiednie poparcie dla swojego pomysłu, możesz odrzucić reguły wykładni i interpretować każdy wyjątek rozszerzająco, per analogiam, a nawet, tak bo kurwa tak.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
Czyli rozumiesz, że każdy mag o ile wylosuje czar templatkowy wlicza się również do tego limitu?Stachu pisze:rozumiem, że tarcza żabki liczy się do limitu 4-ech template'ów?
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Raczej chodziło mi o template z bazy na przedmiocie.Cauliflower pisze:
Czyli rozumiesz, że każdy mag o ile wylosuje czar templatkowy wlicza się również do tego limitu?
Czyli jak wylosuje kilka to w ogóle zgroza?
A może jak już ma limit wykorzystany to nie może takiego czaru wylosować?
Powiedz, naprawdę tak to rozumiesz?
All template weapons (from magic items, abilities, etc.) count, except for spells.