dlaczego? mozę jakies uzasadnienie?? porównanie jednostek czy coś w ten deseń, a nie bierze się 4 orły i koniec kropkaBelaner7 pisze:Na krasnoludy bieże się 4 orły,a nie 4 bolce czy 2 cannony
HElfy vs Krasnoludy
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Gupiś, gołębie niedolecą, a z cannonów przynajmniej kowadło się ściągnie i jakieś maszynki, a krasi mają w co strzelać - kawaleria, sword masterzy, w których siedzą magowie etc.Na krasnoludy bieże się 4 orły,a nie 4 bolce czy 2 cannony
Jak orły niedolecą to dojedzie coś innego,któro i tak lepiej walczy od orłów,są tanie więc spox można je stracić,2 cannony są tańsze,ale nie sądze by się sprawdziły,kowadło będzie gdzieś skitrane,a jak nie to jeszcze trzeba trafić i zadać te 3w,a 4 bolce to jak na mój gust wogule bezsens przeciw krasnoludom,jedyne sensowne cele to tundzi,lub kuszole,a kosztują 400 i łatwo zejdą od górników,a maszyny swobodnie strzelają sorki że nie dostarczyłem wam tylu stresów nie mówiąc tego wcześniej
Niezawsze kowadło jest schowane, czasem niema gdzie.
No tak, fajnie, ale orły niezabiją wtedy maszyn, a to lepsze i tak się odbije od regimentów piechoty...ak orły niedolecą to dojedzie coś innego,któro i tak lepiej walczy od orłów
Uwież mi że po długich zmaganiach zklepią 2A trafiające na 3 i raniące na 4,i co z tego że po długich,skoro maszyna i tak nie będzie strzelać?TomCio pisze:Niezawsze kowadło jest schowane, czasem niema gdzie.
No tak, fajnie, ale orły niezabiją wtedy maszyn, a to lepsze i tak się odbije od regimentów piechoty...ak orły niedolecą to dojedzie coś innego,któro i tak lepiej walczy od orłów
dalczego się odbijają? Nierozumiem, to one szarzują, mają dwa ataki na 3+ z S4 więc wielce prawdopodobne jest, że zabija jednego krasia i już jest dobrze bo to maszyna się brejkuje, co prawda na subornie ale się brejkuje, pewnie wystoji ale o to chodzi aby nie strzelała. Orzeł kosztuje 50pkt a takie organki 120 , to samo klopka, orły są dobre ale 4 nie bardzo, 2x2 czyli dwa bolce i dwa orzełki to jest naprawde dobry wybór na niemalze wszystko
Dlatego napisałem, że mają niedolecieć...Uwież mi że po długich zmaganiach zklepią 2A trafiające na 3 i raniące na 4,i co z tego że po długich,skoro maszyna i tak nie będzie strzelać?
orzel niedoleci to rydwan dojedzie - ciekawe w co te krasnoludki beda strzelaly jak beda mialy tyle roznych celow - a strzelac to beda mogly tylko przez jedna ture - bo potem to juz sa szarze
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Jak krasnolud ma tunderersów i/lub quarellersów to i tak wychodzi na bezuzyteczne orly. Stawiam na 2x orly i 2 bolty.
Buehehe... dobre, dobre. Masz 20 cali ruchu rydwanami czy co ? Jak ci krasnal stanie na krawędzi, to raczej w 2 turze niemasz szarży, a HE jest na tyle mało, że wystrzelasz i orzełki i rydwany i inne syfy. Owszem coś dojedzie, ale to się odbije od klocków. Pozatym przy standardzie maszyn krasiowych (5) i jakiś strzelcach i tak masz miękko z tymi orłami i czariotami, kawalerią też. Pozatym niezakladaj z góry, że będziesz zaczynać.orzel niedoleci to rydwan dojedzie - ciekawe w co te krasnoludki beda strzelaly jak beda mialy tyle roznych celow - a strzelac to beda mogly tylko przez jedna ture - bo potem to juz sa szarze
4 orły to jest jednyne 200pkt. ile to w maszynach jest? Ale tak czy siak 2 orły i 2 bolce to jest najlepszy wybór z rarów
4 orły na krasie są lepsze . Bolec to darmowe 100 punktów dla krasi , jeśli wystawiasz je przed tym jak on wystawi swoje maszyny .
Rydwany na krasie tez są średnie ...
Piechota i kwaleria są masakrowane przez ostrzał z organek i klop .
Przed kowadłem ratuje nas jedynie magia
Taktyki są proste schowac sie i bombardować kometami lub odważnie rzucać popychaczki i pitki .
Jak ktoś juz napisał 15-5 to rewelacyjny wynik o ile nie grasz z warzywkiem
Kraśki bez kowadła za to są łatwymi punktami
Za małą mobilność mają i nic nie pociska pocisków w nasze schowane jednostki .
IMHO
Żadna armia nie ma łatwo teraz z krasiami szczególne jak siadają duże runy HE też mają bardzo ciężko .
Rydwany na krasie tez są średnie ...
Piechota i kwaleria są masakrowane przez ostrzał z organek i klop .
Przed kowadłem ratuje nas jedynie magia
Taktyki są proste schowac sie i bombardować kometami lub odważnie rzucać popychaczki i pitki .
Jak ktoś juz napisał 15-5 to rewelacyjny wynik o ile nie grasz z warzywkiem
Kraśki bez kowadła za to są łatwymi punktami
Za małą mobilność mają i nic nie pociska pocisków w nasze schowane jednostki .
IMHO
Żadna armia nie ma łatwo teraz z krasiami szczególne jak siadają duże runy HE też mają bardzo ciężko .
Zapewniam cię, że nie. Kowadło w zasadzie jest od spowalniania i popychania. A ja chyba wróce do lorda, ale za to do spowalniania wstawie gyro .Kraśki bez kowadła za to są łatwymi punktami
Przecież nawet than z 3+ sejwem zamiata...