Noż Ja pierd@@le !!Buła pisze: ale przy armii BoCh:
Tuskgor Chariots, Ungor Raiders 0-4 each
Kozie Sukcesy i Porażki
Moderator: Dibo
Re: Kozie Sukcesy i Porażki
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
niedługo te ograniczenie bedzie wyglądać:
0-4 tuskgor chariot, 0-4 razorgor, 0-3 razorgor chariot, 0-2 units minotaurs, 0-2 ......... i tak narzucone bedzie granie tylko jednym schematem
co za błazenada
0-4 tuskgor chariot, 0-4 razorgor, 0-3 razorgor chariot, 0-2 units minotaurs, 0-2 ......... i tak narzucone bedzie granie tylko jednym schematem
co za błazenada
no hej na zeszłe euro było to samo, o co ten szum ; ) chaos warhoundsy mozesz brac po 18 oddziałów jak chcesz zawsze
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
przecież to jest stary draft z hmm... nowymi paragrafani z dupy.. chyba janbardziej wygrywa u O&G nie można mieć 9 manglerów + fanatyców, po prostu padłem, nie widzałem by w jakiej kolwiek rozpisce było wiecej niż 6 fanoli
osobiście nic w rozpie nie znieniam, a smutek bo myślałem że większe pkt. będą bo słyszało sie o 2600
osobiście nic w rozpie nie znieniam, a smutek bo myślałem że większe pkt. będą bo słyszało sie o 2600
Niesamowite jak to Euro kompletnie nic nie zmienia. To jest to samo tylko napisane innymi słowami. Dotyczy to niemal wszystkich armii. Ograniczenie Mournfangów czy demigryfów jest wirtualne bo kto widział je w większej liczbie niż te w ograniczeniach? Niby nie ma powodów do narzekania, ale po prostu kolejny rok nudy w rozpiskach.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
szczerze mówiąc myślałem nad 2600 all, a te armie co mają dopak +200 dać im tylko +100
to jest osłabienie zeszłorocznych rozpisek które wygrały, np.: Maryś grał ogrami i miał 2x 5 murny, zmiejszenie grywalności dzwonka, a krasią danie 5maszyn, ale czekaj kowadło niech zajmuje dwa sloty, co oznacza to samo co było, chyba że jakiś sabomaso zagra na 5 maszynac bez kowadła ( niby można 2x organy 2x cannon 1x klopa 5S ), generalnie jesem zawiedziony bardzo
demony wypadą z topu, coś tak myślę, 0-1 gifty robią dziecinadę z tej armii
to jest osłabienie zeszłorocznych rozpisek które wygrały, np.: Maryś grał ogrami i miał 2x 5 murny, zmiejszenie grywalności dzwonka, a krasią danie 5maszyn, ale czekaj kowadło niech zajmuje dwa sloty, co oznacza to samo co było, chyba że jakiś sabomaso zagra na 5 maszynac bez kowadła ( niby można 2x organy 2x cannon 1x klopa 5S ), generalnie jesem zawiedziony bardzo
demony wypadą z topu, coś tak myślę, 0-1 gifty robią dziecinadę z tej armii
Kozie Sukcesy i Porażki:
turniej na 1200pkt z ograniczeniami Furiona o ile sie nie myle wiec mialem 1300pkt w rozpie, 6minosow a AHW, sztandar, muzyk, gorebull GW, Ward 4, Doombull 1/1 asv, produkcja atakow, mieczyk z 10 I, jakies smieci, jakis rydwan jakies ungory
A wiec zaczniemy od porazek^^1 walka z WoCh i snajpera na doombulla na Ld. Ja rzucam oczywiscie 1 kolega 5 wiec doomek dostaje od tak 4W:(
ungor raiders zdobywaja w tej bitwie 200 pkt na 5 psach i dobijaja rydwan chaosowy na ostatniej ranie^^30>200:D
2 walka z HE. Doombull wpada w 25WL, w 2 turze pada 5WL, 3 turze pada 1(z 8 atakow), w 4turze pada 1(ze stompa poniewaz z 9atakow pada 1^^) w dwie tury rzucilem 16 pałek!! slownie szesnascie jedynek... doombull ginie minotaury zostaja odepchniete, gorebull ginie
3 walka z ogrami Seviego. Tu walka zdecydowanie zalicza sie do sukcesow aczkolwiek bardzo bylo mi zal seviego poniewaz to byla jego 2 przegrana gra na 3(w 2 bitwie mial baya). Wynik gry byl znany juz w 2 turze kiedy to ja doszarzowalem(na 14")gorebullem doombullem i 6 minosami w jego oddzial piechoty z magiem i bsb, pozamiatalem wszystko jednak uciekl mi magiem i championem, niedogonilem go. W kolejnej turze postawil mi przed ryjem minotaurow jakiegos kundelka malego i niestety tylko gorebullem musialem szarzowac w niedobitki tamtego oddzialu. Skonczylo sie to tym ze po zjedzeniu maga i championa zostal zabity z dziala. minotaury z doombullem rozkreceni po piechodzie i po piesku wpadaja w dzialo wiec dostaja 3 dodatkowy atak, a na koniec przyjmuje na klate oddzial snajperow ogrowych na bok. Doombull nabija duuuzo ran, minoski nabijaja duuuzo ran i gra konczy sie zagonieniem oddzialu snajperow oraz 9 atakami na kazdego minosa i 10 atakami doombulla:D
podsumowujac: minoskami gra sie zajebiscie z doombullem, moze wyprobuje grac nimi na duze pkt a jak widac mozna nimi zlamic rzucajac w 2 turach 16 jedynek na rzut wo Wound^^
turniej na 1200pkt z ograniczeniami Furiona o ile sie nie myle wiec mialem 1300pkt w rozpie, 6minosow a AHW, sztandar, muzyk, gorebull GW, Ward 4, Doombull 1/1 asv, produkcja atakow, mieczyk z 10 I, jakies smieci, jakis rydwan jakies ungory
A wiec zaczniemy od porazek^^1 walka z WoCh i snajpera na doombulla na Ld. Ja rzucam oczywiscie 1 kolega 5 wiec doomek dostaje od tak 4W:(
ungor raiders zdobywaja w tej bitwie 200 pkt na 5 psach i dobijaja rydwan chaosowy na ostatniej ranie^^30>200:D
2 walka z HE. Doombull wpada w 25WL, w 2 turze pada 5WL, 3 turze pada 1(z 8 atakow), w 4turze pada 1(ze stompa poniewaz z 9atakow pada 1^^) w dwie tury rzucilem 16 pałek!! slownie szesnascie jedynek... doombull ginie minotaury zostaja odepchniete, gorebull ginie
3 walka z ogrami Seviego. Tu walka zdecydowanie zalicza sie do sukcesow aczkolwiek bardzo bylo mi zal seviego poniewaz to byla jego 2 przegrana gra na 3(w 2 bitwie mial baya). Wynik gry byl znany juz w 2 turze kiedy to ja doszarzowalem(na 14")gorebullem doombullem i 6 minosami w jego oddzial piechoty z magiem i bsb, pozamiatalem wszystko jednak uciekl mi magiem i championem, niedogonilem go. W kolejnej turze postawil mi przed ryjem minotaurow jakiegos kundelka malego i niestety tylko gorebullem musialem szarzowac w niedobitki tamtego oddzialu. Skonczylo sie to tym ze po zjedzeniu maga i championa zostal zabity z dziala. minotaury z doombullem rozkreceni po piechodzie i po piesku wpadaja w dzialo wiec dostaja 3 dodatkowy atak, a na koniec przyjmuje na klate oddzial snajperow ogrowych na bok. Doombull nabija duuuzo ran, minoski nabijaja duuuzo ran i gra konczy sie zagonieniem oddzialu snajperow oraz 9 atakami na kazdego minosa i 10 atakami doombulla:D
podsumowujac: minoskami gra sie zajebiscie z doombullem, moze wyprobuje grac nimi na duze pkt a jak widac mozna nimi zlamic rzucajac w 2 turach 16 jedynek na rzut wo Wound^^
Warhammer to nie jest sport
"Pochwalę się" po BoB'ie: wynik mocno taki sobie, oblana Ld 9 z przerzutem to żaden wyczyn, ale zaliczyłem 8 miscastów w ciągu jednej bitwy... (co prawda, jak to później Crus ujął, oznacza to, że 8 czarów weszło, ale co z tego skoro były to albo miasmy, albo nic nie robiące snajperki )
Efekt:
1. I tura - snajperka siłowa (3 kości) -> 1 rzut na 4+ u przeciwnika i nic, a ja w efekcie miscasta 5 gorów
2. I tura - słoneczko (4 kości; ten sam mag) -> 10 gorów w wyniku miscasta i jeszcze 4 w wyniku misfire na zasięg słonka... (po tej turze prowadziłem w ilości zadanych mi strat mimo 2 klop, 2 doomdiverów i stopy u Orków)
3. II tura - ring of fire (3 kości) -> zdjąłem manglera z hagtree (w sumie plus)
4. II tura - wyssans (3 kości) -> "odstarszacz" na bestigorach przed szarżą trolli, ale mag 2 lvl (straciłem wyssans i arenhira, więc wszystkie boosty z bestii)
5. III tura - -1S/-1T (3 kości) -> 1 rana na trollach, 4 bestigory, 8 gorów (w sumie z oddziału ~50 gorów 2/3 spadło w wyniku moich faz magii) i duży mag do piachu
6. III tura - miasma (2 kości) -> obniżony Ws na trollach i moi magowie po 1 ranie (dzięki temu zaraz 1 został dobity z headbutta Orków)
7. IV tura - miasma (2 kości) -> obniżony Mv na Orkach, ale mój mag (patrz poprzedni miscast) i 4 gory do piachu
8. VI tura - duża dzida (5 kości) -> nic... (mag zdał swojego warda, a na ranienie przeciwnika rzuciłem 1)
Brakuje miscasta w 5 turze, ale tylko dlatego, że grałem już 1 magiem a ten wtedy był w kombacie a zostały mu tylko pociski...
Efekt:
1. I tura - snajperka siłowa (3 kości) -> 1 rzut na 4+ u przeciwnika i nic, a ja w efekcie miscasta 5 gorów
2. I tura - słoneczko (4 kości; ten sam mag) -> 10 gorów w wyniku miscasta i jeszcze 4 w wyniku misfire na zasięg słonka... (po tej turze prowadziłem w ilości zadanych mi strat mimo 2 klop, 2 doomdiverów i stopy u Orków)
3. II tura - ring of fire (3 kości) -> zdjąłem manglera z hagtree (w sumie plus)
4. II tura - wyssans (3 kości) -> "odstarszacz" na bestigorach przed szarżą trolli, ale mag 2 lvl (straciłem wyssans i arenhira, więc wszystkie boosty z bestii)
5. III tura - -1S/-1T (3 kości) -> 1 rana na trollach, 4 bestigory, 8 gorów (w sumie z oddziału ~50 gorów 2/3 spadło w wyniku moich faz magii) i duży mag do piachu
6. III tura - miasma (2 kości) -> obniżony Ws na trollach i moi magowie po 1 ranie (dzięki temu zaraz 1 został dobity z headbutta Orków)
7. IV tura - miasma (2 kości) -> obniżony Mv na Orkach, ale mój mag (patrz poprzedni miscast) i 4 gory do piachu
8. VI tura - duża dzida (5 kości) -> nic... (mag zdał swojego warda, a na ranienie przeciwnika rzuciłem 1)
Brakuje miscasta w 5 turze, ale tylko dlatego, że grałem już 1 magiem a ten wtedy był w kombacie a zostały mu tylko pociski...
No i po Orczym Gnieździe.
Ja oczywiście obessałem, ale nie aż tak jak sie zapowiadałao. Ja poprostu nie nadaje sie do spokojnej gry. Mam nauczkę że skoro grywam do przodu to muszę rozbić rozpiski do przodu. Miałem rozpiskę którą wydawało się ciężko dostać maske, bo trudno wyrwać punkty ... Hmm.
1 - Bercik HE, 7-13 pomimo braku Frostfenixów
2 - Sycąca maska w plecy, Lizaki Szczurka, D&D i salki i do domu
3 - "Nieparwdopodobna" maska od Ogrów bez Mournfangów, ale jak sie pali 5 szarż (deklarowane i z pogoni) to co sie dziwić, do kombatów wchodzę dopiero w 4 turze zbierajać wcześniej 2 komety !!!
4 - 17:3 z WoCh, kolega początkujący to spoko ale kostki sie odegrały (zaszarżowane i niezboostowane gory wbijają Warriorom Khorna 11 ran)
5 - Na koniec wesolutkie 10-10 ze Scavenami
Woksze znowu może wam napisać coś o IFkach i statystykach przy Dangerusach w ostatniej bitwie
Ja oczywiście obessałem, ale nie aż tak jak sie zapowiadałao. Ja poprostu nie nadaje sie do spokojnej gry. Mam nauczkę że skoro grywam do przodu to muszę rozbić rozpiski do przodu. Miałem rozpiskę którą wydawało się ciężko dostać maske, bo trudno wyrwać punkty ... Hmm.
1 - Bercik HE, 7-13 pomimo braku Frostfenixów
2 - Sycąca maska w plecy, Lizaki Szczurka, D&D i salki i do domu
3 - "Nieparwdopodobna" maska od Ogrów bez Mournfangów, ale jak sie pali 5 szarż (deklarowane i z pogoni) to co sie dziwić, do kombatów wchodzę dopiero w 4 turze zbierajać wcześniej 2 komety !!!
4 - 17:3 z WoCh, kolega początkujący to spoko ale kostki sie odegrały (zaszarżowane i niezboostowane gory wbijają Warriorom Khorna 11 ran)
5 - Na koniec wesolutkie 10-10 ze Scavenami
Woksze znowu może wam napisać coś o IFkach i statystykach przy Dangerusach w ostatniej bitwie
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
a) Goń się...Dibo pisze:Woksze znowu może wam napisać coś o IFkach i statystykach przy Dangerusach w ostatniej bitwie
b) O czym tu pisać - przy pomocy IF-ek sobie poharatałem magów, jednego (potrzebnego) wessałem, a w tym czasie przeciwnikowi wszedł (kluczowy jak się później okazało) czar w grze na IF-ce nie robiąc mu przy tym absolutnie nic (1 na zranienie maga przy czarze z ostatnich kośći). Czar ten (przekleństwo arenhira) potrzebny był do myku ze statystykami, gdzie moje jakieś 25 bestigorów oblało Ld9 z przerzutem i zamiast zagrozić flance przeciwnika (była szansa na zwycięstwo nawet, bo Gremlin nie zablokwałby tylu szarż na jego oddziały strzelające) postanowiło się zaplątać we własne nogi (dwa sety rzutów po jakieś 25 kości i z 25 zostało ich 5), oblane Ld7 bez przerzutu i zbieranie na dwóch gałach (wybiegli za stół).
Moje ostatnie ciezkie doświadczenia... :p
Miałem
Duży mag wild korona fetysz prezerwatywa
Bsb 206
2x5 ungory
2x chariot
36 gory
2x5 harpie scout
29 besti dyscyplina
6 minosy muzyk
Pierwsza bitwa ogry: kloc ironow, mag heaven, maneaterzy (sniper, poison) koty, działo
Wszystko w tył i strzela, spadają rydwany, minosy obrywaja z pistoletów, komety miela klocki. Co doslo nie przezylo combatu. 17:3 w plecy
Bye....
Chaos: deamon prince na death, bsb dysk, 2x rydwan, maruderzy i mały mag metalu, chimera, crusherzy horsmeni
Szybkie combaty i wszystko zjedzone, 20:0 i i po zabawie. i slonca kosily minosy i gory
I teraz moje pytanie co tu zrobić żeby cos takiego zatrzymać z lepszym skutkiem? :p
Miałem
Duży mag wild korona fetysz prezerwatywa
Bsb 206
2x5 ungory
2x chariot
36 gory
2x5 harpie scout
29 besti dyscyplina
6 minosy muzyk
Pierwsza bitwa ogry: kloc ironow, mag heaven, maneaterzy (sniper, poison) koty, działo
Wszystko w tył i strzela, spadają rydwany, minosy obrywaja z pistoletów, komety miela klocki. Co doslo nie przezylo combatu. 17:3 w plecy
Bye....
Chaos: deamon prince na death, bsb dysk, 2x rydwan, maruderzy i mały mag metalu, chimera, crusherzy horsmeni
Szybkie combaty i wszystko zjedzone, 20:0 i i po zabawie. i slonca kosily minosy i gory
I teraz moje pytanie co tu zrobić żeby cos takiego zatrzymać z lepszym skutkiem? :p
beast/shadow na magu ale i tak mpowinienes dac rade raczje. ile tam punktow bylo?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Bylo 2k bez euro]szedlem w hordach. Odgialem crusherow ale dostałem na bestigory mantusie 2 rydwany i goscia na dysku. Zniknalem w jedna turę, sam szaman został. Błąd ze nie odgialem rydwanow zlekcewazylem je a dobrze uderzyły. Gory potem dostały cala resztę tez na pysk i zgarnialy slonca z ifek.
Coś te hordy zawsze źle mi wychodzą bo zgarniam dużo szarz :/
Z ogrami było tak ze mnie wystrzelal i komety spadały jedna za druga to robiły masakre. Mile rady jak tym powinienem grać bo cos nie tak najwyrazniej robię....
Coś te hordy zawsze źle mi wychodzą bo zgarniam dużo szarz :/
Z ogrami było tak ze mnie wystrzelal i komety spadały jedna za druga to robiły masakre. Mile rady jak tym powinienem grać bo cos nie tak najwyrazniej robię....
po pierwsze: nie ustawiaj oddzialow w formacji hordy(jezeli juz chcesz hord to najlepiej 1 kloc 40-50gorow i 1 kloc 40-50 bestigorow ale wtedy pita morduje az milo)
po drugie: Beast/Shadow i to najelepiej 1 beast i 2-3shadow
po trzecie: nie biez minosow bez byka
po czwarte: skoncentruj sie na magii, tzn heardstone, i bateryjki w postaci malych shamanow
po piate:(ale to juz moja wlasna ocena) wg mnie 206 jest beznadziejny, za drogi i za miekki , niby tafa 5 i 2armor sava ale to za malo na tak wazna postac
po drugie: Beast/Shadow i to najelepiej 1 beast i 2-3shadow
po trzecie: nie biez minosow bez byka
po czwarte: skoncentruj sie na magii, tzn heardstone, i bateryjki w postaci malych shamanow
po piate:(ale to juz moja wlasna ocena) wg mnie 206 jest beznadziejny, za drogi i za miekki , niby tafa 5 i 2armor sava ale to za malo na tak wazna postac
Warhammer to nie jest sport
Formacja hordy to jedyne sensowne rozwiązanie w przypadku bestii. Po prostu jest najbardziej efektywna - pozwala wypompować 40-50 ataków z przerzutami. Inne formacje to w pewnym sensie marnowanie potencjału armii, no chyba że gramy na minosach ale to inna sprawa. Każda inna formacja jest tak samo krojona przez dobrze rzuconą pitkę/słoneczko (np.5x8 - tu zniszczenia są jeszcze większe) a ma dużo mniejszy potencjał bojowy, praktycznie zerowy.po pierwsze: nie ustawiaj oddzialow w formacji hordy(jezeli juz chcesz hord to najlepiej 1 kloc 40-50gorow i 1 kloc 40-50 bestigorow ale wtedy pita morduje az milo)
Duży beast i 3 małych shadołów przy kamyku. Wtedy będziesz mógł wspomagać klocki beastem, który będzie w miarę blisko i skutecznie miasmować przeciwników z daleka.po drugie: Beast/Shadow i to najelepiej 1 beast i 2-3shadow
206 to kolejna niezbędna postać pomykająca w klocuszku gorów. Różnica między 50A S3, a 50A S4 jest KOLOSALNA. Niestety większość rzeczy z którymi gory będą się mierzyć ma t4, a te z t3 będą krojone z jeszcze większą łatwością. 50 Gorów z 206 stanowi gigantyczną siłę uderzeniową, bez niego to taki klocek bardziej do trzymania wroga. Grałem w obu wariantach i nikomu nie polecam gorów bez 206. Po za mało zabijają. A jako że nasza armia jest przeznaczona prawie wyłącznie do combatu i magii to akurat gory muszą dużo zabijać, by się spłacić.po piate:(ale to juz moja wlasna ocena) wg mnie 206 jest beznadziejny, za drogi i za miekki , niby tafa 5 i 2armor sava ale to za malo na tak wazna postac