Pytania ogólne v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Pytania ogólne v 2.0
Może ktoś na szybko wrzucić pełen, podręcznikowy, opis charmed shield? Chodzi mi o dokładny zapis z RB bo nie mam pod ręką, a jest mi potrzebny.
Thank you from the mountain.
Thank you from the mountain.
Rakso_The_Slayer pisze:Może ktoś na szybko wrzucić pełen, podręcznikowy, opis charmed shield? Chodzi mi o dokładny zapis z RB bo nie mam pod ręką, a jest mi potrzebny.
Thank you from the mountain.
Shield, One use only, The first hit suffered by the bearer of the Charmed Shield is discounted on a roll of 2+
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Czy jeśli gram Lizardmenami, mam z magów tylko Slaana z Focused Rumination, i na wiatry magii rzuciłem 12 to wogóle nie mogę czarować w tej turze? Cytat z uściśleń:
Podaj wording Focused Rumination.Limit 12 kości w jednym momencie w fazie magii
Mag nie może rzucić czaru, jeśli tym samym przekroczyłby maksymalną ilość 12 kości (w jednym momencie fazy magii) dzięki zasadzie specjalnej pozwalającej dorzucać kości (np. „dorzucający” dodatkową kość do czaru Dragon Mage). W takiej sytuacji gracz musi albo uwolnić wpierw stosowne miejsce w puli rzucając inne czary, albo też nie skorzystać ze zdolności maga, jeśli jej użycie jest opcjonalne.
W pierwszym czarze nie dorzucasz
Do odpowiedzi dodajemy źródło albo nie odpowiadamy wcale.
-Furion-
Do odpowiedzi dodajemy źródło albo nie odpowiadamy wcale.
-Furion-
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
Ale max 12 PD naraz też wynika z zasad euro... W każdym razie IMO jak masz 12 kości i Slanna z Rumination to pierwszy czar rzucasz bez dorzutu.
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
Kurczę, zamist cytuj missclicknąłem w edytuj
Bercik, jeżeli dorzut jest obowiązkowy, to nie możesz rzucać żadnych czarów. Musisz najpierw coś rzucić innym czarodziejem, co nie dorzuca obowiązkowo kostek. Zasada max 12 kości naraz znajduje się w podręczniku głównym.
pozdrawiam
Furion

Bercik, jeżeli dorzut jest obowiązkowy, to nie możesz rzucać żadnych czarów. Musisz najpierw coś rzucić innym czarodziejem, co nie dorzuca obowiązkowo kostek. Zasada max 12 kości naraz znajduje się w podręczniku głównym.
pozdrawiam
Furion
self quote ;]Aldean pisze:First spell generated is always flaming sword...( pytanie odnośnie dragon mage oczywiscie)
czy to znaczy ze moge zamienic go na sygnature?
pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
pytanie o szarze z gorki.
Trzeba zszarzowac z gorki wieksza iloscia oddzialu (zejsc fizycznie z gorki) czy wystarczy przebywac na gorce i szarzowac na oddzial u podnóża górki aby dostac bonus +1 (nie schodzac z gorki ale szarzujac w obrebie gorki)?
EDIT:
z opisu zdaje sie wynikac ze obie sytuacje dodaja +1 do CR.
Trzeba zszarzowac z gorki wieksza iloscia oddzialu (zejsc fizycznie z gorki) czy wystarczy przebywac na gorce i szarzowac na oddzial u podnóża górki aby dostac bonus +1 (nie schodzac z gorki ale szarzujac w obrebie gorki)?
EDIT:
THE HIGH GROUND
+1 Combat Result if the unit charged downhill.
The added momentum gained when charging downhill is a significant advantage. Therefore, if your unit charged and the majority of the models in your unit began the turn higher up than the enemy unit that was charged, you receive +1 combat result. This might seem like an odd way to phrase it, but allows the rule to cover most situations.
z opisu zdaje sie wynikac ze obie sytuacje dodaja +1 do CR.
Pytania dwa:
1. Ze sztandaru Gleaming Pendant mogę przerzucić tylko pierwszy jaki się nadarzy w grze nieudany test Ld? (przed korzystaniem z przerzutu BSB?). Po nie udanym przerzucie z tego sztandaru można przerzucić jeszcze raz z BSBka?
2. Jak jest z przyłączaniem się postaci do jednostek, jeżeli np. Black Orc przyłącza się do oddziału, który ma frenzy to on też zyskuje frenzy? Ale chyba traci już swoją Odporność na psychologię?
1. Ze sztandaru Gleaming Pendant mogę przerzucić tylko pierwszy jaki się nadarzy w grze nieudany test Ld? (przed korzystaniem z przerzutu BSB?). Po nie udanym przerzucie z tego sztandaru można przerzucić jeszcze raz z BSBka?
2. Jak jest z przyłączaniem się postaci do jednostek, jeżeli np. Black Orc przyłącza się do oddziału, który ma frenzy to on też zyskuje frenzy? Ale chyba traci już swoją Odporność na psychologię?
Ostatnio zmieniony 9 maja 2013, o 06:26 przez Sokół, łącznie zmieniany 1 raz.
Furion pisze:Kurczę, zamist cytuj missclicknąłem w edytuj![]()
Bercik, jeżeli dorzut jest obowiązkowy, to nie możesz rzucać żadnych czarów. Musisz najpierw coś rzucić innym czarodziejem, co nie dorzuca obowiązkowo kostek. Zasada max 12 kości naraz znajduje się w podręczniku głównym.
pozdrawiam
Furion
to jeszcze dodatkowe pytanie
When the Slann casts a spell, a "free" power dice is added to the attempt. This can cause an irresistible force or a miscast as normal, and can cause the Mage-Priest to roll more dice than normally allowed.
Czyli rozumiem jak rzucę 6/6 na magię i nie mam innego maga do zrzucania kostek to nie mogę rzucać czarów żabką tak?
Drugie pytanie. Dorzut wykonuje do dwóch pierwszych czarów rzucanych przez Żabę?
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW

Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
co się dzieje jak jednostka w domku dostaje zasadę Radnom movment?
Wydaje mi się że musi wyjść, ale czy na pewno?
Wydaje mi się że musi wyjść, ale czy na pewno?
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
@Rakso
czyli jak wypuszcze fanatykow czy Manglera w random to moge im powiedziec, ze oni sobie beda stac gdzie stoja i nie ruszac ich?
Wydaje mi sie ze co innego jest w opisie Random Movement i/lub w opisie Compulsory Movement phase
czyli jak wypuszcze fanatykow czy Manglera w random to moge im powiedziec, ze oni sobie beda stac gdzie stoja i nie ruszac ich?
Wydaje mi sie ze co innego jest w opisie Random Movement i/lub w opisie Compulsory Movement phase
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Jednostka z Random Movement nie ma obowiązku wykonać ruchu. (74 str Rulebook)
Other Compulsory Movement (25 str Rulebook) wspomina że szczegółowe zasady ruchu są opisane przy jednostkach z Random Movement w Army Book'ach.
Stad Manglery musza się ruszyć (zasada Gone Crazy), a już np. Steam Tank nie musi.
"...and are always moved inthe Compulsory Moves sub-phase" tyczy się w którym momencie fazy ruchów musimy wykonać ruch, a nie ze musimy wykonać ruch.
Other Compulsory Movement (25 str Rulebook) wspomina że szczegółowe zasady ruchu są opisane przy jednostkach z Random Movement w Army Book'ach.
Stad Manglery musza się ruszyć (zasada Gone Crazy), a już np. Steam Tank nie musi.
"...and are always moved inthe Compulsory Moves sub-phase" tyczy się w którym momencie fazy ruchów musimy wykonać ruch, a nie ze musimy wykonać ruch.
a no wlasnie
zafiksowalem sie na fanolach i spolce
dziekuję za przypomnienie gdzie to siedzialo w RB

dziekuję za przypomnienie gdzie to siedzialo w RB
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Da Big Stabba !
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 29
witam,
mam krótkie pytanko. Czy jest możliwość zagrania na zasady euro/etc ustalając limit pkt na 1500 ? jezeli tak to jak sie maja do tego specjalne zasady ? np +200 pkt u orków ? robimy proporcjonalnie ?
mam krótkie pytanko. Czy jest możliwość zagrania na zasady euro/etc ustalając limit pkt na 1500 ? jezeli tak to jak sie maja do tego specjalne zasady ? np +200 pkt u orków ? robimy proporcjonalnie ?