
Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Bo wbrew pozorom rzadko się zdarza żeby wszedł 3 albo 4 razy w tą samą jednostkę. Brak kostek, zasięgu + jak ma zabić wszystkich łącznie z lordami to przeciwnik będzie dispelował to w 1 kolejności (co jest super, bo może uda się przepchnąć plagę albo 13) 

kiedys to mielismy, models to models... 

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
PÓKIFAZIK pisze: puki

DOPÓKIDeus pisze: do póki

sory, ale nie mogłem wytrzymać. Teraz będziecie wiedzieć

W FAQ można przeczytać że jeśli w jednostce jest dzwon/furnace to jednostka jest unbreakable i nie można tej jednostki opuścić. Wciąż jest to więc ta sama jednostka jeśli tylko żyje dzwon/furnace.
Ja nie będę, bo mam dysfunkcję umysłową dysortografią zwaną.las gibonas pisze:Teraz będziecie wiedzieć
Life's a game with save and load features disabled.
Temat jest chyba do indywidualnej inerpretacji sędziego, osobiście wydaje mi się, że ze względu na szyk zdania w army booku dzwon i jednostka pchająca nie jest jedną jednostką. Strzela się do tego niezależnie, jest określenie o "unbreakable" seera oraz oddziału pchającego a nie jednostce "z dzwonem". Mam wrażenie, że death frenzy powinno się rzucać na oddział pchający, bądź na dzwon. Przeciw tym argumentom są wszelakie targetowalne spelle, które lecą w unit, oraz dzwon. Wording, wordingowi nie równy, trzeba z tym żyć:)
Autorytet nie gra w tej grze tylko zasady a co sedzia to opinia
grasz na to co Ci zasedziuja akurat w danej chwili na masterze

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Czary typu hex/augment obejmują całą jednostkę. Czyli i Dzwon i pchaczy i bohaterów w tej jednostce.
To że można osobno celować w dzwon atakami strzeleckimi nie oznacza że jest on osobną jednostką w jednostce.
W FAQ jest zapisek że bohaterowie z jednostki w której zginęły zwyklaki tworzą nową jednostkę, także na 100% schodzi Death Frenzy. Nie ma łykania K6 woundów
.
To że można osobno celować w dzwon atakami strzeleckimi nie oznacza że jest on osobną jednostką w jednostce.
W FAQ jest zapisek że bohaterowie z jednostki w której zginęły zwyklaki tworzą nową jednostkę, także na 100% schodzi Death Frenzy. Nie ma łykania K6 woundów

Life's a game with save and load features disabled.
a jest tam dzwon ujęty? czy nie? bo dzwon to alternatywna sytuacja niz normalny unit herosow - to akurat wynika z bookaFAZIK pisze:Czary typu hex/augment obejmują całą jednostkę. Czyli i Dzwon i pchaczy i bohaterów w tej jednostce.
To że można osobno celować w dzwon atakami strzeleckimi nie oznacza że jest on osobną jednostką w jednostce.
W FAQ jest zapisek że bohaterowie z jednostki w której zginęły zwyklaki tworzą nową jednostkę, także na 100% schodzi Death Frenzy. Nie ma łykania K6 woundów.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Wybaczcie, że tak się wtrącam w połowie rozkminy, ale mam pytanie odnoście Death Frenzy. Jeżeli rzucę ten czar na hordę CR(wyposażonych we włócznie ofc) w ilości np. 40 i zdeklaruję szarżę na skutek której 5 modeli z mojego pierwszego rzędu wejdzie w kontakt z przeciwnikiem, to czy będę dysponował atakami w liczbie 45 (a podczas przyjmowania szarży na klatę aż 60-cioma)? Sytuacja jest czysto teoretyczna, rzecz jasna.
mój pierwszy post, proszę o wyrozumiałość:)
mój pierwszy post, proszę o wyrozumiałość:)