Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Raqq
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 129

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: Raqq »

Bo wbrew pozorom rzadko się zdarza żeby wszedł 3 albo 4 razy w tą samą jednostkę. Brak kostek, zasięgu + jak ma zabić wszystkich łącznie z lordami to przeciwnik będzie dispelował to w 1 kolejności (co jest super, bo może uda się przepchnąć plagę albo 13) :D

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Brałem pod uwagę, raczej ilość kości magii, dystans czaru i takie "mechaniczne" rzeczy, oraz kości dispella, bo aktualnie "uschnięcie" Elfy wolałyby już wpuszczać, a nie dopuścić do zarazy i 13 w jednej turze, co w sumie się nie zmieniło.
Obrazek

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Czy przy death frenzy, jak zostanie mi na koniec tury załóżmy, dzwon i 2 herosow i zabijam 4 modele to mi to wszystko ginie czy gdzies jest jakis zapis co go nie znam, że tak się nie dzieje?

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

kiedys to mielismy, models to models... :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Shino mówi, że czar się rzuca na oddział a sami bohaterowie tworzą już nowy i czar nie działa

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Chyba póki żyje dzwon to ciągle jest ten sam oddział.

*edytka*
Pakódny błond geograficzny.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2013, o 12:43 przez FAZIK, łącznie zmieniany 1 raz.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Ale dzwon jest mountem seera wiec raczej wątpię ze do póki żyje dzwon :?
Obrazek

Gibon

Post autor: Gibon »

FAZIK pisze: puki
PÓKI

#-o
Deus pisze: do póki
DOPÓKI

#-o



sory, ale nie mogłem wytrzymać. Teraz będziecie wiedzieć :wink:

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

W FAQ można przeczytać że jeśli w jednostce jest dzwon/furnace to jednostka jest unbreakable i nie można tej jednostki opuścić. Wciąż jest to więc ta sama jednostka jeśli tylko żyje dzwon/furnace.
las gibonas pisze:Teraz będziecie wiedzieć :wink:
Ja nie będę, bo mam dysfunkcję umysłową dysortografią zwaną.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

FAZIK pisze:
las gibonas pisze:Teraz będziecie wiedzieć :wink:
Ja nie będę, bo mam dysfunkcję umysłową dysortografią zwaną.
Sratytaty

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

DOPÓKI


Dzięki :) I w sumie też mam dysortografię, ale przynajmniej poprawiłeś i może się nauczę, w co wątpię :roll:
Obrazek

Kas
Pseudoklimaciarz
Posty: 20

Post autor: Kas »

Temat jest chyba do indywidualnej inerpretacji sędziego, osobiście wydaje mi się, że ze względu na szyk zdania w army booku dzwon i jednostka pchająca nie jest jedną jednostką. Strzela się do tego niezależnie, jest określenie o "unbreakable" seera oraz oddziału pchającego a nie jednostce "z dzwonem". Mam wrażenie, że death frenzy powinno się rzucać na oddział pchający, bądź na dzwon. Przeciw tym argumentom są wszelakie targetowalne spelle, które lecą w unit, oraz dzwon. Wording, wordingowi nie równy, trzeba z tym żyć:)

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Dobry sędzia z LS mówi, że jak kończą się gówniaki to herosi tworzą nowy oddział, na którym nie ma frenzy

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Autorytet nie gra w tej grze tylko zasady a co sedzia to opinia ;) grasz na to co Ci zasedziuja akurat w danej chwili na masterze
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

A czary obejmujące całą jednostke bo teraz zwątpiłem, np. jakaś klątwa, ma efekt na jednostce pchającej i na dzwonie ?
Obrazek

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Czary typu hex/augment obejmują całą jednostkę. Czyli i Dzwon i pchaczy i bohaterów w tej jednostce.
To że można osobno celować w dzwon atakami strzeleckimi nie oznacza że jest on osobną jednostką w jednostce.

W FAQ jest zapisek że bohaterowie z jednostki w której zginęły zwyklaki tworzą nową jednostkę, także na 100% schodzi Death Frenzy. Nie ma łykania K6 woundów ;).
Life's a game with save and load features disabled.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

FAZIK pisze:Czary typu hex/augment obejmują całą jednostkę. Czyli i Dzwon i pchaczy i bohaterów w tej jednostce.
To że można osobno celować w dzwon atakami strzeleckimi nie oznacza że jest on osobną jednostką w jednostce.

W FAQ jest zapisek że bohaterowie z jednostki w której zginęły zwyklaki tworzą nową jednostkę, także na 100% schodzi Death Frenzy. Nie ma łykania K6 woundów ;).
a jest tam dzwon ujęty? czy nie? bo dzwon to alternatywna sytuacja niz normalny unit herosow - to akurat wynika z booka
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
ratkes
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35

Post autor: ratkes »

Wybaczcie, że tak się wtrącam w połowie rozkminy, ale mam pytanie odnoście Death Frenzy. Jeżeli rzucę ten czar na hordę CR(wyposażonych we włócznie ofc) w ilości np. 40 i zdeklaruję szarżę na skutek której 5 modeli z mojego pierwszego rzędu wejdzie w kontakt z przeciwnikiem, to czy będę dysponował atakami w liczbie 45 (a podczas przyjmowania szarży na klatę aż 60-cioma)? Sytuacja jest czysto teoretyczna, rzecz jasna.
mój pierwszy post, proszę o wyrozumiałość:)

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Będziesz miał 3 ataki z każdego modelu z pierwszego rzędu + po 1 modelu mogącym atakować z pozostałych szeregów.
Horda i włócznie wcale nie są takie "ofc" :)
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Ale ja nie rozumiem problemu - przecież rany z Death Frenzy to rany od magii, niech i wszystkie idą w dzwon, mamy 2+ save ;)

ODPOWIEDZ