diuk pisze:Bardzo fajny wybór na start moim zdaniem.
Aż chciałbym zobaczyć to pomalowane i w akcji .
Jak będą to dzieciaki malowały to lepiej nie chcij

diuk pisze:Bardzo fajny wybór na start moim zdaniem.
Aż chciałbym zobaczyć to pomalowane i w akcji .
VC mają unikalne zasady, co czyni je ciekawymi a nie trudnymi.Marks pisze:Wampiry fajne bo inne, bo złe itd. ale mogą się okazać zbyt trudne, same wskrzeszanie: inaczje ghule, inaczej zombie, inaczej mortis, inaczej crypty, poza tym sypanie się itd. Woch znacznie łatwiejszy w obsłudze, a modele są znacznie różne od tych imperialnych, wystarczy sprawdzić na stronce GW.
Grolshek - widzę ze w każdym najniewinniejszym temacie znajdziesz moment żeby pochwalić się swoja VCetowa fobiąGrolshek pisze:Zrobisz jak chcesz. Ale za jakiś czas możesz mieć problem typu " Ja biorę wampiry ! A nie bo ja ! Ja chcę wampiry one wygrywają ! Bo nie umiesz grać ! "
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
imo siwetny pomyslFuxiorr pisze:A nie lepiej zrobic 6 armi na 1,5k ? Bo po co dzeciaki uczac sie maja grac odrazu na takie duze pk? A pozatym bedzie wiecej armi i bedzie pozniej mniej " nudy "
@KlafutiKlafuti pisze:Tłumaczenia przeważnie wychodziły kilka miesięcy po premierze wersji oryginalnej do obu systemów. Nigdy nie było tak, żeby tłumaczenie polskie wyszło razem z wersją angielską.