Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
Moderator: Yudokuno
Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
W zasadzie zawsze na każdego (gry domowe) składam sobie coś innego. Próbuje rożnych rzeczy. Stałym elementem jest zazwyczaj Pok bsb , hydra, i koło 30kusz w 2 oddziałach z muzykami i dowodcami. Grając z takimi demonami odczuwam ze każda jego jednostka w pojedynkę jest w stanie przeleciec sie po wszystkich moich oddziałach. Hadry nie wychyle bo działo, Pok nawet w walce nie moze sie czuć bezpieczny przez tego hexa, zreszta do bestii nurgla tez lepiej nie podchodzić, kusze na dalekie odległości ściągają tyle co nic. Jedynie witchki sobie jako tako radzą, chociaż z bestiami nurgla tez w plecy. No i jeszcze te psy co sie za plecami wykopuja.. Niech ktoś mi poda receptę na demony na 2 - 2,4k pkt
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Jak nie grasz na Euro to sprawa jasna. "If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more".
Z mojej wiedzy wynika, że witchki są takie sobie. Nie znam tego hexa, ale jak wyłącza pendanta z gry to chyba można z niego zrezygnować, aż taki must have nie jest chyba. Jak już rozważamy death w kontekście słoneczka to może to działo zesnipować. Niech mnie ktoś poprawi jeśli plotę bzdury tych nowych demonów jeszcze nie doświadczyłem.
Również gram domowo.. Głownie COKi ze wsparciem dużej ilości kusz, jakiś klocuszek warriorów, korsarze. O ile piechota jako tako działa, to COKi w moim odczuciu nic nie robią bez kotła, a jeśli jest ten, to mam jeszcze do wyboru albo pegaza bsb, albo czarodziejke. Jak tymi jaszczurkami zagrać? :c 2 szeregi - placek z katapy, dajmy na to skaveńskiej (2s - mimo wszystko na T3 boli + no AS) i nie ma połowy oddziału. Jeden szereg jest ciężko manewrowalny i rzadko się uda przecisnąć między terenami.. Jakieś podpowiedzi?
dla mnie sprawa nie jest jasna,Paraszczak pisze:Jak nie grasz na Euro to sprawa jasna. "If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more".
gram na zasady euro tyle że albo na 2k albo na 2,4k pkt.
Death jeszcze trzeba rzucić z 4 kości, do tego zasięgi nie porażają. Spróbuj walnąć słoneczkiem tak samo daleko jak demony walą tym rydwano-działem
Hey.
Czy moge Was prosic o przyblizenie mi uzytecznosci Cold one knights?
1. Ile to min/max ?
2. W jakiej formacji ich miec?
3. Czy formacja 3 w szeregu to dobry pomysl?
4. Czy pakowac w oddzial generala/BSB?
5. Przy jakiej ilosci punktow oplaca wystawiac sie ten oddzial?
bardzo serdecznie dziekuje za wszelkie Wasze odpowiedzi.
Pozdrawiam
Gnomen
Czy moge Was prosic o przyblizenie mi uzytecznosci Cold one knights?
1. Ile to min/max ?
2. W jakiej formacji ich miec?
3. Czy formacja 3 w szeregu to dobry pomysl?
4. Czy pakowac w oddzial generala/BSB?
5. Przy jakiej ilosci punktow oplaca wystawiac sie ten oddzial?
bardzo serdecznie dziekuje za wszelkie Wasze odpowiedzi.
Pozdrawiam
Gnomen
Paraszczak ich testował jeszcze niedawno i calkiem dobrze mu sie sprawdzali.
IMO.
1. 5-15
2. 5/3
3.j.w
4. zalezy od rozpiski
5. najlepiej jak bys jeszcze dolozyl do tego odzialu kociol.
IMO.
1. 5-15
2. 5/3
3.j.w
4. zalezy od rozpiski
5. najlepiej jak bys jeszcze dolozyl do tego odzialu kociol.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Biorę 11 sztuk na Mastera do Poznania. Dam znać co pozabijali i od czego zeszli oraz dlaczego w 4 bitwie na 1wszym stole nie zdali głupoty w kluczowej fazie.
No to daj znać co poszło straszliwie nie tak, bo widzę, że COKi poszalały już od pierwszej bitwyParaszczak pisze:Biorę 11 sztuk na Mastera do Poznania. Dam znać co pozabijali i od czego zeszli oraz dlaczego w 4 bitwie na 1wszym stole nie zdali głupoty w kluczowej fazie.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
W pierwszej Bitwie Breta z Thainem na czele, czyli relatywnie najgorysz możliwy pairing dla DE prowadzony przez niegłupiego generała. W drugiej turze na COKi siadła kometa i zmarła połowa. Mieli epicką akcję od 3 do 6 tury, gdy wraz z Pokemonem trzymali 2 Bretońskich Lordów i Paladyna wypłacając 10A w dużego Maga, ale koniec końców go nie zabili i zmarli cali wraz z Pokemonem. Bitwa 5-15. Gdyby go zatłukli (został na 1 ranie) to Pokemon by przeżył i byłby remis.
W drugiej bitwie grałem z Blessem i O&G. 3 tury szli spokojnie do przodu. W 4 turze spalili szarżę w 8 Trolli i dostali ich na pysk ale dzięki Flammingom to ja goniłem po walce (Trolle -3LD). Tutaj się spłacili postokroć, bo Bless miał 2x8 Trolli a moja jazda wymusiła na nim grę pasywną. 14-6.
3 Bitwa to Crus i reprezentacyjne Bestie. COK szarżują na 40 Gorów i zabijają 15 w szarży. W następnej dostają -6WS (2 Miasmy i obie -3) oraz -3S z Shadowa. Ja mu nic, on mi nic - oblewam breja na -1 czy -2 i ściągam sztandar. Blood&Glory, dzięki, nara. 1-19.
4 Bitwa vs Ogry.1 tura max do przodu i zabijam wszystkie odginaczki (pieski). 2 tura szarża na 6 Maneaterów. 13W w szarży i Mani potrzebują 1,1 żeby ustać. 3 tura refa i wjazd w dupę 7 Ironów z 3 bohaterami. Hydra wiąże front, żeby nie robili Make Waya. Po walce IG potrzebują 1,1. W tej bitwie jeździł z nimi Pokemon, żeby ssać ataki. Generalnie przeorali całe pole bitwy dwa razy masakrując wszystko w zasięgu. Z Pokiem są naprawdę fajowi. 20-0.
5. Bitwa grzecznościowa z Dydem. 10-10. Tu podejrzewam, że też by się spłacili.
Chwilowo zostają w rozpie choć rozważam dodanie Other Tricksted Sharda na Champa.
W drugiej bitwie grałem z Blessem i O&G. 3 tury szli spokojnie do przodu. W 4 turze spalili szarżę w 8 Trolli i dostali ich na pysk ale dzięki Flammingom to ja goniłem po walce (Trolle -3LD). Tutaj się spłacili postokroć, bo Bless miał 2x8 Trolli a moja jazda wymusiła na nim grę pasywną. 14-6.
3 Bitwa to Crus i reprezentacyjne Bestie. COK szarżują na 40 Gorów i zabijają 15 w szarży. W następnej dostają -6WS (2 Miasmy i obie -3) oraz -3S z Shadowa. Ja mu nic, on mi nic - oblewam breja na -1 czy -2 i ściągam sztandar. Blood&Glory, dzięki, nara. 1-19.
4 Bitwa vs Ogry.1 tura max do przodu i zabijam wszystkie odginaczki (pieski). 2 tura szarża na 6 Maneaterów. 13W w szarży i Mani potrzebują 1,1 żeby ustać. 3 tura refa i wjazd w dupę 7 Ironów z 3 bohaterami. Hydra wiąże front, żeby nie robili Make Waya. Po walce IG potrzebują 1,1. W tej bitwie jeździł z nimi Pokemon, żeby ssać ataki. Generalnie przeorali całe pole bitwy dwa razy masakrując wszystko w zasięgu. Z Pokiem są naprawdę fajowi. 20-0.
5. Bitwa grzecznościowa z Dydem. 10-10. Tu podejrzewam, że też by się spłacili.
Chwilowo zostają w rozpie choć rozważam dodanie Other Tricksted Sharda na Champa.
ja grałem na 10 COk fcg z banner z AP
reszta rozpy:
malekith na smoku
pok
2dr
2harpie
31 wariorow
27 kusz fcg
hydra
1 bitwa bretonnia 20:0 zajechali jedną lance i wszystkich bretońskich łuczników do spółki z pokiem i malekithem
2 bitwa qc 2:18 dostały bestie z +1S i się złożyły
3 bitwa golonka 10:10 dostały doom divery i katapy i schowały się za obelem, podczas gdy hydra z pokiem i malekithem wyczyściła wszystko oprócz głównego klocka savage
4 bitwa ogry salamon 10:10 zajechały jedne mourny
5 bitwa bober skaveny 0:20 z pokiem nie zabili abomki, potem pok dostał 4 rany od abomki, wardy 3 6stki i coki spłyneły mimo odgięcia wszystkiego innego, następna tura i malekith do warpa i po grze
Generalnie ciekawie się grało na COK u mnie w rozpie też narazie zostają
reszta rozpy:
malekith na smoku
pok
2dr
2harpie
31 wariorow
27 kusz fcg
hydra
1 bitwa bretonnia 20:0 zajechali jedną lance i wszystkich bretońskich łuczników do spółki z pokiem i malekithem
2 bitwa qc 2:18 dostały bestie z +1S i się złożyły
3 bitwa golonka 10:10 dostały doom divery i katapy i schowały się za obelem, podczas gdy hydra z pokiem i malekithem wyczyściła wszystko oprócz głównego klocka savage
4 bitwa ogry salamon 10:10 zajechały jedne mourny
5 bitwa bober skaveny 0:20 z pokiem nie zabili abomki, potem pok dostał 4 rany od abomki, wardy 3 6stki i coki spłyneły mimo odgięcia wszystkiego innego, następna tura i malekith do warpa i po grze
Generalnie ciekawie się grało na COK u mnie w rozpie też narazie zostają
DE 8k
VC 3k
ChD 3k
VC 3k
ChD 3k
Przy dzisiejszych rozpiskach COK są coraz lepszym wyborem. Zniknęło prawie wszystko, co ich masakrowało (hordy dwurakami), a z MI i MC sobie radzą całkiem nieźle.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
-
- Warzywo
- Posty: 18
Zadałem te pytanko ale chyba nie w tym temacie co trzeba
Jak rozpatrywać zasadę "PANCERZA PÓŁNOCY" Malekhita a wynik miscata w tabelce pierwsza opcja na 2k6 2-4 po czym na k6 wypada wynik 1-3?
Pancerz pozwala wbić mu tylko jedną ranę nawet jeżeli model miał by zginąć od razu .
Więc czy jak obleje miscasta i rzucę niefartownie 1-3 to usuwam model czy wbita jest tylko jedna rana ?
Jak rozpatrywać zasadę "PANCERZA PÓŁNOCY" Malekhita a wynik miscata w tabelce pierwsza opcja na 2k6 2-4 po czym na k6 wypada wynik 1-3?
Pancerz pozwala wbić mu tylko jedną ranę nawet jeżeli model miał by zginąć od razu .
Więc czy jak obleje miscasta i rzucę niefartownie 1-3 to usuwam model czy wbita jest tylko jedna rana ?
-
- Warzywo
- Posty: 18
kolejne pytanie dotyczy używania magicznych broni
Jeżeli klepacz będzie miał na wyposażeniu "Pożeracz życia" magiczna kusza to czy w CC będzie miał magiczne ataki ?
bo ile dobrze wiem zawsze jest brana pod uwagę magiczna broń ?
Jeżeli klepacz będzie miał na wyposażeniu "Pożeracz życia" magiczna kusza to czy w CC będzie miał magiczne ataki ?
bo ile dobrze wiem zawsze jest brana pod uwagę magiczna broń ?
1.Nie, od wessania z miscasta nie ma żadnego ratunku
2.Nie, bo to broń strzelecka i w walce model używa broni do walki wręcz - podobnie jest w przypadku magicznych lanc w turach walki po za szarżą
P.S. Jest taka opcja "edytuj", nie pisze się post pod postem
2.Nie, bo to broń strzelecka i w walce model używa broni do walki wręcz - podobnie jest w przypadku magicznych lanc w turach walki po za szarżą
P.S. Jest taka opcja "edytuj", nie pisze się post pod postem
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand