Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
oak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 166

Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: oak »

W zasadzie zawsze na każdego (gry domowe) składam sobie coś innego. Próbuje rożnych rzeczy. Stałym elementem jest zazwyczaj Pok bsb , hydra, i koło 30kusz w 2 oddziałach z muzykami i dowodcami. Grając z takimi demonami odczuwam ze każda jego jednostka w pojedynkę jest w stanie przeleciec sie po wszystkich moich oddziałach. Hadry nie wychyle bo działo, Pok nawet w walce nie moze sie czuć bezpieczny przez tego hexa, zreszta do bestii nurgla tez lepiej nie podchodzić, kusze na dalekie odległości ściągają tyle co nic. Jedynie witchki sobie jako tako radzą, chociaż z bestiami nurgla tez w plecy. No i jeszcze te psy co sie za plecami wykopuja.. Niech ktoś mi poda receptę na demony :) na 2 - 2,4k pkt

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Jak nie grasz na Euro to sprawa jasna. "If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more".

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

Z mojej wiedzy wynika, że witchki są takie sobie. Nie znam tego hexa, ale jak wyłącza pendanta z gry to chyba można z niego zrezygnować, aż taki must have nie jest chyba. Jak już rozważamy death w kontekście słoneczka to może to działo zesnipować. Niech mnie ktoś poprawi jeśli plotę bzdury tych nowych demonów jeszcze nie doświadczyłem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Damik
Chuck Norris
Posty: 417

Post autor: Damik »

Również gram domowo.. Głownie COKi ze wsparciem dużej ilości kusz, jakiś klocuszek warriorów, korsarze. O ile piechota jako tako działa, to COKi w moim odczuciu nic nie robią bez kotła, a jeśli jest ten, to mam jeszcze do wyboru albo pegaza bsb, albo czarodziejke. Jak tymi jaszczurkami zagrać? :c 2 szeregi - placek z katapy, dajmy na to skaveńskiej (2s - mimo wszystko na T3 boli + no AS) i nie ma połowy oddziału. Jeden szereg jest ciężko manewrowalny i rzadko się uda przecisnąć między terenami.. Jakieś podpowiedzi?

oak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 166

Post autor: oak »

Paraszczak pisze:Jak nie grasz na Euro to sprawa jasna. "If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more".
dla mnie sprawa nie jest jasna,
gram na zasady euro tyle że albo na 2k albo na 2,4k pkt.

Death jeszcze trzeba rzucić z 4 kości, do tego zasięgi nie porażają. Spróbuj walnąć słoneczkiem tak samo daleko jak demony walą tym rydwano-działem :P

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Wystawiaj familiara, wtedy słońce ma zasięg 15"-39". Nie powiedziałbym, że to mało
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Khelthrai
Chuck Norris
Posty: 552

Post autor: Khelthrai »

za swoje strony dodam ze mozesz jeszcze suke wrzucic na pegaza dac jej poka badz perwersyjny talizman
i poza zwiekszenie zasiegu z fimilara, laska zyskuje wieksza ruchliwosc :mrgreen:

Gnomen
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 39

Post autor: Gnomen »

Hey.

Czy moge Was prosic o przyblizenie mi uzytecznosci Cold one knights?

1. Ile to min/max ?
2. W jakiej formacji ich miec?
3. Czy formacja 3 w szeregu to dobry pomysl?
4. Czy pakowac w oddzial generala/BSB?
5. Przy jakiej ilosci punktow oplaca wystawiac sie ten oddzial?

bardzo serdecznie dziekuje za wszelkie Wasze odpowiedzi.

Pozdrawiam
Gnomen

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Paraszczak ich testował jeszcze niedawno i calkiem dobrze mu sie sprawdzali.
IMO.

1. 5-15
2. 5/3
3.j.w
4. zalezy od rozpiski
5. najlepiej jak bys jeszcze dolozyl do tego odzialu kociol.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Biorę 11 sztuk na Mastera do Poznania. Dam znać co pozabijali i od czego zeszli oraz dlaczego w 4 bitwie na 1wszym stole nie zdali głupoty w kluczowej fazie.

Awatar użytkownika
Tapio
Mudżahedin
Posty: 298
Lokalizacja: Triclinium Bielawy

Post autor: Tapio »

COKi w wagonie zawsze z BSB, a jeśli pokusisz się o kilka pustych 5 do bicia wówczas najlepiej kocioł wystawić na dopałkę;)
Triclinium Thoruniensis

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Paraszczak pisze:Biorę 11 sztuk na Mastera do Poznania. Dam znać co pozabijali i od czego zeszli oraz dlaczego w 4 bitwie na 1wszym stole nie zdali głupoty w kluczowej fazie.
No to daj znać co poszło straszliwie nie tak, bo widzę, że COKi poszalały już od pierwszej bitwy ;)
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

W pierwszej Bitwie Breta z Thainem na czele, czyli relatywnie najgorysz możliwy pairing dla DE prowadzony przez niegłupiego generała. W drugiej turze na COKi siadła kometa i zmarła połowa. Mieli epicką akcję od 3 do 6 tury, gdy wraz z Pokemonem trzymali 2 Bretońskich Lordów i Paladyna wypłacając 10A w dużego Maga, ale koniec końców go nie zabili i zmarli cali wraz z Pokemonem. Bitwa 5-15. Gdyby go zatłukli (został na 1 ranie) to Pokemon by przeżył i byłby remis.

W drugiej bitwie grałem z Blessem i O&G. 3 tury szli spokojnie do przodu. W 4 turze spalili szarżę w 8 Trolli i dostali ich na pysk ale dzięki Flammingom to ja goniłem po walce (Trolle -3LD). Tutaj się spłacili postokroć, bo Bless miał 2x8 Trolli a moja jazda wymusiła na nim grę pasywną. 14-6.

3 Bitwa to Crus i reprezentacyjne Bestie. COK szarżują na 40 Gorów i zabijają 15 w szarży. W następnej dostają -6WS (2 Miasmy i obie -3) oraz -3S z Shadowa. Ja mu nic, on mi nic - oblewam breja na -1 czy -2 i ściągam sztandar. Blood&Glory, dzięki, nara. 1-19.

4 Bitwa vs Ogry.1 tura max do przodu i zabijam wszystkie odginaczki (pieski). 2 tura szarża na 6 Maneaterów. 13W w szarży i Mani potrzebują 1,1 żeby ustać. 3 tura refa i wjazd w dupę 7 Ironów z 3 bohaterami. Hydra wiąże front, żeby nie robili Make Waya. Po walce IG potrzebują 1,1. W tej bitwie jeździł z nimi Pokemon, żeby ssać ataki. Generalnie przeorali całe pole bitwy dwa razy masakrując wszystko w zasięgu. Z Pokiem są naprawdę fajowi. 20-0.

5. Bitwa grzecznościowa z Dydem. 10-10. Tu podejrzewam, że też by się spłacili.

Chwilowo zostają w rozpie choć rozważam dodanie Other Tricksted Sharda na Champa.

Awatar użytkownika
kuyash
Oszukista
Posty: 842
Lokalizacja: Wrocław gamblers

Post autor: kuyash »

ja grałem na 10 COk fcg z banner z AP
reszta rozpy:
malekith na smoku
pok
2dr
2harpie
31 wariorow
27 kusz fcg
hydra

1 bitwa bretonnia 20:0 zajechali jedną lance i wszystkich bretońskich łuczników do spółki z pokiem i malekithem

2 bitwa qc 2:18 dostały bestie z +1S i się złożyły

3 bitwa golonka 10:10 dostały doom divery i katapy i schowały się za obelem, podczas gdy hydra z pokiem i malekithem wyczyściła wszystko oprócz głównego klocka savage

4 bitwa ogry salamon 10:10 zajechały jedne mourny

5 bitwa bober skaveny 0:20 z pokiem nie zabili abomki, potem pok dostał 4 rany od abomki, wardy 3 6stki i coki spłyneły mimo odgięcia wszystkiego innego, następna tura i malekith do warpa i po grze :)

Generalnie ciekawie się grało na COK u mnie w rozpie też narazie zostają
DE 8k
VC 3k
ChD 3k

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Przy dzisiejszych rozpiskach COK są coraz lepszym wyborem. Zniknęło prawie wszystko, co ich masakrowało (hordy dwurakami), a z MI i MC sobie radzą całkiem nieźle.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Kozioł
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Kozioł »

Null talismany vs niszczenie przedmiotów (5 z high magic, pewnie są tez jakieś bronie które to robią) - rozwalamy po jednym czy wszystkie naraz ?

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Jankiel pisze:Przy dzisiejszych rozpiskach COK są coraz lepszym wyborem. Zniknęło prawie wszystko, co ich masakrowało (hordy dwurakami), a z MI i MC sobie radzą całkiem nieźle.
O&G też tak sądzą !
O:)
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

MŁOT NA WROGA
Warzywo
Posty: 18

Post autor: MŁOT NA WROGA »

Zadałem te pytanko ale chyba nie w tym temacie co trzeba :)
Jak rozpatrywać zasadę "PANCERZA PÓŁNOCY" Malekhita a wynik miscata w tabelce pierwsza opcja na 2k6 2-4 po czym na k6 wypada wynik 1-3?
Pancerz pozwala wbić mu tylko jedną ranę nawet jeżeli model miał by zginąć od razu .
Więc czy jak obleje miscasta i rzucę niefartownie 1-3 to usuwam model czy wbita jest tylko jedna rana ?

MŁOT NA WROGA
Warzywo
Posty: 18

Post autor: MŁOT NA WROGA »

kolejne pytanie dotyczy używania magicznych broni
Jeżeli klepacz będzie miał na wyposażeniu "Pożeracz życia" magiczna kusza to czy w CC będzie miał magiczne ataki ?
bo ile dobrze wiem zawsze jest brana pod uwagę magiczna broń ?

Awatar użytkownika
DarkAngel
Oszukista
Posty: 820
Lokalizacja: Wataha - Racibórz/Wrocław

Post autor: DarkAngel »

1.Nie, od wessania z miscasta nie ma żadnego ratunku
2.Nie, bo to broń strzelecka i w walce model używa broni do walki wręcz - podobnie jest w przypadku magicznych lanc w turach walki po za szarżą

P.S. Jest taka opcja "edytuj", nie pisze się post pod postem
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand

ODPOWIEDZ