Pytanie - dlaczego nie mogą nam go dać? Bo będzie przegięta jedbstka? WoCH może sobie sadzać gienka i magów na Juggernauty. Nigy ogry takie silne i wogóle a siły to mają tylko o 1 więcej od człowieka. Siłą bazowa ogra powinna być 5 a nie 4.
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.
Jakby nam dali prawdziwe rinoxy, a nie byle mourny to grałbym kurdebele ile wlezie Albo gnoblar honcho jako hero. Jest sporo rzeczy, które można by zrobić na starym fluffie, a które byłby naprawdę fajne. Mnie np bardzo brakuje cathayskich długich mieczy.
Najbardziej szkoda, że nie wykorzystano potencjału gnoblarów, chętnie zobaczyłbym jakiegoś bohatera, ba, szamana
Magia gnoblarska mogłaby być bardzo fajna
Domena Gnoblarzych Trzewi!
Lore Atribute: Zielone jest szczeńśliwe. Szczęście gnoblarów jest legendarne. Magowie oraz oddziały, w których przebywają słyną jako Ci, którzy potrafią szczęściem wygrać bitwę.
Po każdym udanym rzuceniu czaru rzuć k6. w wypadku wyniku 1-5 mag rzucający czar uzyskuje magiczną ochronę na 5+. Przy wyniku 6 magiczną ochornę uzyskuje cały oddział w którym jest mag.
Signature spell. Rozmiar rzondzi! 10+/15+ Trzewia gnoblarów błogosławią swoich mizernych poddanych zadowolone widokiem, swoich posłańców działających ku chwale jego imienia.
Dowolny oddział gnoblarów w zasięgu 12 cali otrzymuje bonus +2 do siły. Jeśli mag zdecyduje się rzucić powiększoną wersję działa na wszytskie oddziały gnoblarów promieniu 6 cali.
Magiczne śmiecie. 5+ Gnoblarze Trzewia błogosławi lichy oręż swoich wyznawców
Augemnt. Dowolny oddział gnoblarów w zasięgu 24" zyskuje zasadę magiczne ataki oraz armour pircing.
Stare mienso. 7+/15+ Soki trawienne nie radzą sobie z pokarmem które zjadł szaman. Wykorzystując wiatry magii gnoblar zwiększa ilość gazów w swoim organizmie z skutkiem fatalnym dla wszystkich w zasięgu.
Gnoblar szaman zyskuje zionięcie z siłą 2 bez ochrony pancerza. Połóż na nim mały tamplajt. Wszystkie modele otrzymują trafienie s siłą 1 bez ochrony pancerza. Czarodziej może rzucić powiększoną wersję, która może zmienić jego odbyt w istną rakietnicę. Zyskuje on wtedy możliwość zionięcia 3 razy. Zamiast małego znacznika połóż duży. Wszystkie modele trafione będą z siłą 3 a sam czarodziej automatycznie straci jedną ranę.
Co się świeci to je moje! 10+/18+ Gnoblar Szaman wykorzystuje czystą magię, by zdefragmentować ekwipunek wrogiego bohatera, który zmaterializuje się na magu. Chciwy gnoblarzy bóg rady z swojego wysłannika daje mu siłę by władać nim z pełną biegłością.
HEX. Dowolny bohater w zasięgu 24" traci 1 ws, bs, atak( do minimum 1) i armour save.(minium brak pancerza). Wszytskie zabrane charakterystyki natychmiast kumulują się z tymi posiadanymi przez Gnoblar Szamana. Mag może rzucić powiększoną wersję na , która działa na wszystkich wrogich bohaterów w promieniu 12". Czar działa wtedy na wszystkich bohaterów wroga w promieniu 12".
Gnoblarski szaman jest bohaterem, jest traktowany jako czarodziej 1 poziomu i korzysta z gnoblarskiej domeny magii.
Za +35 punktów może mieć 2 lv.
Koszt 30 punktów.
Gnoblarska domena:
Atrybut: Po udanym rzuceniu czaru oddział w którym jest gnoblarski szaman uzyskuje regenerację na 6+
0. Wybrany oddział gnoblarów dostaje +1 LD. 5+ w 6 calach/8+ w 12 calach
1. Pocisk dokładnie taki sam jak ogrzy - gnoblarski szaman uczył się rzucać czary podpatrując ogrzych rzeźników.
2. Szaman może się teleportować w dowolne miejsce w 24 calach od niego 8+
3. Wybrany oddział dostaje przerzut nietrafionych to hit 8+ w 6 calach/10+ w 12 calach
4. Wybrany oddział dostaje przerzut nietrafionych to wound 9+ w 6 calach/10+ w 13 calach
5. Oddział w którym znajduje się szaman może wykonać dodatkowy ruch 2k6 - nie może wejść tym ruchem do walki 11+
6.
opcja seviego jest spoko, tylko jeśli miałyby być rzucane na ogry (które gardzą gnoblarami) dodałbym jakiś debuff w stylu:
'przy rzucaniu na oddział ogrów roll d6, na 1-2 dostajesz gonga od ogra z oddziału w który rzucałeś czar'
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
Magia gnoblarów nie może być mocna - z zasady. Ale oczywiście musi być parę fajnych czarów, ale nie mogą urywać dupy Pomysł na debuff bardzo dobry Z grzybkami też fajnie
Po przemyśleniu zamieniłbym 0 z 1 miejscami, tak aby 1 lv szaman zawsze miał coś użytecznego - a fluffowo jest to podbudowane, bo pocisk podglądał u rzeźników
W takim układzie mamy gościa za 30 punktów który nosi scrolla i zapewne w takim układzie byłby widywany (teoretycznie) najczęściej na stołach
Ogrmasta - imo nie, koty są zbyt hmm wyniosłe i dumne żeby nosić na grzbietach jakieś śmierdzące gnoblary
To już prędzej zwykły fast na wilkach, których w Górach napewno nie brakuje