Pytania ogólne v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pytania ogólne v 2.0
@Bartoslavski
Wypada doczytać zasady.
@Eltaron
Tak, liczysz wszystkie modyfikatory.
Wypada doczytać zasady.
@Eltaron
Tak, liczysz wszystkie modyfikatory.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Nie, te hity nie są płonące ani żadne inne.Jankiel pisze:Jeżeli jakikolwiek character DE (poza assassinami i hagami) dołączy się do witch elves, to na koniec każdej tury trzeba za niego rzucić kostką. Na 4-6 nic się nie dzieje, na 1-3 dostaje d6 hitów z S3.
Czy jeżeli witchki będą miały flaming, to character będzie mógł korzystać z warda na 2+ np. od dragonhelma?
to może jeszcze save'a nie ma? To raczej stompy nie są, gdzie jest wyraźnie napisane, że zdolności i inne takie nie przechodzą, są to normalne hity powodowane przez zasadę WE... Więc dlaczego nie miałyby być płonące? Chyba że dwie zasady razem nie mogą się skumulować?
Save jest. Nie jest napisane, że rany są bez save`a.to może jeszcze save'a nie ma? To raczej stompy nie są, gdzie jest wyraźnie napisane, że zdolności i inne takie nie przechodzą
Chodzi bardziej o to, że to nie jest atak ani w CC, ani w strzelaniu, ani z magii. Flaming Attack dotyczy konkretnych ataków z konkretnych modeli - jest to zdolność jednostki do atakowania ogniem, zarówno w CC jak i przy strzelaniu.
Opis zasady nie mówi, że jednostka atakuje własnych bohaterów, a tylko że bohater dostaje uderzenia. Kontekstowo najpewniej da się to wywnioskować, ale póki FAq tego nie doprecyzuje, to po prostu zwykłe uderzenia - takie jak od terenu czy z innych źródeł.
Zauważ, że jednostka Witchów może w czasie "wypłacania" tych hitów mieć np. zwiększoną siłę jakimś efektem(czarem np.) - a zasada mówi wprost o k6 z S3(niezależnie od aktualnie posiadanej) - więc wszelkie "bonusy" jakie jednostka Witchów ma, nie kumulują się, więc flaming nie powinien działać.
Hej, mam pytanie. Czy bohater na koniu-troop type war beast ma look outa w oddziale kawalerii? jeśli tak to dlaczego mimo innego trooptypu Sprawa dotyczy : dr, heralda na steedzie, CO.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
ponieważ tak jest napisane w Rule Booku -> opis war beast w RB
stosujemy zasady do typu Cavalry wówczas, więc tak taki heros ma LoS w zwykłej Kawalerii
analogicznie bohater na monstrous beastcie to zasady do typu monstrous cavalry
stosujemy zasady do typu Cavalry wówczas, więc tak taki heros ma LoS w zwykłej Kawalerii
analogicznie bohater na monstrous beastcie to zasady do typu monstrous cavalry
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Magiczny Portal (Sorcerous Portal) - wg instrukcji odpala zaklęcie w fazie magii po wylosowaniu kostek mocy i rozproszenia. Czy to znaczy, że jeśli w bitwie nie ma Czarodziejów (lub nie chcą/nie mogą akurat rzucać zaklęć w danej turze), to Portal nie zadziała?
Nie można. Meduza to osobna jednostka(sztuk 1 jako monstrous infantry), lub w Bloodwrack Shrine(który jest rydwanem) - niezależnie od opcji, żadna nie może być dołączona do oddziału.czy mozna meduze wsadzic do Witchów z kotłem ?? i gdzie bedzie stała?
W opisie kotła Witchów(który jest rydwanem) masz wprost napisane, że kocioł może być dołączony do Witchów.
Zerknij do army booka.
Dobrze, ale przecież zdarzają się bitwy, w których kostki magii/rozproszenia zupełnie nie mają zastosowania. RiPy nie spadają z kosmosu, magiczne przedmioty nie rosną na drzewach. Z kolegą, z którym gram najczęściej, zwykle wystawiamy tylko po jednej postaci - bo tak lubimy, inwestujemy więcej w "mięso armatnie". Swoje armie znamy nawzajem na wylot, wystarczy kilka sekund dodawania punktów w pamięci i już wiadomo, że przeciwnik nie ukrywa niczego w rękawie. Przecież w takiej sytuacji nie będę rzucał na Wiatry Magii, żeby, no nie wiem, popatrzeć sobie z pożądaniem na kostki.
Ale rozumiem, że Magiczny Portal ma odpalić i tak. W takim razie pytanie dodatkowe - będzie aktywowany w każdej fazie magii, czyli zakładając sześcioturową bitwę, rzuci dwanaście zaklęć?
Ale rozumiem, że Magiczny Portal ma odpalić i tak. W takim razie pytanie dodatkowe - będzie aktywowany w każdej fazie magii, czyli zakładając sześcioturową bitwę, rzuci dwanaście zaklęć?
Ale to nie zwalnia graczy od przeprowadzenia tury magii - najwyżej będzie bardzo krótkaDobrze, ale przecież zdarzają się bitwy, w których kostki magii/rozproszenia zupełnie nie mają zastosowania.
Dokładnie. I bez możliwości dispela.Ale rozumiem, że Magiczny Portal ma odpalić i tak. W takim razie pytanie dodatkowe - będzie aktywowany w każdej fazie magii, czyli zakładając sześcioturową bitwę, rzuci dwanaście zaklęć?
Owszem, zdarzają się. Ale faza magii to faza magii, zgodnie z zasadami musi być, tylko że jest czasem pomijana bo tak jest wygodniej. Nie kombinuj bo nie ma po co - jeśli macie efekty który działają w fazie magii, to rozpatrujecie te efekty. Tak jest na przykład z rozpiską Demonów Khorne'a - nie rzucają zaklęć, ale rzucają na wiatry magii bo to generuje jakiś losowy efekt.Raltariki pisze:Dobrze, ale przecież zdarzają się bitwy, w których kostki magii/rozproszenia zupełnie nie mają zastosowania. RiPy nie spadają z kosmosu, magiczne przedmioty nie rosną na drzewach. Z kolegą, z którym gram najczęściej, zwykle wystawiamy tylko po jednej postaci - bo tak lubimy, inwestujemy więcej w "mięso armatnie". Swoje armie znamy nawzajem na wylot, wystarczy kilka sekund dodawania punktów w pamięci i już wiadomo, że przeciwnik nie ukrywa niczego w rękawie. Przecież w takiej sytuacji nie będę rzucał na Wiatry Magii, żeby, no nie wiem, popatrzeć sobie z pożądaniem na kostki.
Ale rozumiem, że Magiczny Portal ma odpalić i tak. W takim razie pytanie dodatkowe - będzie aktywowany w każdej fazie magii, czyli zakładając sześcioturową bitwę, rzuci dwanaście zaklęć?
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
W opcji z Bloodwrack Shrine akurat może dołączać do oddziałów. Zasada "Will of the Gods".Asmodai pisze:Nie można. Meduza to osobna jednostka(sztuk 1 jako monstrous infantry), lub w Bloodwrack Shrine(który jest rydwanem) - niezależnie od opcji, żadna nie może być dołączona do oddziału.czy mozna meduze wsadzic do Witchów z kotłem ?? i gdzie bedzie stała?
W opisie kotła Witchów(który jest rydwanem) masz wprost napisane, że kocioł może być dołączony do Witchów.
Zerknij do army booka.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
NIe atakuje.
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne