VC Oposa
Re: VC Oposa
ostatnia rozpa bardzo fajna. oddziały mogę działać, a jednocześnie nie są przeinwestowane(ja nigdy nie wystawiłbym np. 2x10hexów, no nie umiem tym grać i mimo wszystko to wrażliwe i nie małe pkt.)
lord do walki to mój ulubiony koksiarz. Dodałbym tylko przyzywanie wilków.
w core masz chyba za dużo pkt. można coś uciąć i zawsze wsadzić nekro z scrollem. Wyrzuciłbym screaming banner, bo szkielety przy oblamym strachu i tak są na 4+trafiane, mała korzyść, do tego skoro się w to bawisz to trzeba dać jeszcze wampirka z przerzutem strachu dla przeciwnika. Dałbym za to +1MV lub głupi MR1 wtedy lord wampir na wypadek snajperek ma warda 3+
można też wampirowi dać np. złożenie takie:
mieczyk z ASF,
potek siły,
nightshround
regenę
furia
-1ld
beguile
summon
4level, tarcza i pancerz
kosztuje z 529
bolą płonące i strata mortisa.
lub po hard pojechać
furia
ASF z mocy
buguile
+3ataki
potek siły
dragonhełm
regena
4level
tarcza i pancerz
za 529
lord do walki to mój ulubiony koksiarz. Dodałbym tylko przyzywanie wilków.
w core masz chyba za dużo pkt. można coś uciąć i zawsze wsadzić nekro z scrollem. Wyrzuciłbym screaming banner, bo szkielety przy oblamym strachu i tak są na 4+trafiane, mała korzyść, do tego skoro się w to bawisz to trzeba dać jeszcze wampirka z przerzutem strachu dla przeciwnika. Dałbym za to +1MV lub głupi MR1 wtedy lord wampir na wypadek snajperek ma warda 3+
można też wampirowi dać np. złożenie takie:
mieczyk z ASF,
potek siły,
nightshround
regenę
furia
-1ld
beguile
summon
4level, tarcza i pancerz
kosztuje z 529
bolą płonące i strata mortisa.
lub po hard pojechać
furia
ASF z mocy
buguile
+3ataki
potek siły
dragonhełm
regena
4level
tarcza i pancerz
za 529
Wczoraj się odbył pierwszy test na DE, niestety 2-18 w plecy Wystawiłem się bez błędów, niestety rozpa przeciwnika była "nieuchwytna", 4 duże oddziały fastów, 2 bolce, harpie, 3 kowboi i 20 shadów. Magia działała fajnie, niestety, przejęcie inicjatywy przez przeciwnika przy rzucie na zaczynanie i zepsute szarże zrobiły swoje. Podoba mi się działanie Mortisa z Terrorgejem i grubymi, +2 do casta jest super, choć miałem jedną ifkę - rzuty 8 i 10, przeciwnik wybrał 10, dwa levele w dół Jako, że muszę wiele potestować, czas na master necro i vargheisty
Master Necromancer @ 265.0 Pts General; Lore of Vampires; Magic Level 4; Master of the Dead; Talisman of Preservation
Wight King @ 144.0 Pts Battle Standard Bearer; Heavy Armour; Shield; Obsidian Amulet
Necromancer @ 125.0 Pts Magic Level 2; Lore of Vampires; Dispel Scroll
Tomb Banshee @ 95.0 Pts
28 Skeleton Warriors @ 185.0 Pts Light Armour; Shield; FCG; Standard of Discipline
31 Zombies @ 93.0 Pts
31 Zombies @ 93.0 Pts
31 Zombies @ 93.0 Pts
7 Dire Wolves @ 66.0 Pts Doom Wolf
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
8 Vargheists @ 368.0 Pts
7 Crypt Horrors @ 266.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
Terrorgeist @ 225.0 Pts
Models in Army: 168
Total Army Cost: 2398.0
Dałem MoTD, co by się bunkier zbyt szybko nie skurczył
Na początku będę musiał latawce trzymać w Ld Gienka i BSB, tak do ich pierwszych szarż, potem niech się dzieje, co ma się dziać
Jeszcze takie ptanko, czy Death Shriek i Ghostly Howl można krzyczeć w kombat z poza niego? I czy można krzyczeć w czelendże?
Master Necromancer @ 265.0 Pts General; Lore of Vampires; Magic Level 4; Master of the Dead; Talisman of Preservation
Wight King @ 144.0 Pts Battle Standard Bearer; Heavy Armour; Shield; Obsidian Amulet
Necromancer @ 125.0 Pts Magic Level 2; Lore of Vampires; Dispel Scroll
Tomb Banshee @ 95.0 Pts
28 Skeleton Warriors @ 185.0 Pts Light Armour; Shield; FCG; Standard of Discipline
31 Zombies @ 93.0 Pts
31 Zombies @ 93.0 Pts
31 Zombies @ 93.0 Pts
7 Dire Wolves @ 66.0 Pts Doom Wolf
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
8 Vargheists @ 368.0 Pts
7 Crypt Horrors @ 266.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
Terrorgeist @ 225.0 Pts
Models in Army: 168
Total Army Cost: 2398.0
Dałem MoTD, co by się bunkier zbyt szybko nie skurczył
Na początku będę musiał latawce trzymać w Ld Gienka i BSB, tak do ich pierwszych szarż, potem niech się dzieje, co ma się dziać
Jeszcze takie ptanko, czy Death Shriek i Ghostly Howl można krzyczeć w kombat z poza niego? I czy można krzyczeć w czelendże?
Let the River of Blood flow...
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
można krzyczeć zarówno w combat z poza niego jak i w chalenge z poza niego.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Opos, ja bym tak drastycznie nie zmienial rozpy po jednym tescie.
Kazda rozpa trzeba sie ograc i potestowac, male zmiany jak pojedyncze itemki czy cos sa ok ale tak duze zmiany powoduja ze calkiem inaczej sie tym gra i znow bedziesz musial sie ograc nowa.
Kazda rozpa trzeba sie ograc i potestowac, male zmiany jak pojedyncze itemki czy cos sa ok ale tak duze zmiany powoduja ze calkiem inaczej sie tym gra i znow bedziesz musial sie ograc nowa.
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
dokładnie. zagrałeś na lotne DE gdzie wszystko biega, więc logiczne że przeciw 4fasty, duże shady, 4 bolce i mocna magia ani za bardzo terrogej jakoś nie poszlał bo ogrom pestek bo trochę uspokajał, ani że lord nie spisał się jakoś bo pewnie przez całą grę nikogo nie poturbował. Nie zmieniaj rozpy, ewentualnie zmodyfikuj coś(zamiast jedne hexy daj vargheisty czy co) i zagraj na inne armie.Niltag pisze:Opos, ja bym tak drastycznie nie zmienial rozpy po jednym tescie.
Kazda rozpa trzeba sie ograc i potestowac, male zmiany jak pojedyncze itemki czy cos sa ok ale tak duze zmiany powoduja ze calkiem inaczej sie tym gra i znow bedziesz musial sie ograc nowa.
Możesz podać jakiś cytat?White Lion pisze:można krzyczeć zarówno w combat z poza niego jak i w chalenge z poza niego.
Panowie, ja o tym doskonale wiem, ale chcę posmakować innych jednostek, zagrałem na razie raz, a przede mną jeszcze pierdylion jednostek
Czas na ogrywanie konkretnych rozp przyjdzie, na razie szukam ogólnego złożenia, z którym się będę dobrze czuł, jak również modeli, które mi się spodobają (WK pieszy wymiata ) Kroją mi się prawdopodobnie duże zmiany w skrzynce z modelami, bo jakoś nie specjalnie się mogę dogadać z HE, możliwości fajne, ale klimat nie ten, więc testuję truposze A z innmi armiami to u nas nie mnogo, ledwie 4 aktywnych graczy
Let the River of Blood flow...
pograj na lighcie
mi się tam takie VC podobają; Sauron+2 vampirów z lightem.
mi się tam takie VC podobają; Sauron+2 vampirów z lightem.
ciekawa koncepcja. Kiedyś grywałem na dwóch z fire. Dupki nie urywało, lecz przeciw armiom takim jak WE/lotne DE czy HE(gdy WL miały przerzuty) to wolałem ciskać fireballe.Kosa pisze:pograj na lighcie
mi się tam takie VC podobają; Sauron+2 vampirów z lightem.
myślałem nad 2xbeast(wtedy nasze horrory są nietykalne) a +1T&S każdemu oddziałowi się przyda.
Widzę ze wszyscy są bardzo na tym forum za cryptami. Tylko jest 1 problem nie maja żadnego potencjału ofensywnego ciężko się manewruje i prawie wszystkie armie maja magiczne maszyny z ogniem lub ataki ogniowe. Wszyscy rozumie ze graja na remisowo ze względu na turnieje żeby bunkrować punkty. Bo rozpiska na cryptach działa na skaveny ale na krasie z kowadłem czy imperium dużo się nie zdziała oprócz remisu.....
z lightem dopiero są nietykalne i jest bardziej uniwersalny.
założenie jest inneking89 pisze:Widzę ze wszyscy są bardzo na tym forum za cryptami. Tylko jest 1 problem nie maja żadnego potencjału ofensywnego ciężko się manewruje i prawie wszystkie armie maja magiczne maszyny z ogniem lub ataki ogniowe. Wszyscy rozumie ze graja na remisowo ze względu na turnieje żeby bunkrować punkty. Bo rozpiska na cryptach działa na skaveny ale na krasie z kowadłem czy imperium dużo się nie zdziała oprócz remisu.....
O_o, I'm confused ...king89 pisze:Widzę ze wszyscy są bardzo na tym forum za cryptami. Tylko jest 1 problem nie maja żadnego potencjału ofensywnego ciężko się manewruje i prawie wszystkie armie maja magiczne maszyny z ogniem lub ataki ogniowe. Wszyscy rozumie ze graja na remisowo ze względu na turnieje żeby bunkrować punkty. Bo rozpiska na cryptach działa na skaveny ale na krasie z kowadłem czy imperium dużo się nie zdziała oprócz remisu.....
Radze pograc troche zanim wyciagniesz takie wnioski.
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
pytanie z czym zazwyczaj będzie grać, bo Black K szarżują z S6 z powodu lanc + wampir lord z furia i mały wampir
ataków wszystkich razem będzie porównywalnie (5 Lorda + 2-3 furia, +4 wampira +8/9 Black K)
licząc że crypty są w rzędzie po 3, dalej liczba ataków z Cryptów rośnie
ataków wszystkich razem będzie porównywalnie (5 Lorda + 2-3 furia, +4 wampira +8/9 Black K)
licząc że crypty są w rzędzie po 3, dalej liczba ataków z Cryptów rośnie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Bo ludzie po prostu się ich boją T5 i regenka 5+ z możliwością polepszenia może zrobić kuku w psyche przeciwnika, tym bardziej, że zazwyczaj będzie miał JEDEN oddział z ogniem, jeśli w ogóle. I będzie go z reguły musiał wystawić, zanim ty wystawisz krypty, więc się nie będziesz narażał. W dodatku z 8 kryptów masz 28 ataków z S4 i poisonem i 4 stompy, wejdą w coś od boku i już nie puszczą. A wampir przyjdzie samking89 pisze:Widzę ze wszyscy są bardzo na tym forum za cryptami.
Let the River of Blood flow...
Drobne zmiany, wszedł wampir za małego Necro:
Master Necromancer @ 290.0 Pts General; Lore of Vampires; Magic Level 4; Master of the Dead; Talisman of Preservation; Dispel Scroll]
Wight King @ 144.0 Pts Battle Standard Bearer; Heavy Armour; Shield; Obsidian Amulet
Vampire @ 248.0 Pts Magic Level 2; Lore of Vampires; Great Weapon; Red Fury; Armour of Destiny
24 Skeleton Warriors @ 165.0 Pts Light Armour; Shield; FCG; Standard of Discipline
31 Zombies @ 98.0 Pts Musician
31 Zombies @ 98.0 Pts Musician
31 Zombies @ 98.0 Pts Musician
7 Dire Wolves @ 66.0 Pts Doom Wolf
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
7 Vargheists @ 322.0 Pts
7 Crypt Horrors @ 266.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
Terrorgeist @ 225.0 Pts
Models in Army: 162
Total Army Cost: 2400.0
Master Necromancer @ 290.0 Pts General; Lore of Vampires; Magic Level 4; Master of the Dead; Talisman of Preservation; Dispel Scroll]
Wight King @ 144.0 Pts Battle Standard Bearer; Heavy Armour; Shield; Obsidian Amulet
Vampire @ 248.0 Pts Magic Level 2; Lore of Vampires; Great Weapon; Red Fury; Armour of Destiny
24 Skeleton Warriors @ 165.0 Pts Light Armour; Shield; FCG; Standard of Discipline
31 Zombies @ 98.0 Pts Musician
31 Zombies @ 98.0 Pts Musician
31 Zombies @ 98.0 Pts Musician
7 Dire Wolves @ 66.0 Pts Doom Wolf
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
7 Vargheists @ 322.0 Pts
7 Crypt Horrors @ 266.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
Terrorgeist @ 225.0 Pts
Models in Army: 162
Total Army Cost: 2400.0
Let the River of Blood flow...
Niltag pisze:O_o, I'm confused ...king89 pisze:Widzę ze wszyscy są bardzo na tym forum za cryptami. Tylko jest 1 problem nie maja żadnego potencjału ofensywnego ciężko się manewruje i prawie wszystkie armie maja magiczne maszyny z ogniem lub ataki ogniowe. Wszyscy rozumie ze graja na remisowo ze względu na turnieje żeby bunkrować punkty. Bo rozpiska na cryptach działa na skaveny ale na krasie z kowadłem czy imperium dużo się nie zdziała oprócz remisu.....
Radze pograc troche zanim wyciagniesz takie wnioski.
No pograłem i to sporo! I na euro to złożenie z 2 cryptami jest pod drużynówki a crypty służą tylko i wyłącznie jako blocker bija bardzo słabo. A co do tego ze trzyma się na kawie wszystko w 1 jednostce jak się gra na piechocie to samo bo banshee z przodu i reszta z tylu tylko ze masz więcej woundow ale łatwiej cie odgiąć i z kowadłem jak nie zaczniesz dotrzesz w 4 turze i remis albo max 12 8 dobra na turnieje to jest ok bo ciężko dostać maske ale ciężko tez dać maskę.... a jak przeciwnik nie chce wejść w kombat to nie dojdziesz w kombat i tyle a na opancerzonych 2 banshee to zdecydowanie za mało...
Do zmiany zdania zapewne doprowadziłaby Cię obserwacja gry kogoś, kto gra Vc i nie tylko twierdzi inaczej, ale jest też to w stanie udowodnić na stole. Także póki nie wybierzesz się na większy turniej i nie zakręcisz obok bardziej doświadczonych graczy, nie zrozumiesz. Crypty nie robią punktow z Imperium, to fakt, ale to nie znaczy, że są w tej bitwie nieprzydatne lub że Vc ogólnie mają problemy z Imp, bo wcale tak nie jest. Pamietaj, że nie musisz trzymać wszystkich postaci w jednym klocku, powiem więcej, jest to w większości przypadków niewskazane. Lord, Banshee i Necrosi z tak lubianymi snajpami z deatha mogą sobie skakać miedzy szkieletami, ghulami i zombie i być w tym miejscu, gdzie ich potrzebujesz, dodaj do tego reformy i opcji jest jeszcze wiecej.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1