Bretka - errantry war na 2350

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Może ktoś prócz mnie i niedbala sie przekona do EW bo ostatnio tylko HAlf cos kminił z tym...
Nie licz na to. To tylko pojedyńczy skok w bok - jeśli w ogóle dojdzie do skutku.
patent masz dobry, ale nie zakladasz kontrpatentow przecinwika... ktore na te pkt ja mam conajmniej 2
W to akurat nigdy nie wątpiłem. Jednak nie mówił bym o jakimś patencie z mojej strony. Nie opieram się na hornie jako recepcie na wygranie ze smokiem poprostu traktuje go jako swoiste zabezpieczenie przed lądowaniem mi za plecami lub między lancami i zabawę w terroryzowanie jednej po drugiej - to tyle.
Z jednym mozemy sie chyba jednak zgodzić horn to przedmiot, który mocno ogranicza poczynania smoka.
Dębek ostatnio na 1100 w parówce grał. Half też.
To akurat było podyktowane specyfiką turnieju. Potrzebowaliśmy trebka, dużego oddziału pegazów i 3 palladynów gralowych. Chodziło tylko o to by wystawić dwie kawalerie z FCG najtańszym możliwym kosztem.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Dobra jade z moim standardem - bo mnie jeszcze ktoś posądzi o sympatyzowanie z Errantry War lub Cyrkiem :wink: , inna sprawa że moge mieć problem ze skołowaniem 8 pegazów - bo tyle mi brakuje. :cry:

Lord Drwal - jeździ solo 8)
- grail vow
- lanca
- koń
- sword of lady's champion
- virtue of audacity
- mantle of damsel elena
- enchanted schield

Paladin - jeździ solo 8)
- grail vow
- lanca, tarcza, korbacz
- koń
- virtue of the penitent

BsB - jeździ solo 8)
- grail vow
- koń
- virtue of discipline
- gromril great helm

Paladin (do lancy relmów)
- lanca, tarcza, korbacz
- koń
- falcon horn of fredemund

Caddy (do grali)
- koń
- 2 scrolle

9 errantów FCG
9 errantów FCG Errantry banner
8 relmów FCG

5 questów z muzykiem
5 questów z muzykiem
4 pegazy z FCG

8 grali FCG
war banner :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

Eeee... z tym już grałem, wystarczy kilka lasów na stole i jest dobrze. ;)
Obrazek
Obrazek

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Nie znam się za dobrze na bretce ale queści wydaje mi się, że w tej edycji są najgorszym wyborem ze wszystkich rycerzyków.

Grale :D :D :D

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Eeee... z tym już grałem, wystarczy kilka lasów na stole i jest dobrze
dokładnie 4 lasy, 3 jeziorka i oczy węża w odpowiednim momencie :wink:
Nie znam się za dobrze na bretce ale queści wydaje mi się, że w tej edycji są najgorszym wyborem ze wszystkich rycerzyków.
Obiektywnie rzecz ujmując to masz racje, ale ja mam dla nich konkretne zastosowanie, do którego zasady tej jednostki są wręcz nieodzowne.
Obrazek
Obrazek

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

A podzielisz się tym jakie to zastosowanie ?

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

Karol J pisze:A podzielisz się tym jakie to zastosowanie ?
Jak ze mną grał to chodziło to w formacji 3-2 (niepełna lanca) i była takim trochę fastem, IMO nie jest to nic niezwykłego.

Dębek: dokładnie 2 laski + 2 jeziorka + mój las... :D ale widzę, że już zmitologizowałeś wspomnienia. ;)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Mogło być tak jak mówisz, nie przeczę bo dokładnie nie pamiętam. W każdym razie ustawienie przeszkód terenowych wcale nie faworyzowało wood elfów. :wink: Było jakoś tak:szczelina na półtora lancy z prawej, taka sama z lewej a przez 90% długości stołu na jego samym srodku zapora nie do przebycia dla mojej armii: las woda las woda las.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Drogi Dębku
ZDECYDOWANIE wolę drugą rozpiskę :D

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Tak, ja chyba też - jest zdecydowanie nie oklepana, a ja lubię się w tej kwestii wyróżniać.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
pelzak
Falubaz
Posty: 1195

Post autor: pelzak »

A takie pytanie od poczatkujacego.

Czemu w tej drugiej rozpisce bohaterowie jezdza samotnie?

Pozdrawiam
Pelzak

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

pelzak pisze:A takie pytanie od poczatkujacego.

Czemu w tej drugiej rozpisce bohaterowie jezdza samotnie?

Pozdrawiam
Pelzak
Bo maja big cojones i sie nie boją!

Awatar użytkownika
LinuX
Mudżahedin
Posty: 278
Lokalizacja: Pełna Kurwa z krainy winem i wódką płynąca

Post autor: LinuX »

Zagraj z Dębkiem choć raz, a przekonasz się co oni robią...(będę chciał kiedyś jeszcze raz zagrać Dębusiu)
Wino Wino, Wino do dna...
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Zawsze z przyjemnością zagram z Tobą Linux bo lubię bitwy, które opierają się w 90 % na fazie ruchu i mordobicia.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

pelzak pisze:A takie pytanie od poczatkujacego.

Czemu w tej drugiej rozpisce bohaterowie jezdza samotnie?

Pozdrawiam
Pelzak
Bo wtedy mam dodatkowe trzy klocki do grania. Bretka niestety nie licząc profanacji, które uskuteczniają bracia diukalowie :wink: nie może liczyć na dużą ilość woja więc trzeba to jakoś nadrobić w inny sposób. Pozatym stubborniarz musi jeździć sam bo zasada virtue of the penitent mu to nakazuje. Lord w samotności poluje na drzewa, czołgi i inne hellcannony, a mój bsb wygrywa w pojedynke z praktycznie wszystkim co nie ma za dużo szeregów, war bannerów itd. - więc po co mu toważystwo. Jedynie w bitwie z imperium trzeba ich trochę przykitrać, albo jak przeciwnik ma maszyny na górce. w innych przypadkach i lord i bsb jadą sobie grzecznie każdy za sowim oddziałem questów (tych nie łatwo spanikować lub wystrzelać do zera by odsłonili szefów) i w kluczowym momencie wyskakują by siać zniszczenie. :wink: Jak przeciwnik nie razi z dystansu to wtedy można olać chowanie za questami, kokodżambo i do przodu.
Taka taktyka sprawdza mi się szczególnie z VC, WE, DE, Chaosem, Lizakami, inną Bretką, TK
Ostatnio zmieniony 17 paź 2007, o 23:32 przez Dębek, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Jak ze mną grał to chodziło to w formacji 3-2 (niepełna lanca) i była takim trochę fastem, IMO nie jest to nic niezwykłego.
Albo piatka jeden obok drugiego. O ile się nie myle tylko ja i half gramy na takich piątkach więc o ile może masz racje że to nic niezwykłago to jednak rzadko się to widuje.
Obrazek
Obrazek

Rybol
Wałkarz
Posty: 74

Post autor: Rybol »

Nie za mała ochrona magiczna tej armii? Szczególnie na takie punkty???

Awatar użytkownika
LinuX
Mudżahedin
Posty: 278
Lokalizacja: Pełna Kurwa z krainy winem i wódką płynąca

Post autor: LinuX »

Rybol pisze:Nie za mała ochrona magiczna tej armii? Szczególnie na takie punkty???
Niezabardzo da się poczarować... Wystarczy na pierwsze 2-3 tury, potem przy tylu oddziałach bretki jest naprawdę ciężko cokolwiek zrobić...
Wino Wino, Wino do dna...
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

Rybol pisze:Nie za mała ochrona magiczna tej armii? Szczególnie na takie punkty???
Moim zdaniem za słaba.. ale da się grać.

Dębek: nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy, nic niezwykłego to komentarz do siły oddziału, a nie używalności, bo to faktycznie rzadki widok. ;)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Ta ochrona magiczna jest faktycznie bardzo słaba, ale jak napisał Pingus, da się grać.
Armia z takim dispellem ma przejebane z obecnymi HE, szczurami, dorzuciłbym orków takich jakimi gram i może jeszcze imperium.
To jest minus.

Plusy:
1) Herosi bretońscy to chyba najlepsi herosi do walki i zadań specjalnych w grze. Czyli generalnie im ich więcej, tym lepiej. Oczywiście muszą być złożeni na patencie, czyli najlepiej tacy jak w rozpie powyżej.

2) Armie nastawione na walkę, mają praktycznie w dupę od takiej rozpiski w 90% przypadków.

3) Są armie, których magia jest mało bolesna dla brety. Nawet taki Slann, który wali same małe pociski. Scrolle się kitra na kuźnię.
Wtedy dodatkowy heros jest duużo cenniejszy niż caddy.

ODPOWIEDZ